sobota, 23 czerwca 2018

NA CZYM OPIERA SIĘ CZŁOWIEK MÓWIĄC, ŻE KTOŚ MA RACJĘ, A KTOŚ NIE MA RACJI

Naukowcy z USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii sprawdzili Teorię Względności Alberta Einsteina i mówią, że ten wybitny Fizyk ma rację. Ja wskazuję, że ten wybitny Fizyk Albert Einstein oparty jest na rozumie. Wskazuję, że energia z jakiej zbudowany jest człowiek oparta jest na rozumie. Mnie też się zgadzają słowa wybitnego Fizyka Alberta Einsteina co do jego pewności o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że są głupi. Mózg jest oparty na rozumie i wykazuje narzucającego słowa na umyśle opartym na braku rozumu i zmienionej energii na opartą na braku rozumu. Narzucający słowa to oszust i dlatego nie wyjaśnia spraw. Psychika cierpi na niewyjaśnianiu spraw bo jest oparta na wyjaśnianiu spraw. Zmieniona energia to zmieniona psychika. Ta zmieniona psychika jest oparta na umyśle głupiego. Wskazuję, że prawo ludzi nie mówi, że rację ma człowiek nie oparty na prawie ludzi. Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie czy Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie nigdy nie powiedzieli, że ja mam rację na moim myśleniu, a orzekali, że wygrałam sprawę bez orzekania o winie. NSA ani WSA nie wyciągnęli konsekwencji wobec ludzi którzy ustanowili ich słowa prawem, a oni przy pomocy ich słów okradli ludzi. Unia Europejska nie mówi czy ma rację czy nie ma racji a wchodzi na internet stosując przemoc przy pomocy narzuconego myślenia. Unia Europejska opanowała internet i stosuje przemoc wymazywaniem z Google moich artykułów, wymazywaniem ludzi opartych na rozumie, którzy byli u mnie Obserwatorami na Twitterze i wymazuje ludzi na moim Blogu. To prace wykonywane na myśleniu oszusta.  Myślenie narzuca złoczyńca. Nie tłumaczy złoczyńca. Złoczyńcy w ludzkich domach nie tłumaczą swojego postępowania, a stosują przemoc na domownikach wymuszaniem wykonywania ich słów. Dostałam zaproszenie od Dr Lindy Grant na konferencję w sprawie przemocy do Davos, a jak napisałam, że przemoc jest oparta na słowach ludzi władzy to otrzymałam zawiadomienie, że nie chcą takiej wiadomości. Psychika jest oparta na wolnej energii jaka jest w naturze wszechświata. Narzucającemu słowa mózg zmienił psychikę na psychopatę. To mózg wprowadził narzucone słowa na umysł kłamcy. Wskazuję na cierpienie i śmierć zadane przez ludzi narzucających słowa którzy chcą ażeby wykonywać ich wolę. Ludzie stosujący przemoc w ludzkich domach wywożą uśmierconą przez nich psychikę na cmentarz, a ludzie władzy i kościoła i sądy oparte na słowach kłamców wywożą na wielką skalę ludzi na cmentarz. Ludzie którzy wymazują z Google moje artykuły nie mówią dlaczego. Nie mówi dlaczego bandyta stosujący przemoc który chce wykonywania jego woli. Ludzie nie wysyłający mojej poczty dzisiaj mi pokazują, że nie otrzymuję zawiadomienia, że moja poczta została wysłana. To ludzie przemocy i to ich zmienioną anatomię na psychopatów odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te czynności wykonuje bandyta na systemach neurologicznych na jakich wykonuje narzucone przez niego słowa. Wskazuję, że to Stwórca tak skonstruował mózg, że mózg inne słowa jak słowa na jakich oparta jest psychika wykazuje na umyśle złoczyńcy. Zła energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi jest w ludziach którzy wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu. Inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada psychopata. Stwórca zmienił psychikę narzucającemu słowa na psychopatę. Wszystkie choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy który nie wyjaśnia spraw. To oszust nie wyjaśnia spraw. Edward Snowden jest poszukiwany przez Stany Zjednoczone listem gończym za ujawnienie tajemnic. Tajemnice ma złoczyńca. Na słowach Stwórcy wszystko jest wyjaśnione. Tajemnice mają ludzie władzy i kościoła bo ukrywają przed ludźmi opracowane przeciwko ludziom zło. Złoczyńca ma w mózgu swoje słowa z nabycia jakich nie wyjaśnia bo jest bandytą stosującym przemoc na psychice.

                                                                                                 Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz