sobota, 10 lutego 2018

GŁUPI MA PSYCHIKĘ I CIAŁO UZALEŻNIONE OD ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH GŁUPIEGO

Oszust dobrze, że jest głupi i uzależniony od energii zawartej w jego słowach, ale szkoda ludzi na jakich oszuści zastosowali przemoc nauczaniem słów oszustów. Ludziom na jakich oszuści zastosowali przemoc trzeba pomóc i tak samo zwierzętom na jakich oszuści jak Iwan Pawłow zastosowali przemoc. Wskazuję, że Iwan Pawłow był fizjologiem, ale opartym na systemach neurologicznych opartych na umyśle oszusta. Wskazuję, że mózg odrzuca słowa oszusta na ludzki umysł na jakim oszust jest zbudowany z energii zawartej w słowach oszusta. Fizjolog oparty na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu to uczciwy człowiek. Wysłałam moje odkrycie Genialny umysł natury i z nabycia umysł głupca kierując to moje odkrycie do reagującej na moje odkrycia Pani Agnieszki Anyżek na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, a oszuści usunęli jej nazwisko z mojej poczty i musiałam jeszcze raz wprowadzić. Głupi nie lubi mądrych, a chce mieć ciało zdrowe. Niech mu leczą głupi.
Jest wielu ludzi którzy chcieliby wyciągnąć  psychikę i ciało z uzależnienia a ja wskazuję  na ludzi złoczyńców wymyślających słowa do czynienia ludziom zła. Wskazuję, że na moim  Blogu wykazują, że ponad 99,99% ludzi jest głupich. Ja wiem, że to nie jest prawdą i że to źli ludzie robią ludziom zło i to paskudztwo wie żeby ukrywać moje odkrycia zaprzestaniem ich wpisywania od około dwóch lat w Google. To diabelstwo robi różne świństwa zaburzając mi pisanie, oszukiwanie na Blogu, Twitterze, Facebooku, w Google i wskazuję, że tego paskudztwa czyniącego zło jest bez liku i nazywają ich słowa prawem i wiarą w Boga. Neurolog i Psychiatra który siedzi w programie Genialny umysł mówi, że on chciałby znaleźć pomoc dla ludzi uzależnionych, a ja wskazuję, że uzależnienie od energii oparte jest na słowach ludzi oszustów którzy mówią, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga dla Genialnego umysłu i wolnej na Genialnym umyśle psychiki. Na to samo wskazuję Fizykowi prowadzącemu program o Fizyce kwantowej który mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję, że oszust ma w sobie energię  nierzeczywistą jaka jest energią pochodzącą z wymyślonego przez oszusta myślenia. Wskazuję, że na tej energii pochodzącej z wymyślonego myślenia jest śmierć. Albert Einstein wskazuje na energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ci głupi ludzie to oszuści mówiący, że ich słowa są dla Genialnego umysłu i wolnej psychiki prawem i wiarą w Boga. Ci oszuści dzielą się pieniędzmi pochodzącymi ze znęcania się na psychice.
Oszuści nauczaniem ich słów wyprowadzają już dzieci z ich genialnego naturalnego umysłu i wprowadzają w chorobę psychiczną jaką jest schizofrenia. Ludzie chorzy na schizofrenię nie mają pamięci i nie wiedzą dokąd idą i co robią. Pamięci nie ma na słowach oszusta bo oszust nie ma mózgu. Mózg odrzucił słowa oszusta na ludzki umysł który jest oszustem.

                                                                                                         Barbara Paul
                                                                                                                                 
                                                                               












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz