niedziela, 25 lutego 2018

PAPIEŻ FRANCISZEK MÓWI, ŻE BĘDZIE ZMIENIAŁ SŁOWA JAKIMI BĘDĄ MODLILI SIĘ DO BOGA

Papież Franciszek mówi, że będzie zmieniał modlitwę "Ojcze nasz", czyli będzie zmieniał słowa jakimi będą się modlili do Boga. Papieżowi Franciszkowi i wszystkim innym Papieżom należy zadać pytanie dlaczego nie domagają się przy odkryciu kodu genetycznego zapisu, że to słowa Boga. Ja wskazuję, że Bóg w skonstruowanym przez Niego mózgu inne słowa jak Jego wykazuje na drugim umyśle w mózgu i że na nim zmienił anatomię kłamcom na złoczyńców. Wysłałam również do ludzi kościoła tysiące moich artykułów w których wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon z którego odkryłam, że mózg odrzuca wypowiadane słowa przez kłamcę na inne systemy neurologiczne i nikt z ludzi kościoła nie reaguje na moje wskazywanie, że Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia chcieli zdrowia i życia ludzi, a zwolnili ich ludzie którzy chcą mordowania życia. Ja napisałam tysiące  pism, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Boga jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jest energia śmierci. 
Inne słowa jak Stwórcy uśmiercają życie i Stwórca zmienił wypowiadającemu inne słowa jak On na mordercę życia. Kłamcy mogą sobie zbadać jakie mają systemy neurologiczne na ich słowach.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz