niedziela, 3 czerwca 2018

OPARTY NA ROZUMIE STWÓRCY MÓZG WPROWADZA CZŁOWIEKA W BUDOWĘ OPARTĄ NA MYŚLENIU CZŁOWIEKA

Mózg jest oparty na rozumie Stwórcy i na nim zbudowany jest człowiek na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy na jakich człowiek żyje. Mózg wprowadza narzucone słowa przez człowieka na umysł oparty na woli człowieka na jakim człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na woli człowieka. Na myśleniu opartym na woli człowieka nie ma mózgu ani ciała, a jest odczuwanie myślenia człowieka. Odkryłam, że Mózg reaguje na myślenie jeśli jest inne jak myślenie na jakim jest oparty. To Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że Mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na słowach jakie odrzuca mózg jest głupi człowiek. Mózg wykazuje myślenie oparte na woli człowieka na umyśle opartym na braku rozumu bo mózg jest oparty na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że na tych emocjach zbudowany jest człowiek na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Odkryłam też, że na emocjach opartych na systemach neurologicznych opartych na myśleniu człowieka zbudowany jest człowiek na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów dotąd na ziemi była tylko energia życia na jakim psychika żyła w stworzonym przez Stwórcę raju na ziemi. Odkryłam, że odczuwanie jest zawarte w myśleniu i na rozumie to odczuwanie jest zdrowe i szczęśliwe. Odkryłam też, że ludzie zbudowani na systemach neurologicznych opartych na myśleniu człowieka są głupi i w świecie opartym na ich myśleniu jest pełno kościołów na ziemi i ludzi w zakładach psychiatrycznych, w różnych szpitalach leczących ciała oparte na braku rozumu, domy opieki nad ludźmi którzy na myśleniu ludzi nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą i pełno bezdomnych ludzi. Odkryłam, że ci modlący się w kościołach ludzie, leżący w szpitalach, w domach opieki i bezdomni zostali okradzeni przez ludzi narzucających myślenie na jakim wykonuje się ich wolę. Ludzie na myśleniu ludzi przeszli na energię na jakiej są wykonawcami woli ludzi złodziei i bandytów. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to zbudowany człowiek z energii opartej na słowach głupiego człowiek który jest złoczyńcą. Głupi mają pieniądze z okradania ludzi i dali hojne dotacje dla ludzi przyznających Nagrody Nobla. Premier oparty na woli ludzi pokazuje jak z pieniędzy ukradzionych ludziom przyznaje po 300.00 zł. dla dzieci na naukę. To zachęta na naukę słów na jakich człowiek robi się głupi. Głupi ludzie nazwali ich słowa prawem i oceniają ludzi opartych na rozumie. Wszyscy pamiętamy jak głupi ludzie mówiący, że są władzą nad ludźmi i światem Boga postanowili żeby ludzie otrzymujący wynagrodzenia od pracodawców ich oceniali. Głupi rozwalili przedsiębiorstwa, a ziemią podzielili się z ludźmi kościoła. Stwórca wykazuje mówiącego, że ziemia należy do ludzi na zmienionej budowie na człowieka złodzieja. Dziennikarze w artykule o odkryciu że mamy prawdomówny mózg piszą, że ten mózg przydałby się w kryminalistyce. Ja wskazuję, że słowa jakie mózg odrzucił na wolę człowieka to słowa kryminalisty. Ludzie mają z nabycia w mózgu ich słowa na jakich są zbudowani na kryminalistów. Nie doczekają się kryminaliści ażeby Bóg wymazał z ich mózgów ich słowa kryminalistów i przywrócił ich ciała do stanu na jakim oparta jest Biologia. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to kryminalista. Kryminaliści wybudowali pełno kapiących złotem kościołów i mówią do ludzi, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i chce żeby Go prosić jak nie chce się cierpieć i umierać. Wybrany przez ludzi Prezydentem Pan Andrzej Duda mówi dzisiaj, że Bóg się uśmiecha, a profesorowi Medycyny Wojciechowi Bieleckiemu chciał wręczyć odznaczenie za wykonywanie woli ludzi, a nie Biologii. Biologia jest oparta na słowach Boga. Kancelaria Prezydenta ma pełno pism ode mnie wskazujących na odkrycia naukowe, że w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na myśleniu człowieka jest energia śmierci. Człowiek który ma w sobie energię śmierci to kryminalista. Ludzie prowadzący mojego Bloga po dziesięciu godzinach od opublikowania mojego artykułu Człowiek na innym myśleniu jak jest stworzony jest głupi wykazują, że jest jedna osoba. Ci oszuści nie mówią dlaczego wymazują z Google publikowane przeze mnie moje artykuły. Oszuści z Facebooka mówią, że nie wiedzą czy to ja i nie wpuszczają mnie na moją stronę, a piszą przy moim nazwisku, że napisałam, że to piękna strona i pokazują brzydkie zdjęcie pod którym nie ma zaznaczenia, że to lubię. Ludzie którzy byli na mojej stronie oparci na rozumie wiedzą jakie piękne zdjęcia były na mojej stronie. Na mojej stronie było dużo mądrych ludzi. Oszuści wyprowadzili mnie z mojej strony już kilka miesięcy temu, a ludzie do mnie mówią, że są do nich przysyłane wiadomości ode mnie. Wskazuję na zbudowanych z myślenia ludzi nikczemnych ludzi. Ci nikczemni ludzie oparci na myśleniu ludzi oceniają Sędziów opartych na rozumie i opartych na rozumie Reżyserów i innych ludzi. Paskudztwo z umysłem kryminalistów nazwało na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga. Paskudztwo mówi o ludziach przynoszących im pieniądze, że ciemnota kupi ich słowa. Wskazuję, że ciemnota jest oparta na myśleniu ludzi i że ta ciemnota to energia z jakiej zbudowany jest głupi człowiek. Ciemny człowiek to głupi człowiek. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu są mądrzy, a na ich słowach jakie mają w mózgu z nabycia są głupi. Głupich ludzi jest tylu, że nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga, ale dla głupich. Głupi ma swój umysł w mózgu z nabycia i na nim budowę wykonaną z energii zawartej w słowach głupiego. Głupi mówi, że dla niego słowa głupich są prawem i wiarą w Boga. Mądry  wypowiada słowa Boga. Głupi wypowiada słowa przy pomocy których oszukuje w zamierzonym celu okradzenia człowieka. Głupi ma budowę chama, chuligana, złodzieja, bandyty. Mądry ma budowę przyzwoitego człowieka. Mózg wyraźnie oddziela słowa oparte na woli człowieka i energię opartą na woli człowieka. Fizyk prowadzący program o energii rzeczywistej bardzo dobrze widzi, że energia nie daje się oszukiwać, a Albert Einstein o energii opartej na myśleniu ludzi pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Nabytek ludzi na woli ludzi to głupi źle zachowujący się człowiek. Głupi jest zbudowany z energii opartej na słowach głupiego. To się należało ludziom oszustom od Stwórcy.
Głupi mówią, że ich słowa dla życia są prawem, a idą do Lekarzy prosić o ratowanie ich życia. Wskazuję, że życie jest oparte na słowach i że chory wypowiada inne słowa i że to oszust lub wykonawca słów oszusta.
                                                                                                    Barbara Paul
                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz