niedziela, 11 lutego 2018

DOBRZE STWÓRCA ZROBIŁ, ŻE OSZUSTOM DAŁ ODDZIELNY UMYSŁ I ODDZIELNĄ ENERGIĘ

Zna Stwórca słowa bo słowa oszusta wprowadził na umysł oszusta. Oszust ma na swoim umyśle swoją energię na jakiej wykonuje czynności. Ludzie przyznający Nagrody Nobla niby nie widzą, że na innej energii jak oparta jest biologia wykonuje czynności oszust. Ja nie chcę Nagrody Nobla za to, że mam rozum bo dla mnie mieć rozum jest naturalnym. Oszuści za pieniądze im przynoszone wprowadzili ludzi na swój umysł oszusta. Jak się czuje psychika na umyśle oszusta widać we wszystkich szpitalach, domach opieki, domach dla bezdomnych. Nie jest Stwórca naiwnym  jak myślą oszuści. Dobrze widzi Fizyk kwantowy który mówi w prowadzonym przez niego programie, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Oszust ma inną energię na jakiej wykonuje słowa oszusta. Piękny mężczyzna u którego widać, że oparty jest na rozumie, nazywany Legendą skoków Ernest Vettori mówi o Olimpiadzie Nie chcemy takich konkursów. Oszuści niech pokażą jak skaczą na energii zawartej w słowach oszusta. Oszustów tylu, że aż ich słowa nazwali prawem i wiarą w Boga. Oszuści przy pomocy słów do oszukiwania mają budżet państwa i kościoła. W nie ich świecie nazwali ich słowa do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. Wielu oszustów mówi, że nie ma Boga, a ja mówię, że mają od Boga swój umysł oparty na słowach do oszukiwania na jakich nie ma Boga. Oszuści nie mogą się zdecydować w jakiego wierzą Boga bo mają bez liku religii. Ja na rozumie Boga wypowiadam słowa Boga. Oszuści nazwali w świecie Boga ich słowa prawem i wiarą w Boga, a Bóg ich wprowadził na umysł oszusta na jakim wykonują czynności na energii zawartej w słowach oszusta. Dobrze widzi zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel od wykonywanych  czynności, ale nie mówi, że to energia oparta na słowach oszusta który ma w mózgu swój umysł. Oszust nie ma mózgu. Oszust nie stworzył sobie mózgu ani energii życia. Oszuści sprzedający dostęp do internetu wykazują, że ponad 99,99% ludzi jest oszustami i że chcą pieniędzy za ochronę przed oszustami. Ja chcę widzieć prawdziwy obraz ludzi i nie chcę się chronić przed oszustami. Jeśli się dla mnie coś wykonuje poza opłatą za internet to proszę przysłać rachunek, a nie oszukiwać nie wpisywaniem w Google moich słów opartych na rozumie i wymazywać z Bloga i Twittera ludzi którym zgadzają się słowa oparte na rozumie. Energia pochodząca od oszustów to wskazywana przez Alberta Einsteina energia śmierci. Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał naturą gdyż podświadomością, a  ja odkryłam, że ta psychika natury jest oparta na rozumie i że ten kto wyszedł z rozumu ma psychikę opartą na braku rozumu. To Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, ale nie ogłosili, że na nim oparta jest psychika odkryta przez Zygmunta Freuda, a zatem ja to zrobiłam. Ja też odkryłam, że natura to nie jest podświadomość, a świadomość. Odkryłam też, że oszust jest nieświadomy tego co go czeka. Psychiatra Karol Jung mówi, że człowiek nie wie co go czeka ponieważ jest uzależniony od myśli, a ja odkryłam, że od myśli opartych na umyśle oszusta. Brak rozumu jest skutkiem wprowadzenia przez mózg słów oszusta na umysł oparty na braku rozumu. Ludzie oszuści nazywający ich słowa prawem dla mienia Stwórcy oskarżają Lekarzy za brak umiejętności leczenia ciała opartego na braku rozumu. Ja mówię ażeby jak najdalej odejść od oszustów złodziei i bandytów ze zmienioną anatomią. Oszust nie ma uczuć bo to bandyta. Trzeba chronić dzieci przed nauką słów oszustów bo nabywają od oszustów umysłowej i psychicznej choroby. Trzeba też chronić zwierzęta przed oszustami jak Iwan Pawłow znęcającymi się na psychice. Ludziom przyznającym Nagrody Nobla zgadza się znęcanie na psychice bo przyznali Nagrodę Nobla dla Iwana Pawłowa. Moje myślenie na jakim psychika jest szczęśliwa a ciało zdrowe nie zgadza się oszustom.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz