piątek, 23 lutego 2018

NAUKOWCY POWINNI POWIEDZIEĆ JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE CZŁOWIEK WYPOWIADA SŁOWA JAKICH NIE MA W NATURZE MÓZGU

Anatomia wypowiada słowa oparte na prawdzie. Małe dzieci są szczere, jasno mówiące. Zmieniona anatomia wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Ludzie wypowiadający słowa na jakich mówią, że postępują zgodnie z prawem wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Przychodzący do mnie po pomoc ludzie mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że ten język prawniczy jest oparty na zmienionym mózgu u ludzi kłamców. Odkryłam, że psychika nie rozumie języka kłamców bo jest oparta na rozumianym myśleniu. Odkryłam, że zmieniona anatomia wypowiada nierozumiane słowa, a anatomia mówi jasno i zrozumiale. Napisałam ponad 5700 artykułów i nigdy nikt nie napisał do mnie, że czegoś nie rozumie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na nierozumianych słowach nazywanych prawem i wiarą w Boga i że są to słowa narzucone przez ludzi oszustów. Odkryłam, że ludzie narzucający i wykonujący narzucane słowa są na nich umysłowo i psychicznie chorzy i że ich ciała przeszły na funkcjonowanie na słowach kłamcy które uśmiercają ciała. Odkryłam, że w nierozumianych słowach zawarta jest zła energia jaka zadaje odczuwaniu cierpienie i śmierć. Odkryłam, że psychikę opartą na rozumianych słowach odkrył Zygmunt Freud, a Karol Jung nie wiedział, że uzależnienie od myśli na jakich psychika nie wie co robi i dokąd idzie jest oparte na słowach narzuconych przez kłamców lub na wykonywaniu słów kłamców. Psychika oparta na rozumie jest zdrowa, a psychika oparta na narzuconych słowach jest chora. Zdrowie i choroby są oparte na dwóch umysłach w mózgu z których naturalny jest uczciwy, a z nabycia nieuczciwy. W naturze jest tylko jeden umysł oparty na rozumianych słowach i na nim  psychika jest szczęśliwa, a ciało zdrowe. Na drugim umyśle w mózgu oparte są nierozumiane słowa i na nich psychika jest nieszczęśliwa, a ciało chore. Odkryłam, że ludzie oszuści siedzą cicho na moje odkrycia i nie wpisują w spisie treści w Google moich odkryć ażeby ludzie nie wiedzieli, że przy pomocy słów do oszukiwania ich okradają i że ludzie przez nich są umysłowo i psychicznie chorzy i umierają. Odkryłam, że nie ma chorób mózgu, a są choroby oparte na umyśle z nabycia w mózgu. Odkryłam, że przyczyną chorób i śmierci są słowa do oszukiwania. Ludzie oszuści mają zmienioną anatomię na złą energię. Ludzie kościoła mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa ażeby ich zbawił z energii jaka zadaje im cierpienie i śmierć, ale nie dodają, że ta energia jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca. Ludzie nauki nie mówią jak to się stało, że człowiek wymyślone i narzucone przez niego słowa wypowiada. W naturze mózgu nie ma słów na jakich wypowiada się słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka, a ludzie wypowiadają słowa na jakich oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga i oszukują, że kochają. Jak to się stało, że Poseł z partii PIS wypowiada słowa na jakich oszukiwał Posłankę z partii PO, że ją kocha. W naturze emocje kochania są zawarte w słowach jakie są w naturze mózgu. Kłamca kocha na systemach neurologicznych na których wykonuje swoje sposoby kochania i naukowcy nie mówią skąd człowiek ma systemy neurologiczne na jakich kocha na opracowanych przez niego sposobach kochania. Sposoby kochania kłamcy zadają  naturze cierpienie, a co było widać jak Posłanka z partii PO  którą Poseł z partii PIS oszukiwał, że kocha płakała  przed telewizorami całego świata. Natura mózgu nie zna prawa ludzi ani wiary w Boga, a ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem i wiarą w Boga. Naukowcy nie mówią jak to się stało, że człowiek wykonuje opracowane przez ludzi prawo i wiarę w Boga na innych systemach neurologicznych jak jest stworzony. Albert Einstein wie, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i wie, że w naturze jest tylko energia życia i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. W naturze mózgu nie ma słów na jakich oszukuje się, że się kocha, a ludzie oszukują, że kochają i mają dzieci ze związków opartych na słowach do oszukiwania. Neurobiolodzy powinni powiedzieć jak to się stało, że ludzie wypowiadają słowa jakich nie ma w naturze mózgu. Neurobiolodzy powinni powiedzieć Kto zmienił anatomię na wypowiadającą inne słowa jak są w naturze mózgu. Neurobiolodzy powinni powiedzieć Kto wprowadził człowieka na inne systemy neurologiczne na jakich jest zmieniona anatomia. 

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz