wtorek, 6 lutego 2018

CZŁOWIEK JEST WYKONANY Z ENERGII ZAWARTEJ W MYŚLENIU

Budowa człowieka jest wykonana z energii zawartej w myśleniu Stwórcy człowieka. Energia z jakiej wykonana jest budowa człowieka jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem myślenia jakie jest w naturze mózgu. Wszystkie stworzenia są zbudowane z systemów neurologicznych jakie są przekładem myślenia Stwórcy stworzeń. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Odkryłam, że zapisy to myśli i że myśli są pierwiastkami. Odkryłam, że energia jest skutkiem układu myśli na jakich jest oparta. Odkryłam, że energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na układach myśli jakie są w układzie genetycznym pierwiastków i że te układy z pierwiastków są przekładem myślenia Stwórcy.
Odkryłam, że wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu powoduje powstanie innej energii i że wypowiedzenie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu spowodowało, że człowiek wprowadził w siebie inną energię. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na zmienionej energii która ma oparcie w zmienionym przez człowieka myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Bardzo dziękuję za wspaniałe odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że nimi zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów zbudowany jest inny człowiek jak przez Stwórcę. Odkryłam, że ten inny człowiek zbudowany na narzuconym przez niego myśleniu to zły człowiek zbudowany ze złej energii. Odkryłam, że zły człowiek nie ma uczuć. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Wszyscy widzimy te naturalne emocje u zwierząt jak tulą się do siebie i u ludzi, ale opartych na emocjach miłości bo na narzuconych słowach nie tulą się do siebie a robią sobie zło. Źli ludzie ustanowili ich słowa prawem i wiarą w Boga i oszukują na nich, że kochają, albo mówią, że zrzekli się miłości. Źli ludzie okradają ludzi przy pomocy nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga, a co jest znęcaniem się na psychice, a nie obdarzaniem jej miłością. Energia miłości łączy ludzi wypowiadających słowa w jakich zawarte są emocje miłości i te słowa to słowa Stwórcy na jakich mamy rozum. Piękny Artysta Saif Khalidi wynagradzany za pokazywanie pięknych ludzi napisał do mnie na Facebooku, że jest szczęśliwy na mojej stronie. Ja wskazuję na źródło tego odczuwania szczęścia jakim są emocje miłości zawarte w słowach natury. Ja wypowiadam słowa natury. Ludzie na energii natury są wykonani z emocji miłości na jakich są piękni, tak jak piękna jest cała natura. Energia natury to energia miłości. Natura jest wykonana z energii w której zawarte jest piękno. Nie tylko Saif Khalidi trafił na moją stronę z jego pięknymi obrazami, ale bardzo wielu wspaniałych ludzi. Cudowne zdjęcia pokazywał na mojej stronie Jean Pierre Zimmermann, fotografie pięknych aktorów filmowych Gokhan Yagmur, cudowne fotografie natury Thandava Krishna, Abdo Zar. Alahdi Faisal wskazuje tak jak ja na piękno i zło. Bardzo dużo pięknych zdjęć było na mojej stronie na Facebooku, ale źli ludzie nie lubią piękna i dobra i zablokowali mi wejście na Facebooka. Źli ludzie prowadzący Twittera wymazali u mnie ogromną ilość Obserwatorów o których na początku mojego pisania zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Źli ludzie wymazali z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka który mi przysłał zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Źli ludzie przestali wpisywać w Google tytuły moich artykułów i zaczęli pokazywać na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać o naszej dobrej naturze.
Odkryłam, że źli ludzie powstali na ich słowach jakie wymyślili do czynienia zła. Stwórca w skonstruowanym przez Niego mózgu wykazuje słowa narzucone przez człowieka kłamcę na drugim umyśle w mózgu na jakim ma zmienioną anatomię na złą energię. Albert Einstein o tej złej energii pisze, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam, że człowiek narzucający słowa nie ma mózgu, a ma umysł w mózgu na jakim nie ma rozumu. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia oparta na braku rozumu w mózgu. Ogromna ilość ludzi nazywa słowa ludzi którzy nie mają rozumu prawem i wiarą w Boga. Sprzeciw złoczyńców na moje słowa bardzo dobrze widać jak pokazują na moim Blogu, że ludzie niby nie chcą czytać, a to oszuści bo dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam to na moim Blogu pokazywali ludzi z około dwustu krajów świata i było ich bardzo dużo. Oszuści są tak bezczelni, że najpierw pokazują, że dany tytuł mojego artykułu czytało np. 2235 osób i podają, że w miesiącu czyta go kolejnych około 500 ludzi, a co razem u nich wynosi 1922. Fizyk prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję na człowieka, że ma w sobie oddzieloną złą energię na oddzielonych w mózgu słowach. Wskazuję, że Albert Einstein we wszechświecie widzi tą oddzieloną energię opartą na słowach narzuconych przez ludzi od energii rzeczywistej opartej na słowach Stwórcy. Ludzie kościoła budują kapiące złotem kościoły z cennymi w nich obrazami i rzeźbami, a program Religia robi sprzeciw na moje słowa o których piszę, że to słowa Boga jakie są w naturze naszego mózgu. To ludzie bandyci napadli na Stwórcę który dał im życie. Ludzie zrobili się bandytami na ich słowach jakie wypowiada bandyta. To bandyta ma zmienioną anatomię na wykonującą czynności zła. Na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka wykonuje się czynności zła. Zabieranie ludziom pieniędzy to napad na ludzi. Ludzie nie zanoszą dobrowolnie pieniędzy. Ludzie zanoszą pieniądze ludziom złoczyńcom którzy jak im nie dadzą pieniędzy to bardziej znęcają się na ich psychice. Ludzie złoczyńcy mówią, że chcieliby bardziej wyspecjalizowanej broni do zabijania życia. Albert Einstein wytworzył bombę atomową i żałuje tego, a ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że Albert Einstein wykonaniem bomby atomowej wprowadził w siebie energię go uśmiercającą. Albert Einstein żałuje wytworzonej bomby atomowej i pisze Uwolniona potęga atomu odmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia. Ja wskazuję, że Albert Einstein użył myślenia do wytworzenia bomby atomowej, ale innego jak myślenie jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że myślenia Stwórcy używamy do czynienia dobra, a myślenia narzuconego do czynienia zła. Wskazuję na wszystkie chore psychiki i ciała na zmienionej anatomii jaka wykonuje słowa złych ludzi oszukujących, że ich słowa dla psychiki są prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że ludzie bandyci wiedzą, że uśmiercają ludzi bo natychmiast usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jest energia śmierci. Nie wiem czy coś złego nie zrobili ludziom z Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie którzy przysyłali mi potwierdzenia na moje odkrycia. Wskazuję, że źli ludzie świadomie zabijający życie mówią, że będą wymierzali kary do trzech lat więzienia za mówienie "Polskie obozy śmierci". 
Nikczemni ludzie mają zmienioną anatomię na złą energię jaka utrzymuje się w nich na ich słowach w mózgu z nabycia jakie mózg prawidłowo wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i odruchach różnego rodzaju złodziei i bandytów. Wskazuję, że to myślenie zmieniło ludzi na energię złą zawartą w słowach kłamcy. Kłamcy kościoła mówią, że ludzie po śmierci idą do lepszego świata Boga, a ja wskazuję na oddzieloną przez Boga energię złą odrzucaną przez Niego do świata ludzi złych. Wskazuję, że dzieci przychodzą powtórnie na świat i mają w sobie złą energię opartą na ich słowach w mózgu a co jest dowodem na to, że Stwórca z nich nie usunął złej energii opartej na słowach kłamcy. Kłamca to złoczyńca. Kłamca nie ma mózgu. Mózg ma człowiek prawdomówny.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz