czwartek, 8 lutego 2018

JAK MÓZG REAGUJE NA SŁOWA KŁAMCY


KŁAMCY NAZWALI DLA STWORZEŃ BOGA ICH SŁOWA PRAWEM I WIARĄ W BOGA, A STWÓRCA WPROWADZIŁ ICH NA UMYSŁ OPARTY NA BRAKU ROZUMU I PRZEBUDOWAŁ ICH NA ENERGIĘ OPARTĄ NA BRAKU ROZUMU.

Mózg oparty jest na prawdzie i słowa kłamcy wprowadza na umysł oparty na wypowiadaniu innych słów. Umysł kłamcy jest oparty na słowach kłamcy i słowach człowieka który zgadza się na wykonywanie słów kłamcy. Umysł kłamcy ma swoje systemy neurologiczne na jakich wykonuje słowa kłamcy. Ludzie dokąd nie wypowiadali słów wykonywali słowa jakie są w naturze mózgu na systemach neurologicznych z jakich są zbudowani. Mózg reaguje na słowa kłamcy przebudowaniem kłamcy na energię opartą na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a ja odkryłam, że tą inną morfologię mają ludzie kłamcy i ludzie wykonujący słowa kłamcy. Słowa kłamcy są na innej energii i kłamca jest przebudowany na energię opartą na wypowiedzianych przez kłamcę innych słowach jak są w naturze mózgu. Kod genetyczny  to przekład słów Stwórcy na energię życia, a przekład słów kłamcy na energię śmierci to nie jest kod genetyczny. Ludzie kłamcy mówiący, że ich słowa są dla stworzeń Boga prawem zareagowali na moje odkrycie, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy to wypowiedziane inne słowa jak są w naturze mózgu usunięciem z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którym zgadzało się moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy jest energia śmierci. To usunięcie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycie i spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania zaszkodziło kłamcom bo wprowadzają dalej w siebie energię ich uśmiercającą na jakiej mają budowę zmienioną na psychicznie chorych ludzi opartych na umysłowej chorobie. Z mózgiem walczy głupi. Mózg wprowadza słowa kłamcy na umysł na jakim wykazuje kłamcę, że jest głupi, a kłamca woła do ludzi wybierajcie mnie i wykonujcie moje słowa a będziecie głupi jak ja. Mamy zmienionego człowieka natury na głupiego. Dzisiaj można zobaczyć w gazecie internetowej odtworzonego przez Naukowców człowieka sprzed 10 tysięcy lat. To co dla mnie jest ważne w twarzy tego człowieka to jego rozumne oczy. Nie wiem od kiedy ludzie wypowiadają słowa, ale wiem, że zmienionego człowieka na głupiego mamy od momentu wprowadzenia do mózgu słów kłamcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję ludziom nauki, że to od wykonywanych czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Kłamcy nie oszukali mózgu bo wykazuje ich, że są głupi. Odkryłam, że kłamca i wykonujący słowa kłamcy są przebudowani na energię zawartą w ich słowach. Kłamcy modlą się do Boga ażeby ich wybawił z energii zawartej w ich słowach jaka weszła w ciało kłamcy. Niby dlaczego Stwórca miałby oszustów wybawiać z ich woli czynienia zła.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz