czwartek, 18 lutego 2016

INNA WOLA JAK WOLA NA JAKIEJ OPARTA JEST PSYCHIKA TO WOLA PSYCHOPATY

Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne są oparte na energii i odkryłam, że na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu człowiek ma zmienione odruchy na źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że narzucone słowa w mózgu zmieniły energię na jakiej oparty jest człowiek.
Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych oparte są zachowania człowieka. Odkryłam, że ludzie na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu mają odruchy inteligentnych ludzi. Inteligentny człowiek ma szacunek do innych ludzi i innych stworzeń i szanuje odczuwanie człowieka i innych stworzeń. Odkryłam, że myślenie do rozbieżnych celów jakie wykazuje mózg to myślenie do oszukiwania ludzi i innych stworzeń i znęcania się nad odczuwaniem ludzi i innych stworzeń. Odkryłam, że ludzie oszukujący innych ludzi i inne stworzenia ustanowili inne prawo na ziemi na jakim stosują przemoc na odczuwaniu ludzi i innych stworzeń. Ponad 2000 lat temu Stwórca który nas stworzył na Jego myśleniu wystąpił przeciwko założeniu organów na narzuconym myśleniu jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał nam, że ludzie posługujący się narzuconymi słowami zadają cierpienie i śmierć. Albert Einstein odkrył przerażającą ilość energii śmierci wytworzonej przez ludzi. Albert Einstein mówi, że ta energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że to wstrętni ludzie narzucający słowa których nie obchodzi czyjeś odczuwanie i życie ludzi. Ja zajmowałam się obroną ludzi przed ludźmi narzucającymi słowa i pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludziom zadają cierpienie ludzie narzucający słowa i wymuszający ich wykonywania. Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego zadano im cierpienie bo zabrano im pieniądze. Mało, że ludzie narzucający słowa zabrali im pieniądze to jeszcze ich oskarżyli, że to ci których okradali są złoczyńcami. Na tysiące napisanych przeze mnie pism o cierpieniu ludzi na narzuconych słowach zareagowało tylko dwóch ludzi jakimi byli w roku 2011 Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Ci ludzie byli jedynymi którzy oprócz przysłania mi pism z wyrazami szacunku i uznania co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Pisałam, że przywrócenia ludzi na myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest psychika i zdrowie i życie. Ludzie zajmujący się uśmiercaniem ludzi zwolnili tych Dyrektorów, a nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co zgadzało się jej poprzednikom, ale przysłała mi pozdrowienia. Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2015 przysłał mi do spamu odpowiedź na moje wskazywanie na odkrycia naukowe dowodzące, że ludzi uśmierca wykonywanie ustanowionego prawa. Oni napisali w tym piśmie przesłanym do spamu, że z poważaniem mi to przesyłają. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" też piszą, że myśleli, że Teologowie to autorytet moralny gdyż do ludzi mówią o Jezusie jaki jest autorytetem moralnym, a musieli przyznać, że nic bardziej błędnego, gdyż Teologowie pierwsi wstąpili do jednego z największych morderców jakim był Adolf Hitler. William Szekspir ustami Hamleta mówi, że odkrył, że złoczyńca potrafi się uśmiechać. Zauważyłam, że ludzie czyniący zło ukrywają się pod wypowiadaniem ładnych słów. Ludzie władzy są wybierani za obiecanie dobra, a ten kto wykonuje ich słowa zapisane jako prawa zwija się z psychicznego bólu i z czasem umiera. Czynią zło, a piszą z wyrazami szacunku. Ludzie władzy piszą ludziom w Konstytucji, że mają wolność, a jak ktoś nie wykonuje ich woli to znęcają się nad nim. W Konstytucji piszą ludzie że rodzina jest pod opieką, a wydają nakaz dania połowy majątku temu kto nie wykonuje obowiązków wobec rodziny. Sądy przyznają połowę majątku dla nie wykonującego obowiązków a jak człowiek powie, że są dzieci to mówią, że trzeba wystąpić do sądu jak chce się ażeby ten kto nie wykonuje obowiązków dawał jakieś pieniądze na dzieci. Człowiek który nie wykonywał obowiązków pieniądze chętnie bierze, ale nie ma zamiaru dawać pieniędzy na swoje dzieci. Nigdy sądy nie mówią że nie wykonujący obowiązków powinien płacić temu kto za niego wykonuje obowiązki. Sądy wydają polecenia wykonywania woli źle zachowujących się ludzi którzy nazwali swoje myślenie prawem. Sądy wydają decyzje o wyrzucaniu przez komorników z domów ludzi którzy nie dają pieniędzy dla ludzi którzy nie wykonują swoich obowiązków. Komorników nie obchodzi, że w domu z którego wyrzucają mieszkają dzieci tego który nie wykonuje obowiązków. Jak ludzie nie płacą tego co wymyślili ludzie władzy to sądy wydają nakazy płacenia, a komornicy zgodnie z myśleniem tych ludzi nazwanym prawem napadają na ludzkie domy wyważając drzwi przy udziale policji i ślusarza. Firmy windykacyjne zajmują się zawodowo znęcaniem się na psychice ludzi w celu wymuszenia pieniędzy. Odkryłam, że mózg reaguje na słowa jakimi posługuje się człowiek i wykazuje go na narzuconych słowach na energii na jakiej widać jego złe zachowania. Politycy i wielu innych ludzi mówi, że uczy się mowy ciała, a ja wskazuję, że inna mowa ciała jak jest w naturze, oparta jest na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jak człowiek nauczy się pod jakimś względem mowy ciała, to zła energia wchodzi w inne miejsce ciała i wykazuje w innym miejscu inną mowę ciała. Widzi to bardzo dobrze dr Deepak Chopra, gdyż pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci jest tą samą zmorą jaka wykazuje zmienioną mowę ciała na myśleniu do rozbieżnych celów w mózgu. Deepak Chopra pisze, że wyleczenie jednego nowotworu nic nie daje gdyż prawie natychmiast powstaje w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Odkryłam, że to zła energia oparta na narzuconych słowach przechodzi w inne miejsce ciała i tworzy nowotwór. Odkryłam, że nie ma takich cudów ażeby było myślenie bez energii. Energia jest skutkiem myślenia i energia na jakiej zmieniona jest mowa ciała to zła energia oparta na narzuconych słowach w mózgu. Dr Deepak Chopra sam odkrył funkcjonowanie ciała i bardzo pięknie i rozumną mową przekazuje to w jego książkach, a sztaby naukowców na myśleniu władzy  przez całe wieki nic nie mówią o energii opartej na narzuconych słowach, że uśmierca życie. Napisałam tysiące psim do ludzi nauki i piszę zrozumiałą mową tak jak dr Deepak Chopra, a oni nie reagują. Uniwersytet Cambridge przysyła podziękowania a ponieważ nie reaguje to znaczy, że są to takie same słowa jak ludzi opierających się na słowach do czynienia zła, a mówiących z wyrazami szacunku, lub z poważaniem. Kiedy napisałam, że ludzie nie powinni płacić podatków to była reakcja sprzeciwu z Uniwersytetu Cambridge tak jak i z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wyznawców i ludzie władzy mówią, że są wierzącymi w Boga, a ukrywają przed ludźmi odkrycie naukowe które wykazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucane słowa. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie, a ja im przysłałam mnóstwo pism opartych na odkryciach naukowych, że to ludzie narzucający słowa zadają cierpienie, a oni dalej mówią do ludzi, że to Bóg zadaje cierpienie i trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Ja zanim przedstawiałam odkrycia naukowe wskazywałam, że to ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów zadają cierpienie. W obozach śmierci widać, że to ludzie narzucający słowa są złoczyńcami strzelającymi do ludzi i wydającymi rozkazy śmierci.  Ja wskazuję, że człowiek jest oparty na energii a energia oparta jest na myśleniu i jeśli człowiek cierpi to na energii opartej na narzuconym myśleniu, albo na energii na jakiej wykonuje narzucone myślenie. Ciało nie jest stworzone na woli ludzi a ludzie wykonują wolę ludzi. Ta wola ludzi inna jak Stwórcy to wola czynienia zła. Wszyscy ludzie z cierpiącą psychiką i cierpiącym ciałem to ludzie którzy mają w sobie złą energię jakiej nabyli na wykonywaniu czynności na energii jaką mają w sobie ludzi złoczyńcy narzucający słowa. Złoczyńcy siedzą rozpanoszeni w świecie Stwórcy i mówią, że to oni wydają decyzje w sprawie świata i stworzeń Boga. Ja wskazuję ludziom którzy wykonują słowa złoczyńców, że na nich mają w sobie energię ich uśmiercającą. O wykonywaniu woli złoczyńców trzeba podjąć decyzję. Te decyzje są w mózgu i na nich człowiek służący złoczyńcy. Złoczyńca nie ma energii na jakiej wytwarza się dobro, ale ma dobro ukradzione przy pomocy narzuconego myślenia. To ukradzione dobro oparte jest na złej energii, a zła energia jest niszcząca. Zła energia jest w człowieku na jakim zło uczynił i jego psychika cierpi aż to co ukradł odda i aż przywróci się do stanu uczciwego człowieka jakim jesteśmy stworzeni. Człowiek wydający decyzje w sprawie tego co nie jest jego jest na złej energii jaka wykazuje go, że jest danego rodzaju złoczyńcą. Złoczyńca jest umysłowo chory i będzie tak długo jak długo będzie złoczyńcą. Wykonujący słowa złoczyńcy będzie tak długo umysłowo chory jak długo będzie wykonywał wolę złoczyńcy. Złoczyńca to człowiek wymuszający wykonywania jego woli. Umysłowa choroba jest oparta na wymuszaniu od psychiki wykonywania woli wymuszającego wykonywania jego woli. Decyzję o umysłowej chorobie wymuszającego od psychiki wykonywania jego woli podjął Stwórca. Mózg wykonuje wolę Stwórcy wykazując myślenie do znęcania się nad psychiką na umysłowej chorobie. Umysłowo chory jest psychopata i służący psychopacie. Człowiek wymuszający wykonywania jego woli to psychopata, a człowiek wykonujący wolę człowieka to służący psychopaty. Człowiek wymusza wykonywania jego woli przy pomocy narzucania słów do wykonywania.
Decyzje w sprawie człowieka wydaje Ten Kto stworzył człowieka. Człowiek jest stworzony na mózgu który wykonuje wolę Stwórcy mózgu. Bardzo dobrze widać, że mózg wprowadza narzucającego słowa na energię na jakiej ma zmienioną anatomię na źle zachowującego się złoczyńcę. Piękne odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon jakim jest odkrycie, że mózg wykazuje na narzuconych słowach zmienioną anatomię na psychopatę i wykonującego wolę psychopaty. Psychopaci na ziemi nazwali swoje myślenie prawem. Myślenie psychopatów zgadza się ludziom kościoła opowiadającym o Bogu. Psychopata to człowiek wymuszający od psychiki wykonywania jego woli. Psychopata żyje ze znęcania się nad psychiką. Ludzie nie powinni wykonywać woli psychopatów. Inna wola jak wola na jakiej oparta jest psychika to wola psychopaty. Na wymuszanej woli powstał psychopata. Na wykonywaniu wymuszanej woli powstał służący psychopaty.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz