sobota, 17 lutego 2018

CHOROBA UMYSŁOWA I PSYCHICZNA JEST OPARTA NA NIEROZUMIANYCH SŁOWACH KTÓRE NIE MAJĄ MÓZGU

Mózg oparty jest na rozumie. Mózg odrzuca słowa nierozumiane na drugi umysł w mózgu nazywany przez naukowców ludzkim. Ten drugi umysł w mózgu oparty jest na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Wola człowieka oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Chora psychika i chore ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadane przez człowieka inne słowa jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na kłamstwie. Tak, że przedstawiam dowód na to, że ludzie na słowach nazywanych, że to prawo ludzi i wiara w Boga są umysłowo i psychicznie chorzy. Druga osobowość w człowieku oparta jest na umysłowej i psychicznej chorobie oraz różnych chorobach ciała. Druga osobowość w człowieku oparta jest na innej energii i ta inna energia jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na dowód, że przyczyną umysłowej i psychicznej choroby są wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że psychika jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka i że ta budowa człowieka jest oparta na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu,  jakie to słowa wypowiada nasz Stwórca. Wskazuję, że to na tych słowach jakie są w naturze mózgu nie ma dla mnie żadnego problemu ze wskazaniem na słowa oszusta nazywane prawem. Na słowach opartych na prawdzie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, bo słowa kłamców mi się nie zgadzają. Wskazuję, że Sędziom zarówno w NSA jak i WSA zgadzały się moje słowa a czego dowodem są wszystkie moje wygrane sprawy. Wskazuję, że Sędziowie zaczęli orzekać, że przegrałam od czasu w którym przyznałam się, że wygrywam sprawy na słowach jakie są w naturze mózgu. Kiedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moich słowach niezgodnych z prawem to napisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wskazuję Sędziom którym podobają się słowa oszustów, że na nich są umysłowo i psychicznie chorzy jak ludzie wymyślający i nazywający ich słowa oparte na kłamstwie prawem. Wskazuję ludziom wszystkich religii, że mają w sobie drugą osobowość umysłowo i psychicznie chorą na słowach na jakich mówią, że wierzą w Boga. Druga osobowość jaka jest umysłowo i psychicznie chora to prawidłowa kara dla ludzi oszustów. Szkoda dzieci których oszuści w szkołach wprowadzają w umysłową i psychiczną chorobę nauczaniem słów do oszukiwania. Wskazuję na dzieci w programie Genialny umysł i przekazuję ich rodzicom o ochronę ich przed nauką słów oszustów. Wskazuję wszystkim ludziom, że na słowach do oszukiwania oparta jest energia śmierci jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na napisane przeze mnie ponad 5700 artykułów na słowach jakie są w naturze mózgu, w ciągu około 20 lat mojego pisania zareagowali tylko dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 i usunięto ich w roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Niedawno zareagował na moje odkrycia Wydział Lekarski Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Nie wiem czy nie zrobili im umysłowo chorzy też czegoś złego bo nawet moją pocztę zaburzyli. Na moje słowa reagował też Uniwersytet Carnegie Mellon, gdyż mam od nich bardzo dużo podziękowań i przestały one przychodzić od tego samego dnia od którego z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce zaczęły przychodzić podziękowania na moje wskazywanie, że na systemach neurologicznych wykonujących wolę ludzi jest śmierć. Wskazuję na tą wolę ludzi, że to wola zadawania cierpienia i śmierci i przez całe wieki widać, że to bandyci mordujący życie.
Na woli ludzi życia nie ma i nie ma człowieka, a są umysłowo i psychicznie chorzy ludzie zajmujący się okradaniem i niszczeniem natury.
Wskazuję, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa nie przyszedł jak mówią oszuści kościoła oddać życie za grzechy ludzi, a przyszedł wystąpić przeciwko ludziom kłamcom narzucającym słowa i powołanym na słowach opartych na kłamstwie organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła których słowa zadają cierpienie i śmierć. 
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz