poniedziałek, 4 czerwca 2018

JEZUS WYSTĄPIŁ PRZECIWKO MORDERCOM ŻYCIA

Mózg jest oparty na słowach Stwórcy na jakich stworzenia Stwórcy są zbudowani z energii życia. Mózg odrzuca słowa kłamcy na energię uśmiercającą życie opartą na woli kłamcy. Z tej energii śmierci zbudowany jest kłamca i na tej energii śmierci są oparte systemy neurologiczne na jakich kłamca wykonuje czynności uśmiercania życia.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że na tych rozbieżnych celach oparty jest umysł oparty na woli człowieka i że morderca to wola człowieka. W naturze wszystkie stworzenia są zbudowane z systemów neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Tylko w ludziach są inne systemy neurologiczne i są one oparte na woli człowieka. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk. Mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale nie kupił żadnej książki a jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Było to w roku 2013. Od roku 2011 na moje odkrycia reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 kiedy to przyszedł do mnie Pan Cezary Grabarczyk co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest energia śmierci reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Systemy neurologiczne to energia jaką w naturze są wszystkie stworzenia i jest to energia życia. Systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka to energia zawarta w słowach kłamcy i jest to energia uśmiercająca życie. Przeciwko ludziom kłamcom uśmiercającym życie wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Jezus wystąpił przeciwko władzy i kościołowi i wymiarowi sprawiedliwości opartemu na słowach kłamców, czyli wystąpił przeciwko mordercom życia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce ponieważ ja występowałam przed sądami w obronie okradzionych ludzi przez ludzi władzy. Zobaczyłam dwa rodzaje myślenia z których naturalne jest w naturze mózgu i na nim oparta energia życia i drugie myślenie narzucone przez kłamców na jakich wykonywaniu psychika moich klientów cierpiała. Widziałam, że jak długo nie wygrywam spraw dla ludzi to oni zaczynają leczyć się psychicznie lub leżeć na onkologii. Widziałam, że to cierpienie ludzi jest oparte na systemach neurologicznych na jakich wykonują słowa kłamców. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w NSA w Warszawie, a jak zobaczyłam po powołaniu od roku 2004 dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ja za 11 miesięcy roku 2004 znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to uznałam, że muszę dopisywać w moich wystąpieniach do sądów, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich się widzi słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są Sędziowie oparci na słowach kłamców, gdyż NSA w którym wygrywałam wszystkie sprawy teraz wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że dobrze, że nie przybili mnie do krzyża tak jak Stwórcę za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Zobaczyłam, że są Sędziowie którzy mają dwa rodzaje myślenia w mózgu tak jak pokazują to odkrycia naukowe, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia. Wskazuję, że te dwa rodzaje myślenia mają swoje oddzielne systemy neurologiczne na jakich każde myślenie wykonuje swoją wolę. Wskazuję na słowa Alberta Einsteina, że mówi on o energii prowadzącej na śmierć, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że myślenie jest energią i Albert Einstein widzi w energii to samo co ja w myśleniu. Wskazuję na ludzi nazywających siebie naukowcami, że oni gdzieś widzą, że energia śmierci jest oparta na słowach Stwórcy, a ja wskazuję, że na słowach ludzi złodziei i bandytów. Wskazuję na ludzi prowadzących internet, że wykazują w tej chwili, że trzy osoby czytają moje ponad 6200 artykułów o przyczynie życia i śmierci, wymazali moich ponad 3000 artykułów z Google i podają słowa Unii Europejskiej, że masz nakaz ich wykonywania i nie dopisują, że jak będziesz wykonywał to nabędziesz energii zadającej ci cierpienie i śmierć.
Nikt w naturze nie ma możliwości narzucenia myślenia poza ludźmi kłamcami. To kłamcy zapisali ich słowa w ustanowionym przez nich prawie przy pomocy których okradają ludzi. Ci ludzie złodzieje z tego co ukradli płacą ludziom kościoła za namawianie ludzi na wykonywanie woli ludzi. Ludzie złodzieje nie reagują na to co do nich wysyłam, a jadą do Papieża opartego na wierze w Boga, a nie na wypowiadaniu słów Boga. Ludzie złodzieje płacą ukradzionymi pieniędzmi ludziom którzy ich popierają. Wskazuję, że ludzie którzy popierają ludzi wykonują wolę morderców życia.
Wskazuję, że wystąpienie Sędziów z Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie o odebranie mi prawa wykonywana zawodu jest wystąpieniem przeciwko życiu opartemu na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych z jakich jesteśmy zbudowani. Nie ogłoszenie przez ludzi którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności jest wystąpieniem przeciwko życiu. 

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz