wtorek, 19 czerwca 2018

PRZEKŁADU MYŚLI NA WYKONYWANE CZYNNOŚCI DOKONUJE ENERGIA ZAWARTA W MYŚLACH

Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na wykonywane czynności. Zapisujemy myśli, a odkryłam, że myśli są energią i że przekładu tych myśli na wykonywane czynności dokonuje energia zawarta w myślach.
Człowiek uważa, że nie wydał decyzji o zbudowaniu go z jego myśli, a energia go zbudowała. Systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek na swoich myślach to przekład energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka na wykonywane czynności.
Ażeby Albert Einstein mógł wytworzyć bombę atomową to musiał mieć w swoich rękach śmiercionośną energię. Ażeby Albert Einstein mógł mieć w swoich rękach śmiercionośną energię to musiał narzucić słowa, a energia je wprowadziła w ręce jakimi wytworzył śmiercionośną energię. Ta energia uśmierciła Alberta Einsteina, a zatem uśmiercił siebie narzuconymi przez siebie słowami. Bomba atomowa to wykonana rzecz rękami z energią śmierci. Rzeczy wykonane z energii Stwórcy to zdrowe pożywienie, to wszelkie dobro. Albert Einstein żałuje wytworzenia przez siebie bomby atomowej ale żałowanie nie usuwa z człowieka energii śmierci.
Ażeby ludzie władzy uzyskiwali pieniądze z zapisania ich słów jako prawa to musieli narzucić te słowa bo ich w mózgu nie było. Tak samo ażeby ludzie kościoła uzyskiwali pieniądze z ich słów to musieli je narzucić ażeby w mózgu się znalazły a energia zawarta w tych myślach wprowadziła je w miejsca wykonywanych czynności. W naturze wykonywane czynności przez organizm zajmowały się utrzymywaniem życia, a narzucone słowa wprowadziły w nie wykonywanie czynności na energii zawartej w narzuconych słowach. Zatem człowiek narzuceniem słów wprowadził w siebie energię jaka wykonuje uśmiercanie życia.
Narzucone słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na woli człowieka. Narzucone słowa są tak samo przekładem na wykonywane czynności jak słowa jakie są w naturze mózgu, ale to inna energia. Albert Einstein dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i dobrze się domyśla, że energia życia jest oparta na myślach Boga mówiąc, że chciałby poznać myśli Boga. Mam przyjemność pisania myśli Boga. Napisałam ponad 6200 artykułów i nigdy nikt nie napisał, że jakichś słów nie rozumie. W jednym z komentarzy na moim Blogu pisze jakiś człowiek, że odkryłam prawdę i pyta czy kiedykolwiek ktoś zarzucił mi coś z tego co piszę, a ja odpisałam, że nie. Na moim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo od razu widzę słowa złodzieja. Kiedy się przyznałam, że opieram się na prawdzie jaka jest w naturze naszego mózgu to znaleźli się Sędziowie którzy oskarżyli mnie, że nie znam myślenia władzy. To prawda, że nie znam i nie chcę znać bo nie chcę być oszustką. Wskazuję, że Sędziowie znają dwa rodzaje myślenia, a na dwóch rodzajach myślenia mamy dwa rodzaje przekładu energii na wykonywane czynności, a dwa rodzaje wykonywanych czynności to jedne na energii życia, a drugie na energii śmierci. Stwórca którego znamy jako Jezusa pokazał nam, że na narzuconym myśleniu jest śmierć, a ja odkryłam, że mówił prawdę bo w systemach neurologicznych jakie są przekładem narzuconych słów jest śmierć. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że systemy neurologiczne jakie są przekładem słów narzuconych przez człowieka to nie jest anatomia, a jest energia śmierci. Anatomia to energia życia.
Mordercy to ludzie narzucający słowa. Narzucone słowa są oparte na złej energii jaka psychice opartej na wolnej energii zadaje cierpienie i śmierć.
                                                                                                       Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz