piątek, 14 listopada 2014

CHOROBY SĄ OPARTE NA DECYZJACH SPRZECZNYCH Z ODCZUWANIEM

Odczuwanie jest oparte na decyzjach jakie są w naturze mózgu. Te decyzje to rozum w mózgu, który nie zna słów. Choroby są oparte na decyzjach człowieka który zna słowa. Słowa na jakich oparte są choroby to decyzje oparte na kłamstwie. Naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy. To na decyzjach opartych na prawdzie oparte jest odczuwanie. Kłamstwo oparte jest na słowach jakich nie zna mózg. Mózg wykazuje słowa jakich nie zna pomiędzy dwiema strefami w mózgu i wykazuje, że są one to rozbieżnych celów. Te słowa do rozbieżnych celów można znaleźć w ustanowionym przez ludzi prawie. Prawo ludzi jest oparte na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie, którzy ustanowili prawo znają słowa. Dokąd ludzie nie znali słów dotąd nie było prawa ludzi. To prawo ludzi mózg wykazuje, że jest oparte na słowach do rozbieżnych celów. Tymi słowami do rozbieżnych celów Naukowcy odkryli, że zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych słowach chora jest psychika i chore jest ciało. Odkryłam, że chora psychika i chore ciało oparte są na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że te inne słowa oparte są na kłamstwie. Odkryłam, że psychika i ciało są chore na słowach opartych na kłamstwie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa nie chciał ażeby ludzie chorowali i wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Ludzie jednak przeszli na opieranie się na słowach opartych na kłamstwie i dzisiaj mamy prawe wszystkich ludzi chorych psychicznie i których ciała są chore. Psychika i ciało są chore na decyzjach ludzi o przejściu na opieranie się na myśleniu opartym na kłamstwie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie narzucone przez ludzi. Nasz Stwórca opiera się na prawdzie i o tym Jezus mówił. Kapłani w kościołach mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę Jezusowi chodziło i prawie wszyscy ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Ja piszę, że wiem, że prawda to uczciwe postępowanie. Wiem również, że kłamstwo to nieuczciwe postępowanie i wskazuję na dowód nieuczciwości ludzi władzy jakim są podawane dane przez gazetę "Rzeczpospolita" , że ponad 99,5% ludzi zostało okradzionych przy pomocy nieuczciwych decyzji ludzi władzy, którzy nazwali swoje myślenie na ziemi Boga prawem. Ludzie władzy kłamią, że mienie jakie jest na ziemi jest ludzi i że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi. Ludzie składający w kościołach przysięgi, że przysięgają miłość kłamią, gdyż miłość jest oparta na słowach Stwórcy, a nie ludzi. Ludzie nie władają miłością, a przysięgają miłość, a zatem kłamią. Biskupi mówią "uczmy się miłości", a miłości nauczyć się nie ma możliwości. Skoro Biskupi mówią "Uczmy się miłości" to znaczy, że opierają się na kłamstwie, gdyż miłość jest u ludzi którzy mówią prawdę. Miłość łączy ludzi którzy mówią prawdę, a na przysiędze nie łączy ludzi miłość, gdyż przysięga jest oparta na kłamstwie. Zatem kapłani którzy mówią, że Bóg łączy ludzi, którzy składają przysięgę opierają się na kłamstwie. Przysięga jest oparta na słowach opartych na kłamstwie. Miłość jest oparta na słowach opartych na wolnej woli.
Na przysięgach widzimy w ludzkich domach cierpienie. Cierpienie jest oparte na kłamstwie. Na cierpieniu oparte są choroby. Choroby są oparte na kłamstwie. W naturze nie ma chorób, gdyż psychika i ciało są oparte na prawdzie.
O stanie ludzkich mózgów mówi zawarte w nim myślenie. W ludzkich mózgach jest naturalne myślenie oparte na prawdzie i myślenie oparte na kłamstwie które pojawiło się w mózgu w wyniku wypowiadania słów przez człowieka. Kłamstwo jest oparte na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon przysłali mi około czterystu podziękowań za to co piszę w oparciu o odkrycia naukowe. Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon brali udział w odkryciu naukowym które mówi, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i które mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestali przysyłać mi podziękowania kiedy napisałam, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiedziane przez człowieka słowa. Ja przedstawiam na podstawie odkryć naukowych, że nasz mózg jest prawdomówny i że dla niego wypowiadanie prawdy jest naturalnym. W roku 2006 przeczytałam o odkryciu naukowym które mówi, że nasz mózg jest prawdomówny i że dla niego wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Komentator lub komentatorzy tego odkrycia piszą, że ten nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, a ja zatem pytam skąd ci komentatorzy mają w mózgu inne myślenie. Pytam skąd ludzie władzy mają inne myślenie. Czy są Naukowcy, którzy uważają, że w naturze mózgu jest myślenie i oparte na prawdzie i oparte na kłamstwie? Czy zatem nie wierzą Naukowcom którzy odkryli, że mamy prawdomówny mózg? Ja jestem dowodem na to, że chcę się opierać tylko na myśleniu opartym na prawdzie i jestem dowodem na to, że na tym myśleniu mam wygrane wszystkie sprawy z ludźmi władzy, ale do momentu kiedy się przyznałam, że opieram się na naturalnym rozumie. Przeciwko mojemu myśleniu są ludzie, których myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ci ludzie nazwali narzucone przez nich myślenie prawem i wydali nakaz zabrania mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu naturalnym dla mózgu na jakim pokazuję w każdej sprawie, że winnym jest człowiek, który oszukał. Ja tak samo robię sprzeciw na oszukiwanie jak nasz mózg. Ja widzę, że ludzie władzy posługują się innym myśleniem i że jest to myślenie przeciwko któremu wystąpił Stwórca naszego mózgu. Ja widzę, że ludzie którzy kłamią wypowiadają słowa oparte na kłamstwie, a nie naturalne dla nas słowa oparte na prawdzie. Wygląda na to, że Naukowcy opierający się na kłamstwie nie chcą się zgodzić z odkryciem naukowym które mówi, że mamy prawdomówny mózg, lub ktoś wymusza na nich nie wysyłanie mi podziękowań. Ci ludzie, którzy przeciwko mnie występują to ludzie którzy chcą ażeby ludzie wykonywali ich myślenie oparte na kłamstwie. Prof. Maria Szulc pisze, że podświadomość podporządkowuje się nieznanemu nam myśleniu, a ja widzę, że ludzie wykonujący prawo podporządkowują się ludziom którzy to prawo ustanowili. Ludzie władzy nie skonstruowali mózgu i ich myśleniu mózg się nie podporządkowuje, a wręcz odwrotnie, gdyż robi na nie sprzeciw. Zygmunt Freud widzi ten sprzeciw podświadomości i widzi wypartą i stłumioną psychikę. Ta wyparta i stłumiona psychika to nasza natura która nazywa się podświadomością. Maria Szulc pisze, że ta podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu, a ja widzę, że ludzie podporządkowują się znanemu im myśleniu opartemu na kłamstwie jakim posługują się ludzie władzy. Ja widzę, że ci ludzie władzy doskonale wiedzą, że posługują się innym myśleniem, gdyż na to dowodem są przysłane mi wiadomości ze "Szkła kontaktowego". że moje myślenie jest niepożądane i że są przekonani, że na pewno wszyscy ludzie wyrzucają to co piszę do kosza na śmieci. Dowodem na to, że są ludzie, którym zgadza się naturalne dla nas myślenie są pisma dyrektorów Departamentu Zdrowia, których wiedza o psychice i zdrowiu zgadzała się z moim myśleniem, gdyż przysyłali mi podziękowania i pytali czego od nich oczekuję. Przestało być słychać o tych dyrektorach i zaczęłam otrzymywać pisma z innym podpisem w których jest napisane, że nie zgadza się tej osobie to o piszę o systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem na jakim psychika i ciało są chore, a człowiek umysłowo chory. Autor tego pisma pisze, że nie zgadza się ze mną, a przysyła mi pozdrowienia. Dlaczego o pośle który nie ma uczuć który oszukiwał posłankę, że ją kocha partia PO powiedziała, że postępuje zgodnie z prawem?  Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie się kochają, a nie oszukują. Oj wstrętny jest stan ludzi i to do tego stopnia, że wygląda on na ten sam kiedy przybili Stwórcę do krzyża. Bardzo dobrze, że ci ludzie bez uczuć i ludzie którzy pozwalają się oszukiwać przez złoczyńców mają chorą psychikę i chore ciała. Faryzeusze modlą się do Boga, a wykonują wolę złoczyńców. Obrazy z Jezusem na których są napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością są dowodem na świadomie oszukiwanie ludzi. Są też dowodem na to, że ludzie kościoła brali udział w zamordowaniu Boga.
Popełnienie samobójstwa przez stojącego na czele wymiaru sprawiedliwości Piłata jest dowodem na to, że zdał on sobie sprawę z wydanych przez niego decyzji, które stały się przyczyną nienormalnych stanów ludzkich mózgów, nienormalnej psychiki i nienormalnego ciała. Ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości  zajmują się decyzjami i Piłat zrozumiał, że skutkiem decyzji opartej na kłamstwie jest nabycie przez ludzi cierpiącej psychiki i ciała.
Natura wie co robi kiedy grawitacyjna siła niszcząca życie wykonuje wolę ludzi złoczyńców. Naukowcy nie chcą słuchać o tym ażeby zbadać ludzi opierających się na kłamstwie i pokazać dowód, że mają w sobie złą energię. Zatem ja przedstawiam dowód bez badania ludzi, że na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają w sobie złą energię. Mądry Albert Einstein też o tym wie, gdyż mówi, że zakrzywiona energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest z powodu sposobów myślenia ludzi. Ja wskazuję, że ci ludzie opierający się na myśleniu opartym na kłamstwie mają w sobie złą energię na jakiej jest oparte cierpienie i śmierć. Naukowcy Fizycy z ponad 600 krajów świata chcą znaleźć energię śmierci, że pochodzi od Stwórcy. U ludzi czyniących zło nie chcą badać, że to oni mają w sobie złą energię. Naukowcy Fizycy wiedzą, że najważniejszą we wszechświecie jest grawitacyjna siła życia. Ta grawitacyjna siła życia jest w stworzeniach opartych na myśleniu Stwórcy. Grawitacyjna siła śmierci jest w ludziach, którzy posługują się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie medycyny nie potrzebują oddzielnie badać ludzi czy mają w sobie tylko grawitacyjną siłę życia, gdyż chory człowiek jest chory na grawitacyjnej sile śmierci. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie tak jak i wszystkie inne stworzenia mają w sobie tylko grawitacyjną siłę życia.  

                                                                                             Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz