sobota, 24 lutego 2018

WIELKI UKŁON PRZED LUDŹMI TAKIMI JAK MACIEJ MALEŃCZUK ZA ICH ODMOWĘ PÓJŚCIA DO WOJSKA MIMO, ŻE MORDERCY ZAMKNĘLI ICH DO WIĘZIENIA

Mordercy którzy zamknęli do więzienia ludzi takich jak Maciej Maleńczuk za ich odmowę pójścia do wojska na naukę zabijania ludzi nie dostali Nagrody Nobla, ale dostał morderca Iwan Pawłow za znęcanie się na psychice psa głodzeniem go i zamykaniem, a co jest odebraniem psu wolności. Morderców jest tylu, że nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Wybrany Prezydentem w Polsce Andrzej Duda z ukradzionych ludziom pieniędzy daje dzisiaj awanse dla ludzi w armii którzy zgodzili się być mordercami ludzi. Na mordowanie życia trzeba się zgodzić. Maciej Maleńczuk i Ludzie tacy jak On nie zgodzili się być mordercami. Mordercy ludzi mają dość duże poparcie, ale u ludzi którzy chcą ażeby innych ludzi dla nich okradać. Prawo ludzi to słowa złodziei i słusznie Stwórca złodzieja i bandytę wprowadził na umysł złodzieja i bandyty na jakim Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że ma zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to wykonywane czynności złodzieja i bandyty. Odkryłam, że inne słowa jak Stwórca wypowiada złodziej i bandyta i że złodzieje i bandyci nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Złodzieje i bandyci wykazują w tej chwili na moim Blogu że czyta mnie 10 osób ze Stanów Zjednoczonych, jedna z Polski i jedna z Niemiec. Od czasu  do czasu złodzieje i bandyci wykazują, że Stany Zjednoczone 7 osób, Polska 5, Ukraina 1. Złodzieje i bandyci nie wysłali mojej poczty do większości sądów i bezczelnie mi pokazują, że wysłać mogę do Naczelnego Sądu Administracyjnego, czyli Sądu który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Na ziemi złodzieje i bandyci przejęli władzę nad stworzeniami Boga i znęcają się na ludziach i zwierzętach a w naturę wprowadzili truciznę zawartą w ich słowach. Trucizna w słowach morderców to uśmiercająca życie energia. Mordercy zajmują się rozbojem na ziemi przy pomocy znęcania się na psychice i prowadzenia psychiki na śmierć. Dobrze widzi Albert Einstein że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Albert Einstein nie znał odkrycia naukowego dowodzącego, że mózg odrzuca narzucone słowa na drugi umysł w mózgu na jakim ja odkryłam, że człowiek jest głupi. Człowiek to psychika oparta na rozumie. Albert Einstein i ja mamy rozum. Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Wojciech Kłosiński i Marek Dąbrowski którzy zareagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania mają rozum. Człowiek który ma rozumu jest zbudowany na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest nasza psychika, a na emocjach kłamcy cierpi i umiera. Mordercy wprowadzili do szkół ich myślenie na jakim zrobili psychikę opartą na ich braku rozumu. Nie oszukali mordercy swojego Stwórcy bo to On skonstruował mózg i opartego na nim człowieka. Mózg odrzuca słowa kłamcy na umysł oparty na braku rozumu i na systemy neurologiczne na jakich odczuwanie oparte jest na braku rozumu.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz