niedziela, 24 czerwca 2018

UNIA EUROPEJSKA STRASZY KARAMI, A TO ONI SĄ ZŁODZIEJAMI DANYCH

Unia Europejska mówi, że będzie karała za kradzież danych, a to oni są złodziejami danych. Nikt z ludzi nie zlecił Unii Europejskiej zajmowania się ochroną danych. Ludzie z Unii Europejskiej wiedzą, że są złodziejami danych bo napadli na internet narzuceniem ich woli i nie wpisują w Google, że nie dali ludziom mózgu i energii do wykonywania ich słów. Mózg wykazuje narzucone słowa na umysłowej chorobie na jakiej energia zajmuje się uśmiercaniem życia, a zatem słowa Unii Europejskiej uśmiercają życie ludzi. Pan Donald Tusk wie, że mózg odrzuca narzucone słowa na energię uśmiercającą życie, gdyż kiedy on był Premierem w Polsce zostali zwolnieni ze stanowisk w roku 2013 Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg odrzuca na umysł oparty na woli człowieka jest energia śmierci.
Wykonywanie czynności na narzuconym myśleniu przez Unię Europejską to przemoc na ludziach opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a ja wskazuję, że wykonywanie czynności na myśleniu Unii Europejskiej jest na systemach neurologicznych uśmiercających życie.
Wskazuję na świadome uśmiercanie życia nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych, że ludzie są stworzeni na systemach neurologicznych z energią życia opartą na mózgu i że w systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu nie ma energii życia i nie ma oparcia w mózgu, i nie przekazywanie ode mnie poczty do Biologów, Sądów, Prokuratury, Dziennikarzy i wielu innych ludzi. Poczta nie zawiadamia mnie, że poczta ode mnie została wysłana i nikt nawet moja rodzina i przyjaciele nie otrzymują ode mnie poczty m.in. mojego artykułu Myśli odrzucone przez mózg to nie jest mózg. Zatem mamy do czynienia ze świadomą napaścią na życie przy pomocy narzucanego myślenia.
                                                                                                      Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz