sobota, 2 czerwca 2018

WYKONANY ZE SWOJEGO MYŚLENIA BANDYTA

Natura człowieka to przekład myślenia Stwórcy na wykonywane czynności na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest człowiek. Odkryłam, że na odrzuconym przez mózg myśleniu powstał człowiek bandyta. Odkryłam, że bandyta jest wykonany z przekładu narzuconych przez niego słów na wykonywane czynności. Tego nie ogłosili ludzie przyznający Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii przez Neurobiologa Erica Kandela. Wskazuję na kpienie sobie z ludzi ludzi pracujących w internecie i na kpienie ich z Sędziów, gdyż pokazują mi na poczcie internetowej, że nie przekazują mojego odkrycia, że Stwórca nie pozwala na wykonywanie woli człowieka nawet na takie sytuacje, że wchodzę w przysłaną mi wiadomość z Sądu Najwyższego i Sądu Rejonowego w Łodzi, a oni mi pokazują, że mojej wiadomości nie przesłali. Wskazuję ludziom na ludzi bandytów pracujących w Internecie którzy nie wpisują w Google odkryć naukowych, że zmienioną energię ma w sobie człowiek bandyta oparty na słowach bandyty jakie mózg wykazuje na drugim umyśle nazywanym przez naukowców ludzkim. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest umysł ludzki, a ja wskazuję, że na tym ludzkim umyśle odkrył zmienioną energię Neurobiolog Eric Kandel na bandytę. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to bandyta. Wskazuję na badania laboratoryjne które odkrywają człowieka bandytę. Badania laboratoryjne pokazują wykonane czynności przez mordercę. Wskazuję, że mordercę Mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu nazywanym przez naukowców ludzkim, że to wola bandyty.
Odkryłam, że na wykonywaniu słów bandyty ludzie mają połamane ciała, gdyż w słowach bandyty nie ma spoiwa łączącego narządy jakie jest w grawitacyjnej sile życia. Grawitacyjna siła śmierci jest w słowach bandyty które rozklejają budowę człowieka i wszystko co jest w naturze opartej na grawitacyjnej sile życia. Wskazuję, że na energii śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę oparta jest grawitacyjna siła śmierci wykonująca słowa ludzi bandytów i wykonujących słowa bandytów. Albert Einstein mówi o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty ludzi na których myśleniu ta energia jest oparta, a ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację, gdyż na umyśle opartym na woli człowieka jaką Mózg odrzuca na drugi umysł jest umysłowo chory człowiek, który na umysłowej chorobie jest głupi.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz