czwartek, 22 lutego 2018

STWÓRCA WPROWADZIŁ KŁAMCĘ NA ENERGIĘ WYKONUJĄCĄ SŁOWA KŁAMCY

Wprowadzenie człowieka na energię wykonującą słowa kłamcy to sprawiedliwość. Natura człowieka to energia życia oparta na słowach Stwórcy życia. Energia życia wykonuje dla człowieka słowa Stwórcy. Energia zadająca cierpienie i śmierć wykonuje dla człowieka jego słowa oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że natura to kod genetyczny który jest przekładem zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że przekład zapisów słów kłamcy na czynności organizmu to zmieniona anatomia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności na jakich jest zmieniona anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy. Zatem odkryłam sprawiedliwość. Odkryłam wielką mądrość Stwórcy który stworzył nas na odczuwaniu Jego słów i wprowadzenie przez Niego człowieka kłamcy w odczuwanie słów kłamcy. Kłamcy stosujący przemoc jak Iwan Pawłow na psie nabyli energii jaka wykonuje dla nich ich słowa.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz