sobota, 30 czerwca 2018

ZŁODZIEJ ZA DAWANIE DOBRA JAKIE UKRADŁ WYMUSZA OD PSYCHIKI WYKONYWANIA JEGO SŁÓW

Złodziej okrada z dobra stworzonego przez Stwórcę i wynagradza z tego co ukradł psychikę żądając w zamian wykonywania jego słów. Złodziej daje z tego co ukradł i kontroluje psychikę czy jego nie okradła. Złodzieje dają dotacje z tego co ukradli i nakładają na ludzi obowiązki i za ich nie wykonywanie zabierają dotacje i wymierzają kary za nie wykonywanie ich woli. Złodzieje nawet dla Akademii Przyznającej Nagrody Nobla dali hojne dotacje. Nikt nie pyta złodziei skąd mają pieniądze jakie dają za wykonywanie ich woli. Złodzieje mówią, że są dobrzy dla dzieci bo przyznają im po 500+. Ludzie przyjmujący pieniądze od złodziei wchodzą w energię na jakiej wykonuje się słowa złodziei i ta energia zadaje psychice cierpienie i śmierć. Złodziei jest ogromna ilość, gdyż na ich słowach oparta jest władza i różne religie na całym świecie.
Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii. Ja wskazuję, że anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich człowiek uczciwie pracuje na swoje życie wykonując czynności na energii na jakiej jest stworzony. Złodziej ma inną energię na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że ma zmienioną anatomię, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest u złodziei którzy mają z nabycia na swoich słowach tą energię na jakiej wykonują czynności okradania. Złodzieje na moim Blogu cały czas pokazują, że im się zgadza myślenie do okradania. Złodzieje wymazują z Google odkrycia naukowe dowodzące, że mają w sobie energię z nabycia opartą na słowach złodzieja w mózgu z nabycia. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei też ma na swoim oddziale i że często złodziej i wykonujący słowa złodzieja leżą obok siebie na łóżkach. Zatem trzeba dodać do odkrycia zmienionej anatomii przez Neurobiologa Erica Kandela, że ta zmieniona anatomia to psychika oparta na słowach złodzieja i wykonującego słowa złodzieja.
Złodziejom zmieniła się anatomia i na niej nazwali na ziemi słowa złodziei prawem. Złodzieje dają też hojnie pieniądze dla ludzi kościoła za namawianie psychiki na wykonywanie słów złodziei. Złodzieje opowiadają, że dla nich najważniejsze jest życie. Nie tylko psychika leży na oddziałach psychiatrycznych bo zmienione ciała na oparte na słowach złodziei i wykonujących słowa złodziei leżą na innych oddziałach. Złodzieje mówią, że mają leki na energię na jakiej się okrada i wykonuje słowa złodziei. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy mają zmienioną anatomię na systemy neurologiczne oparte na słowach złodziei i wykonujących słowa złodziei. Papież mówi, że ludzie mają mieć w sobie miłość, a ja mówię, że miłość jest zawarta w słowach Stwórcy, a złodziej nie ma miłości. Złodziej nie tylko okrada z pieniędzy, ale jeszcze gwałci psychikę opartą na emocjach miłości. Po gwałcie psychika cierpi i dorośli już ludzie mówią, że ciągle cierpią na dokonanym na ich psychice gwałcie. To cierpienie jest dowodem na to, że w człowieku jest energia jaka zadaje mu cierpienie, ale ta energia jest oparta na słowach gwałciciela i tego kto zgodził się na gwałcenie go. Psychika nie cierpi bez słów jakie zadały jej cierpienie. Psychika jest oparta na słowach z energią miłości a cierpi na słowach oszusta który nie ma miłości. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a mówią, że zrzekli się miłości. Miłość to energia a energii nie można się zrzec. Ten kto nie ma miłości wykonuje czynności na innej energii a na innej energii wykonuje czynności złoczyńca. 
W moim występowaniu przed sądami w obronie cierpiącej psychiki ludzi nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy, więc uznałam, że muszę dopisywać w skargach, że Sędziowie muszą opierać się na naturalnej dla nas prawdzie na jakiej ja nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na słowa złodzieja. Wtedy okazało się, że są też Sędziowie złodzieje bo oskarżyli mnie o nieznajomość prawa złodziei. Całe szczęście, że nie nauczyłam się słów złodziei bo byłabym złodziejką. Ludzie z każdej partii która wygrywa wybory szukają Sędziów którzy są takimi samymi złodziejami jak oni. W jednej z narad Sędzia NSA powiedział, że jak wygrywa nowa partia to usuwa niektóre kary wymierzane przez poprzednią władzę i wprowadza kary ustanowione przez nową partię, a ja mówię, że przez nowych złodziei. Unia Europejska też podaje, że będzie karała za nie wykonywanie ich słów złodziei. Unia Europejska ma pieniądze tak samo jak każda władza z okradania przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Kiedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to napisałam, że na wykonywaniu innych zawodów Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Napisałam, że dobrze, że wykonujący czynności na zmienionej anatomii nie przybili mnie tak jak Stwórcy do krzyża. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom nie opartym na energii na jakiej oparta jest genetyka i wskazał, że mają w sobie energię uśmiercającą życie. Zatem do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że to bandyta.
Złodzieje i bandyci za nauczanie ich słów na jakich człowiek robi się ciemny i wykonuje ich wolę też płacą z tego co ukradli. Nagrany w Polsce Poseł mówi, że ciemnota kupi to co jej się mówi. Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi ciemna energia, a ja wskazuję, że to systemy neurologiczne oparte na słowach opartych na umyśle jaki mózg wykazuje na braku rozumu i że naukowcy nazywają ten umysł ludzkim. 

                                                                                                          Barbara Paul
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz