czwartek, 21 czerwca 2018

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA ODRZUCONYCH PRZEZ MÓZG SŁOWACH

Anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Anatomia to systemy neurologiczne jakie są przekładem słów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności na systemach neurologicznych. Tak mówi kod genetyczny, że to przekład zapisów na wykonywane czynności. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów jakie mózg odrzuca na ludzki umysł. Naukowcy mówią, że dla nich największą tajemnicą jest ludzki umysł, a ja odkryłam, że ten ludzki umysł nie ma mózgu i że na nim systemy neurologiczne są oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Ludzie często piszą, że ktoś umarł na chorobie mózgu, a ja mówię, że mózg na słowach jego Stwórcy jest zdrowy, a choroby są oparte na ludzkim umyśle który nie ma mózgu. Mózg wyraźnie odrzuca wypowiadane słowa inne przez człowieka i na nich odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmieniona anatomia na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności oszust. Słowa na jakich oparty jest ludzki umysł odkryłam, że są do oszukiwania. Odkryłam, że na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się czynności na woli człowieka jest zmieniona psychika na psychopatę i wykonującą słowa psychopaty ofiarę. Psychopata i ofiara są oparci na wymyślonych przez psychopatę słowach. Psychopata okrada przy pomocy zapisania jego słów, że są prawem i jak okradnie to prowadzi do obozów zagłady i wydaje ludziom którzy przeszli na wykonywanie słów morderców rozkazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. W czasie kiedy w Polsce rządziła partia PO będący w niej Ministrem Finansów Pan Jacek Rostowski powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak wtedy kiedy to mówił to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień ktoś musiał mu kazać powiedzieć, że się pomylił, ale sytuacja na Majdanie na Ukrainie pokazała, że się nie mylił a dziennikarze mówili, że będzie wojna. Pan Donald Tusk powiedział dla gazety w Stanach Zjednoczonych, że to mrzonka, że nie będzie wojny. Na moim Blogu na wtedy około sto krajów świata Rosja była na piątym miejscu. Od czasu kiedy napisałam, że na Majdanie zabija się ludzi wymuszaniem ażeby chcieli przystąpić do Unii Europejskiej na moim Blogu przestali pokazywać że wchodzą ludzie z Rosji. Ludzi z Rosji było tak dużo, że minęło do dzisiaj około pięć lat a Rosja jest na szóstym miejscu a ludzi na moim Blogu jest z około dwustu krajów świata.
W roku 2011 dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest energia śmierci. Dyrektorzy ci co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to powrotu ludzi na wykonywanie czynności na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. W roku 2013 napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy to przyszedł do mnie Poseł z partii PO później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Gdyby było to prawdą to kupiłby jakąś książkę, ale żadnej nie kupił, a to co go interesowało to kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na umyśle opartym na woli człowieka jest energia śmierci. Tych pozdrowień otrzymałam więcej, a kiedy napisałam, że otrzymuję pozdrowienia od morderców to nie raz przysłali mi pozdrowienia do spamu w którym po 30 dniach wiadomość znika. Teraz mamy bezczelne słowa wprowadzone w internet że masz wykonywać RODO a nie podają jak stworzyli człowieka. Inne słowa jak są w naturze mózgu to napad na życie. Sędzia Waldemar Żurek oparty w na pewno dużym stopniu na rozumie mówi, że ludzie mu grożą, a ja mówię, że inni ludzie jak oparci na rozumie to bandyci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zbudowany ze swoich słów bandyta. Stwórca mózgu wykazuje człowieka na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka, że to złodziej i bandyta. Na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka wykonuje się czynności okradania, zabijania ludzi na wojnach, w wybudowanych obozach zagłady, a w warunkach pokoju tak samo, ale nie tak odważnie jak w warunkach wojny. Biochemik prof. Maria Szulc w jej książce "Potęga podświadomości" pisze, że spokojni sklepikarze w warunkach wojny okazują się groźnymi oprawcami i że człowiek ma tyle samo dobra co zła. Maria Szulc nie zauważa, że uczy się głosu podświadomości i mówi, że koduje w miejsce myśli złych myśli dobre. Wskazuję, że ten głos podświadomości to energia natury i na niej odkrył psychikę Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że ta psychika jest oparta na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że mózg zna słowa bo narzucone przez człowieka wykazuje na umyśle człowieka i odkryłam, że emocje to energia i na energii zawartej w słowach kłamcy są emocje psychopaty zadającego cierpienie i śmierć.
Biolog prof. Piotr Słonimski który przez wiele lat stał na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu mówi, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Zanotowała to gazeta "Rzeczpospolita" w roku 2004 kiedy Piotr Słonimski był w Polsce. Wskazuję, że odkryta przez Neurobiologa Erica Kandela zmieniona anatomia to nie jest kod genetyczny. Naukowcy są oparci na rozumie lub na braku rozumu. Centrum Fizyki Teoretycznej uważa że wszechświat jest zbudowany na umysłowej chorobie ludzi, a Albert Einstein pisze o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia oparta jest energia śmierci. 
Ja wskazuję, że na umyśle Stwórcy ludzie mają rozum, a na ludzkim umyśle są głupi.
Rozum i brak rozumu mają swoje systemy neurologiczne. Pedofilia na wielką skalę u ludzi kościoła to nie są emocje miłości oparte na słowach Boga. Gwałty na psychice są wykonywane na innych słowach jak Stwórcy. Na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy psychika jest zdrowa, wolna i szczęśliwa, a ciało zdrowe.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz