wtorek, 26 czerwca 2018

OSZUŚCI WYSTĄPILI PRZECIWKO STWÓRCY NARZUCENIEM DO WYKONYWANIA ICH SŁÓW I ZACHOROWALI UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE

To Stwórca wprowadził ludzi w zmienioną anatomię za której odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności. Konstruktorem mózgu jest Stwórca i mózg wykonuje Jego wolę. Oszust nie ma możliwości dokonania zmian w anatomii bo anatomia to energia oparta na słowach Stwórcy, a oszust jest oparty na energii opartej na swoich słowach. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko oszustom i stworzonym  na słowach oszustów organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał Jego przybiciem do krzyża, że narzucający słowa ma w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, a kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" o skargach i wygranych jakie wpłynęły do Wojewódzkich Sądów powołanych od roku 2004, że ja znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych za podawane 11 miesięcy roku 2004  w WSA w Olsztynie to uznałam, że muszę pisać do Sądów, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie na jakiej ja bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy to okazało się, że w NSA w którym miałam wygrane wszystkie sprawy są też Sędziowie którym moje myślenie się nie zgadza bo wystąpili o odebranie mu prawa wykonywania zawodu. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że dobrze, że mnie nie przybili do krzyża jak Stwórcy za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wiedza to moja pasja i poznawałam odkrycia naukowe o mózgu i psychice. Mój syn też lubi wiedzę, ale czytał też inne książki i po ukończeniu dwóch kierunków studiów poszedł na kurs programowania neurolingwistycznego. Bardzo byłam przeciwna tej nauce, ale jego decyzja była inna. Niedługo po nauce NLP i jej wprowadzania w życie zachorował na schizofrenię. Na NLP uczą wykorzystywania mózgu, a mózg nie daje się wykorzystywać bo słowa człowieka który chce go wykorzystać wprowadza na ludzki umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że prawie wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy na wykonywaniu swojej woli lub woli innych oszustów. W programie Genialny umysł można zobaczyć genialne dzieci na ich naturalnym myśleniu. Oszuści wprowadzili naukę religii, naukę prawa, ekonomii i innych nauk opartych na wymyślonych przez nich słowach i z genialnych dzieci robią umysłowo i psychicznie chorych. W naturze mózgu nikt nie znajdzie słów na jakich oparte są religie. Ludzie powymyślali tyle myśli, że prawie każdy mówi, że wykonuje swoją wolę lub wolę ludzi władzy lub kościoła. Na narzuconych słowach są nieszczęśliwe związki małżeńskie bo w słowach kłamcy nie ma emocji kochania. Naukowcy oszuści nic nie mówią o drugim umyśle w mózgu i przebudowanych na tym umyśle ludzi na systemy neurologiczne na energię uśmiercającą życie. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, a zatem ludzie przyznający Nagrody Nobla niby nie wiedzą, że zmieniona anatomia to zmieniona energia. Biologia jest stała. Anatomia to biologia. Anatomia to psychika i kłamca nie zmienia psychiki, a ma na swoich słowach zmienioną na psychopatę lub służącego psychopaty. Psychopata i służący psychopaty są wykonani z innej energii jak energia na jakiej oparta jest anatomia. Ludzie w obozach śmierci to służący psychopatów. Psychopaci zanim uśmiercili ludzi to ich okradli bo psychopata to złodziej i bandyta. Ja się cieszę, że Stwórca reaguje na narzucone słowa bo zło jakie ci ludzie zrobili jest przerażające. To nie tylko teraz Albert Einstein wskazuje, że energia śmierci prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę i że ta energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi, bo Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy Atlantyda  zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję, że ten zły człowiek wykonuje czynności na jakich ma zmienioną energię na człowieka złego, a czego nie ogłoszono przy przyznanej Nagrodzie Nobla. Jak się przyznaje Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to się podaje jakie to czynności i co jest ich skutkiem. Wskazuję na skutek wykonywania czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach, że to psychopata i że psychopata to morderca. Wskazuję na ludzi władzy, że oni zawsze mają broń do zabijania ludzi i że mają na to pieniądze z nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga. Aktor Krzysztof Pieczyński podaje przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła i ich też widać jak palili na stosie stworzenia Boga. Wskazuję na energię śmierci, że jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje na umyśle nazywanym przez naukowców ludzkim. Wskazuję, że jestem jedyną osobą reagującą na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na innych systemach neurologicznych. Przeczytałam o tym odkryciu w roku 2004 a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla w roku 2000. Wskazuję na milczących na moje ponad 6200 artykułów ludzi z Komitetu Neurobiologii PAN, Instytutu Nenckiego PAN, Stowarzyszenia Psychiatrii. Centrum Informacji Genetycznej, Centrum Fizyki Teoretycznej, Instytutu Fizyki PAN, 39-odcinkowego programu "Bliżej Prawdy" prowadzonego przez Neurobiologa. Wielkie ukłony składam przed Zastępcami Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Wskazuję jak dużo jest ludzi morderców. Energia śmierci oparta jest na słowach mordercy. To morderca znęca się na psychice wymuszaniem od psychiki wykonywania woli bandyty. Wskazuję, że oszuści nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga spowodowali, że ludzie wykonujący ich słowa nabyli energii zadającej im cierpienie i śmierć. Wskazuję, że w naturze jest tylko energia życia i że energię śmierci wprowadzili ludzie mordercy wypowiadający inne słowa jak Stwórca.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz