środa, 13 czerwca 2018

BRAWO DLA SĄDU W KRAKOWIE KTÓRY NIE POZWALA NAZYWAĆ SIEBIE GRUPĄ PRZESTĘPCZĄ PRZEZ PREMIERA

Przestępcę mózg wykazuje, że wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Przestępca ma w sobie dowód na to, że jest przestępcą jakim są w jego mózgu narzucone słowa na jakich wykonuje działalność przestępczą. Przestępca ma w sobie dowód na to, że jest przestępcą jakim są w nim systemy neurologiczne na jakich wykonuje narzucone przez niego słowa. Dziennikarze w reakcji na odkrycie Prawdomównego Mózgu w roku 2006 piszą, że ten mózg przydałby się w kryminalistyce, a ja wskazuję Sędziom którzy nie są przestępcami, że inne słowa w mózgu ma przestępca i że to przestępcy nazwali w nie ich świecie ich słowa prawem i wiarą w Boga. Każda władza szuka Sędziów którzy są oszustami takimi jak partia która wygrała wybory. Kiedy brałam udział w szkoleniu z Sędzią NSA to mówił, że jak nowa partia wygrywa to usuwa niektóre przepisy za jakie karała poprzednia władza i wprowadza karanie oparte  na słowach nowej partii, a ja mówię, że na słowach nowych oszustów. Mówię, że nowych oszustów bo nie ma ludzi którzy mają prawo do ludzi. Oszuści nazwali ich słowa prawem i przy pomocy nazwania ich słów prawem czynią ludziom zło wymierzaniem im kar za nie wykonywanie słów oszustów. Wskazuję Sędziom którzy nie są przestępcami na energię śmierci na jaką Albert Einstein wskazuje, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję Sędziom którzy nie są przestępcami, że w Google nie są wpisywane odkrycia naukowe dowodzące, że jesteśmy stworzeni na systemach neurologicznych z energią życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu, a co jest dowodem na świadome prowadzenie ludzi na śmierć. Wskazuję, że w Google nie jest wpisane ponad 3000 moich artykułów, na Blogu wykazują od północy do teraz, że 14 osób czyta o odkrytej przeze mnie przyczynie życia i śmierci, a z Twittera wymazali tylu u mnie Obserwatorów, że dokąd nie zobaczyli, że odkryłam przyczynę życia i śmierci to zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym miesiącu. Z Twittera wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka Jamesa Tomaz-Morais który mi przysłał zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. W poczcie potrafią mnie zawiadamiać, że nie wysłali ode mnie wiadomości ani do Sądów, ani do Biologów ani do innych ludzi, a zatem mamy do czynienia z grupą przestępczą na niewyobrażalną skalę. Od czasu wprowadzenia przepisów z Unii Europejskiej nie wpuszczają mnie na Twittera jeśli nie chcę wyrazić zgody na przejście na myślenie jakie uśmierca życie. Wskazuję dla Sędziów którzy nie są przestępcami na uczynione zło ludziom i innym stworzeniom na wykonywaniu słów ludzi przestępców na jakich są chore wszystkie psychiki i ciała i że przeszły na funkcjonowanie na umysłowej chorobie. Albert Einstein o energii śmierci mówi, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia ta energia jest oparta, a ja wskazuję, że mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu przestępcę wykonującego czynności na systemach neurologicznych na jakich ma zmienioną budowę na przestępcę. Wskazuję dla przyzwoitych Sędziów na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że nie ogłoszono, że to nie jest zmieniona anatomia a inna energia jak energia na jakiej oparta jest anatomia i że na tej innej energii Stwórca wykazuje przestępcę. Wskazuję na masowe odejścia z Akademii przyznającej Nagrody Nobla w wyniku przyznania hojnych dotacji. Wskazuję, że te hojne dotacje pochodzą z przestępstw przy pomocy nazwania słów przestępców prawem. Wskazuję, że przestępcy nazywający ich słowa prawem dają też hojnie pieniądze dla ludzi kościoła za namawianie ludzi na wykonywanie słów morderców życia.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz