czwartek, 28 czerwca 2018

LUDZIE OSZUŚCI WPROWADZILI DO WYKONYWANIA W MIEJSCE SŁÓW STWÓRCY Z ENERGIĄ ŻYCIA ICH SŁOWA Z ENERGIĄ ŚMIERCI

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów wszystkie stworzenia wykonywały czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy z energią życia jakie są w naturze mózgu. Mózg odrzuca słowa oszusta który narzucił słowa stworzeniom Boga na umysł oszusta na jakim ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne o jakie ma zmienioną budowę złoczyńca. Człowiek który zgodził się na wykonywanie słów oszusta wszedł w systemy neurologiczne z energią uśmiercającą życie na jakiej stał się służącym złoczyńcy. Bezczelność ludzi oszustów przekracza wszelkie granice. Ci oszuści kpią sobie z życia prowadząc ludzi na śmierć jak wskazuje na to Albert Einstein. Ci ludzie oszuści kpią sobie ze Stwórcy, z ludzi opartych na rozumie Stwórcy, ze zwierząt i z całej przyrody wprowadzaniem w nią energii śmierci jaką mają w sobie ludzie oszuści. Ci ludzie oszuści mówią do ludzi, że oni są dla nich Bogiem. Ci ludzie oszuści nie stworzyli ludzi, a narzucają im wykonywanie ich woli i wymierzają kary za nie wykonywanie ich woli. Oszust wymyślił słowa i mówi, że nie słowa Boga jakie są w naturze mózgu są dla stworzeń Boga prawem, a słowa oszustów. Ludzie na słowach Boga mieli zdrowe psychiki i ciała, a teraz mają zmienioną anatomię na wykonującą słowa oszustów. Stwórca nie pozwala siebie oszukiwać bo oszusta wprowadził na umysłową chorobę i zmienioną budowę na opartą na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest złoczyńca. Bezczelni mordercy ludzi wymazali ponad trzy tysiące moich artykułów z Google, wymazali ogromną ilość ludzi Obserwatorów u mnie na Twitterze o których dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu, Teraz oszuści z Unii Europejskiej nie wpuszczają mnie na Twittera jeśli nie zgadzam się przejść na ich słowa uśmiercające życie. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata. Na Facebooku otrzymałam ogromną ilość nakładek na moje zdjęcie z serduszkami, gwiazdeczkami, kwiatami i pięknymi napisami. Pod moim zdjęciem bardzo szybko było tak dużo ludzi, że podawali, że mam pierwsze miejsce w roku mimo, że weszłam w połowie roku. Kiedy źli ludzie zobaczyli, że ich odkryłam to wymazali piękne korony i trony spod mojego zdjęcia. Źli ludzie poszukali sposobu wyprowadzenia mnie z Facebooka. Widzieli, że ludziom zgadza się to co piszę i że na mojej stronie byli wybitni Artyści, Mądrzy ludzie z wielu dziedzin nauki. Wstrętne paskudztwo oblazło świat stworzony przez Boga i panoszą się jak u siebie i znęcają się na psychice stworzeń. Wszyscy w naturze żyliśmy w raju na ziemi, a ludzie oszuści wprowadzili na ziemi piekło. cierpienie i śmierć. Paskudztwo chce zarządzać tym czego nie stworzyli. Sędziowie nie powinni wykonywać ich słów, a im wydawać wyroki za czynienie zła. Jedynym organem stojącym na czele mienia Stwórcy mają być Sędziowie, a ludzie uczyć się słów Stwórcy na których mamy rozum, zdrowe ciało, szczęśliwą psychikę i spędzać szczęśliwe życie. Nie wykonywać słów na jakich wykonuje się wolę ludzi bo to złoczyńcy. 
Do Boga się nie modli, a wykonuje Jego słowa.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz