środa, 6 czerwca 2018

WOLA CZŁOWIEKA TO WOLA OSZUSTA

Mózg nie wpuszcza do siebie słów na jakich oparta jest wola człowieka bo wola człowieka to wola oszusta. Mózg jest oparty na uczciwości. Prawo ludzi i różne religie to słowa oszustów. Na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu jesteśmy uczciwymi ludźmi. Oszust wykonuje czynności na energii jaka jest przekładem słów oszusta na energię zawartą w słowach oszusta na jakiej oszust wykonuje czynności. Dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie mówi i ludzie przyznający Nagrody Nobla też, że nie ma zmienionej anatomii, a jest zmieniona energia na jakiej czynności wykonuje oszust. Dziwne, że ci ludzie nie widzą w mózgu umysłu oszusta i opartych na nim systemów neurologicznych. Oszust jest umysłowo chory. Energia oparta na słowach oszusta nie ma oparcia w mózgu i dlatego oszust nie ma pamięci. Człowiek bez mózgu nie ma pamięci a człowiek bez pamięci jest głupi. Na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka człowiek jest głupi i chory. Stwórca jest uczciwy. To oszuści wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach natury na jakich wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Każda władza, każda religia, Unia Europejska, wszystkie partie polityczne, wszystkie religie to słowa oszustów. To do oszustów zanosi się pieniądze zanosząc je do urzędów skarbowych. Prawo to słowa oszustów. Oszust kradnie przy pomocy innych słów jak są w naturze mózgu. Oszust nie oszukał mózgu bo mózg go wprowadził w umysłową i psychiczną chorobę. Niektórzy z ludzi kupujący moje książki mówią, że władza była zawsze, a ja mówię, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było władzy, nie było słów na jakich wierzy się w Boga i nie było oszukiwania, że się kocha. Mózg odrzuca słowa na jakich wykonuje się  wolę człowieka bo dla mózgu uczciwość jest normalną. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na słowach oszusta. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było nazwania słów oszustów prawem ani wiarą w Boga. Oszust to zmieniona energia na wykonującą słowa oszusta. Oszust ma wprowadzoną w ciało oparte na uczciwości energię na jakiej ma ciało zbudowane z systemów neurologicznych wykonujących słowa oszusta. Wszystkie słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka to słowa oszustów. Umysłowa i psychiczna choroba są oparte na słowach oszustów. Oszuści mówią, że cierpią przez los, a ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na systemach neurologicznych wykonujących słowa oszusta. Pełno naukowców oszustów, a tylko nieliczni uczciwymi opartymi na rozumie. Naukowcy oszuści w programie Zagadki wszechświata gdzieś widzą mózg o którym mówią, że powstał po to by nas oszukiwać. Ja wskazuję, że oszust nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę. Wszystkie choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na  umysłowej chorobie, a umysłowa choroba jest oparta na słowach oszusta. Ludzie oszuści wybierają na swoich przywódców oszustów. To oszuści wymazali z Google moich ponad 3000 artykułów, to oszuści wykazują na moim Blogu, że ponad 99,99% ludzi to oszuści. To oszuści wymazali u mnie na Twitterze tak dużo ludzi, że wcześniej pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. To oszuści wymazali u mnie z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Anatomia ma Mózg, a oszust nie ma mózgu. Anatomia to uczciwy człowiek, a zmieniona anatomia to oszust. Nasz Stwórca jest uczciwy. Przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to oszust. Na zmienionej energii czynności wykonuje oszust. Oszuści mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ja wskazuję, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Boga jakie są w naturze mózgu jest tylko energia życia. Ludziom medycyny wskazuję, że śmierć jest oparta na słowach oszusta który nie ma mózgu. Wskazuję ile ludzie mają w sobie słów do oszukiwania, że medycyna nie widzi, że oszust ma inne systemy neurologiczne. Wskazuję, że śmierć jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach oszusta jakie mózg odrzuca na umysł kłamcy. To naukowcy oszuści milczą na moje ponad 6200 artykułów, to oszuści ludzie władzy milczą na moje ponad 6200 artykułów, to ludzie różnych religii milczą na moje ponad 6200 artykułów. To Sędziowie oszuści wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach natury na jakich odbierałam złodziejom ukradzione moim klientom pieniądze. To oszuści mówią do mnie że im się nie zgadza myślenie natury.
Energia oparta na słowach oszusta to nie jest genetyka. Prawidłowo reaguje prof. Medycyny Wojciech Bielecki nie przyjęciem od Prezydenta odznaczenia ponieważ ma rację, że energia na jakiej oparta jest władza to nie jest Biologia. Wskazuję, że na innej energii jak oparta jest Biologia jest śmierć. Wskazuję na ludzi ilu jest oszustami mówiącymi, że dla nich słowa oszustów są prawem i wiarą w Boga. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było prawa ludzi ani wiary w Boga przy pomocy których to słów złodzieje okradają ludzi i mówią o mieniu Stwórcy, że należy do oszustów. Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko ludziom narzucającym słowa i opartym na ich słowach organom władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości opartemu na narzuconych słowach wystąpił przeciwko oszustom. Stwórca zna słowa bo słowa oszusta wykazuje na umysłowej chorobie. 

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz