czwartek, 15 lutego 2018

ENERGIĘ ŚMIERCI WYTWARZA CZŁOWIEK KANALIA

W naturze wszyscy jesteśmy dobrymi ludźmi opartymi na dobrej energii. Na tej dobrej energii oparta jest energia życia. Pamiętam jak jeden z moich Przyjaciół w którego rodzinie było jedenaścioro dzieci i wszyscy albo lekarzami medycyny, albo lekarzami weterynarii powiedział na  jednym z pogrzebów, że patrzył czy dobrze zamknęli trumnę ażeby kanalia nie wyszła. On miał rację bo energia śmierci jest wytworzona słowami człowieka kanalii. Kanalia wie, że wymyśla słowa do uczynienia zła. Ludzie wykonujący słowa ludzi kanalii cierpią i umierają i zwierzęta też. Trzeba być nikczemnym człowiekiem ażeby znęcać się na psychice psa jak robił to Iwan Pawłow aż spowodował, że pies zaczął wykonywać jego wolę. Iwan Pawłow za to znęcanie się na odczuwaniu psa dostał Nagrodę Nobla. Pies był wolny i szczęśliwy na energii natury. Energia natury oparta jest na emocjach miłości na jakich wszystkie stworzenia są szczęśliwe. Energia zawarta w słowach kłamcy oparta jest na emocjach zadających cierpienie i śmierć. Kłamcy nazwali ich słowa prawem dla psychiki i wszystkie psychiki i zwierząt i ludzi cierpią i umierają. To bandyci nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga dla psychiki opartej na słowach Boga. Ludzie na energii opartej na słowach Boga są dobrymi ludźmi. Pamiętam jak spotkałam mojego Przyjaciela o którym piszę, że jak wyszłam z Ośrodka Zdrowia po kontroli ciąży i powiedziałam mu o tej kontroli, a on powiedział wsiądź do mojego samochodu i zawołał do swojej żony ażeby rzuciła przez okno dla mnie koszulę nocną bo będzie wiózł mnie do szpitala w Gdańsku. On nie dzwonił do mojego męża, że trzeba mnie zawieźć do szpitala a wiedział po tym co mówię, że trzeba mnie zawieźć do szpitala. Pamiętam jak przywoził mi dobre soki. To wspaniały człowiek i dobrze widział kto jest złym człowiekiem, a kto dobrym.
Nie raz pokazuję moim przyjaciołom i znajomym, że na moim Blogu wykazują, że kilku ludziom zgadza się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni dobrymi ludźmi. Wielką szarańczę złych ludzi miałam możliwość poznania na ich słowach jakie nazwali dla dobrych ludzi prawem i wiarą w Boga. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że wszyscy ludzie funkcjonują na energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na słowach nikczemnych ludzi jacy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Ci nikczemni ludzie z Departamentu oszukującego, że to Zdrowia w Ministerstwie oszukującym, że to Zdrowia przysyłają mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi kłamców uśmierca życie.
Kiedy nikczemni ludzie zobaczyli, że w Departamencie Zdrowia byli Lekarze którzy chcieli zdrowia i życia ludzi to ich zwolnili i zatrudnili ludzi którzy chcą uśmiercania życia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na bandytów zadających cierpienie i morderców uśmiercających życie. Od dnia w którym zobaczyłam program o przyznanej Nagrodzie Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności piszę, że to systemy neurologiczne uśmiercające życie wykonujące słowa kłamcy, a mordercy na napisane przeze mnie ponad 5700 artykułów o przyczynie życia i śmierci milczą.
   
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz