sobota, 10 lutego 2018

CZŁOWIEK KTÓRY SIĘ NAPRAWIŁ MOŻE USUNĄĆ Z SIEBIE ZMIANY

Anatomia to budowa człowieka na jakiej wykonujemy słowa oparte na prawdzie. Nasza budowa jest żyjąca na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Człowiek postanowił wykonywać słowa oparte na kłamstwie i na nich ma zmiany w anatomii na wykonującą słowa oparte na kłamstwie. Słowa oparte na kłamstwie postanowił wykonywać ten kto postanowił robić psychice zło.  Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłosili, że te wykonywane czynności są na słowach opartych na kłamstwie. Systemy neurologiczne to budowa człowieka na słowach i na słowach opartych na kłamstwie człowiek ma wprowadzoną w siebie budowę opartą na kłamstwie. Kłamca jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na kłamstwie. Wielu z ludzi jest tak wielkimi kłamcami, że mówią do ludzi, że cierpią genetycznie, a nie mówią dlaczego tą genetykę wypalają chemią i mówią, że wraz ze złymi komórkami wypalają zdrowe. Kłamcy wraz z komórkami opartymi na słowach kłamcy wypalają matrycę, czyli DNA. DNA jest tylko na słowach natury. Na słowach kłamcy to nie jest DNA bo to inna energia. Jest dużo mądrych Lekarzy, a nauczono ich na medycynie tego co nie jest biologią, a jest energią śmierci. DNA jest niezmienne, jest stałe. Oszust chciałby mieć genetykę, a genetyka go odrzuca na energię zawartą w słowach oszusta. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że mózg oddziela słowa kłamcy od słów opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że złoczyńcy wiedzą, że wykonywanie ich słów uśmierca życie, a na co dowodem jest usunięcie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia bo chcieli zdrowia i życia ludzi. Wskazuję na milczenie ludzi nazywających siebie Stowarzyszeniami Neurobiologów i Psychiatrów. Wskazuję na przyjmowanie moich tysięcy artykułów i nie tylko przez ludzi zajmujących się medycyną, ale sądy i oni milczą. Wskazuję na zaprzestanie wpisywania w Google tytułów moich odkryć. Ponad 3000 wpisali, a ja napisałam ponad 5700 i ludzie mogli sobie poszukać interesujący ich artykuł i na niego wejść, a teraz wchodzą na ostatnio napisany. Kim są ci ludzie jak nie złoczyńcami. Kim jak nie złoczyńcami są ludzie którzy na początku mojego pisania na Twitterze zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a od tego samego czasu co przestali wpisywać tytuły moich odkryć w Google pokazują, że nie ma chętnych do wchodzenia do mnie jako Obserwatorów. Kim jak nie złoczyńcami są ludzie którzy wymazali u mnie na Twitterze nazwisko Profesora Anatomii Człowieka za to, że wpisał mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Kim jak nie złoczyńcami są ludzie prowadzący Facebooka którzy wyprowadzili mnie z mojej strony przy pomocy zawiadomienia mnie w poczcie, że moja krewna chce wejść do mnie na Facebooka. Kiedy ją wprowadziłam to okazało się, że tylko ona jedna jest na tej stronie i do tego nigdy nie odpowiedziała na moje jej powitanie. Złoczyńcy i z tej strony mnie usunęli. Piszą załóż nowe konto, a ja nie chcę nowego. Zatem naukowcom którzy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł przekazuję, że to nikczemni, wstrętni, podli  ludzie. Ludźmi którzy pierwsi odrzucili moje słowa na jakich stworzył nas Bóg byli ludzie kościoła. Trzyma się tylko redakcja kościelna, ale też milczy. Złoczyńcy nie reagują a chcą wiedzieć o czym piszę. Myślałam, że moje odkrycie natury człowieka przyniesie radość ludziom, a zobaczyłam napad na mnie złoczyńców i piszę, że dobrze, że nie przybili mnie do krzyża. Naczelny Sąd Administracyjny kiedy napisałam, że wygrywam sprawy na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Ludzie kłamcy mają w sobie energię śmierci. Energia śmierci to nie jest DNA. Energia śmierci ma inne układy pierwiastków jak energia życia.
Odkryłam, że energię śmierci ma w sobie kłamca i jest to świadomie zadający cierpienie i śmierć człowiek. Słowa do zrobienia sobie z psychiki służącej trzeba wymyślić. To złoczyńcy nie reagują na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na inne systemy neurologiczne. Złoczyńcy zareagowali jak napisałam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Piszę o tym wiele razy, a złoczyńcy wiedzą, że trzeba nie reagować ażeby tylko ludzie przynosili im pieniądze. Wybrany później Ministrem Sprawiedliwości dla psychiki stworzonej przez Boga mówił do mnie, że jest zainteresowany moją wiedzą, a tak był zainteresowany, że żadnej książki nie kupił. To czym był zainteresowany to kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni już otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia już z podpisem nowej dyrektor która przysłała mi pozdrowienia na moje odkrycie, że energia życia jest w systemach neurologicznych  opartych na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie jakie to słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Poprzedni Dyrektorzy przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Oczekiwałam powrotu ludzi na energię życia. Wskazuję jak dużo jest paskudnych morderców życia, że kupili ludzi mówiących, że są Neurobiologami. Psychiatrami i wszystkich innych zawodów i w tym ludzi kościoła namawiających psychikę na wykonywanie słów morderców psychiki. Przerażająca ilość paskudnych ludzi którzy od czasu do czasu chcą mordować na większą skalę i organizują wojny. Mordercy wiedzą po co dla siebie budują schrony. Ja wskazuję, że przed energią śmierci jaką w sobie mają się nie uchronią. Na przejęcie władzy nad mieniem Stwórcy przez morderców przynoszą im pieniądze mordowani. Morderca nie ma DNA, a ma energię uśmiercającą życie i ten kto wykonuje słowa kłamcy nabywa energii zadającej mu cierpienie i śmierć. Ludzie pracują na słowach kłamców i nabywają energii ich uśmiercającej i wywożą ich do szpitali a później na cmentarz. Ludzie mają na słowach kłamców umysłową chorobę i na niej opartą psychiczną chorobę z których najgroźniejszą jest schizofrenia bo człowiek już przestał wiedzieć o co chodzi. Wprowadzenie do mózgu słów opartych na kłamstwie powoduje, że człowiek przestaje wiedzieć o co chodzi. Paskudni ludzie kanalie znęcają się na domownikach, uczniach, pracownikach i mają oparcie w sądach mówiących, że słowa człowieka kanalii są prawem.
Ludziom którzy chcą wyjść z energii śmierci przekazuję, że trzeba wypowiadać nie wykonuję słów opartych na kłamstwie. To od tych słów opartych na kłamstwie odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel. Anatomia jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Stwórca nas stworzył na słowach opartych na prawdzie i jeszcze przyszedł wystąpić  przeciwko kłamcom i wskazał, że napadają na ludzi zadawaniem im cierpienia i śmierci.
Nikt z nas nie jest stworzony na słowach ludzi. Słowa ludzi Stwórca wykazuje na ludzkim umyśle
opartym na umysłowej chorobie na jakich wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci.
Wskazuję czego ludzie narobili dawaniem pieniędzy mordercom. Kłamca to morderca psychiki.

                                                                                                      Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz