wtorek, 11 listopada 2014

MÓZG WYKAZUJE, ŻE ROZBIEŻNE CELE MA CZŁOWIEK, KTÓRY OSZUKUJE

POLSKA AKADEMIA NAUK
KOMITET NEUROBIOLOGII PAN
PSYCHIATRIA POLSKA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI PAN
TRYBUNAŁ KONSTYTUCYJNY
SĄD NAJWYŻSZY
NACZELNY SĄD ADMINISTRACYJNY
UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
I WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK NA ŚWIECIE

Szanowni Państwo!
Odkrywca układu genetycznego pierwiastków doc. Julian Ochorowicz podaje jak dojść do prawdy. Ja odkryłam, że ludzie nie chcą opierać się na myśleniu opartym na prawdzie. Prof. Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, a to nieznane ludziom myślenie to myślenie oparte na prawdzie. Ludzie mają swoje prawo ustanowione na innym myśleniu jak myślenie na jakim są stworzeni i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie kościoła nie posługują się myśleniem Boga. Ludzie kościoła dają ludziom rozgrzeszenie z posługiwania się myśleniem innym jak posługuje się Bóg.
Ludzie mówią, że chcieliby wiedzieć o co chodzi Bogu, ale o posługiwaniu się myśleniem Boga nie chcą słuchać. Psychika jest chora na myśleniu do oszukiwania. Ta chora psychika jest u człowieka, który wykonuje czynności na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na tych systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności na myśleniu do oszukiwania człowiek ma zmienioną anatomię na anatomię oszusta. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, ale odkrycie nie podaje od jakich to czynności zmienia się anatomia. Ja podaję, że od czynności wykonywanych na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności na myśleniu do oszukiwania. Narzucane zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie do oszukiwania. Na narzuconych zachowaniach opartych na myśleniu narzuconym przez ludzi ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy. Odkryłam, że inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo oparte na myśleniu do oszukiwania.
Człowiek posługuje się myśleniem. Do uczciwego zachowywania się człowiek posługuje się innym myśleniem i do nieuczciwego zachowywania się człowiek posługuje się innym myśleniem. Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu opartym na prawdzie, a myślenie oparte na kłamstwie wykazuje w mózgu, że jest do rozbieżnych celów. Mózg wykonuje wolę Tego Kto go stworzył. Systemy neurologiczne też wykonują czynności na postanowieniu ich Stwórcy. Stwórca jak widać z odkryć naukowych pozwala ażeby na systemach neurologicznych wykonywać myślenie narzucone przez człowieka. Stwórca pokazuje nam skutek wykonywania czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka jakim jest człowiek umysłowo i psychicznie chory który ma chore ciało. Ludzie ustanawiający prawo opierają się na myśleniu do oszukiwania. W naturze nie ma innego myślenia jak myślenie oparte na prawdzie, a ludzie ustanawiający prawo znają inne myślenie. Ludzie kościoła mówią, że jak ludzie nie chcą cierpieć to mają o to prosić Boga. Ja wskazuję, że ludzie cierpią na wykonywaniu czynności na myśleniu przez siebie narzuconym jakim jest myślenie do oszukiwania. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za ich odkrycie, że mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami myślenie do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Zatem ludzie, którzy przyczynili się do nie przyznania Nagrody Nobla tym ludziom wiedzą, że posługują się myśleniem do oszukiwania jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Uczciwi ludzie cieszyliby się, że odkryli na jakim myśleniu człowiek źle funkcjonuje. Naukowcy odkryli, że myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne. Na tym ukrywanym przez ludzi myśleniu człowiek cierpi i umiera. Mądrość Alberta Einsteina ludzie władzy pokazują, że ją widzą, ale nie chcą słyszeć o jego słowach, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Ci ludzie opierający się na sposobach myślenia prowadzą ludzi na śmierć. To prowadzenie ludzi na śmierć przez ludzi władzy widać w każdym okresie czasu panowania jakichkolwiek władców. Władca chce ażeby jego sposoby myślenia ludzie wykonywali. Ludzie wykonują te sposoby myślenia i wielu nawet woła, że to ich prawo i na tych sposobach myślenia jęczą z psychicznego bólu i chorego ciała. Okropne kim są ludzie. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterysta podziękowań do czasu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie odkryli, że wykazuje mózg to wypowiadane słowa. Od razu widać, że znalazł się jakiś złoczyńca który wydał postanowienie o nie wysyłaniu mi podziękowań. Wielkie gratulacje składam dla Uniwersytetu Cambridge za nieustające przysyłanie mi podziękowań, gdyż jest to świadectwem na to, że na tym Uniwersytecie nie wydają postanowień złoczyńcy. O Dyrektorach  Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którym zgadzało się przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu przestało być słychać. Po wizycie u mnie obecnego Ministra Sprawiedliwości otrzymałam zawiadomienia z Departamentu Zdrowia z innym podpisem w których jest napisane, że im się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje myślenie władzy. Przysłali mi jednak pozdrowienia mimo, że napisali, że im się nie zgadza, że człowiek jest chory i umiera na wykonywaniu narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Słów brak na to kim są ludzie. Pełno ciemnych ludzi modli się w kościołach i wiwatuje na słowa Papieży, a o posługiwaniu się myśleniem Boga nie chce słuchać. Tej ciemnoty nabyli ludzie na myśleniu do oszukiwania. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek nie jest ciemny. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek ma rozum. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek nie jest złodziejem i nie zabija ludzi. Dzisiaj w Polsce obchodzony jest Dzień Niepodległości, a ja wskazuję, że w stanie natury nikt nikomu nie był podległy. Ludzie przez całe wieki biją się i zabijają z powodu myślenia do oszukiwania jakiego nabyli w mózgu. Na myśleniu Boga ludzie mają rozum, a człowiek, który ma rozum z nikim się nie bije. Ludzie władzy uczą młodych chłopców zabijania ludzi i oni przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy. Psychika jest chora od zabijania ludzi, gdyż dla naszej psychiki miłość do innych ludzi jest normalną.
Kilka lat temu zareagowała na to co piszę jedyna osoba z Polskiej Akademii Nauk, która pisze, że zgadza się ze mną w zupełności, ale że moja walka jest walką z wiatrakami, gdyż rządzą politycy, prawnicy i mafie. Wśród tych prawników znalazłam się ja jako rodzynek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu. Na tym myśleniu naturalnym dla mózgu na jakim człowiek ma rozum ja wygrywałam wszystkie sprawy. Nie wiedziałam, że przyczyną jest moje oparte na rozumie myślenie. Zrozumiałam, że chodzi o myślenie jak Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Zrozumiałam, że są dwa rodzaje myślenia i napisałam do ludzi prowadzących przeciwko mnie dochodzenie, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu Stwórcy to już lepsze od ukrzyżowania Stwórcy.
To co ludzie mają w mózgach  to przechodzi ludzkie pojęcie. Nawet gdyby były ogromne ilości lekarzy psychiatrów takich jak Zygmunt Freud to nie naprawią chorej psychiki ludzi na myśleniu do oszukiwania. Nikt z mózgu nie usunie myśli do oszukiwania na jakich psychika jest chora i umiera ciało. Ludzie nauki od niepamiętnych czasów szukają przyczyny chorób ludzi, a nie obchodzi ich odkrycie naukowe, które mówi, że nasz mózg jest prawdomówny. Na tym prawdomównym mózgu psychika i ciało są zdrowe. Ten prawdomówny mózg to mózg, który nie zna słów o jakim Naukowcy odkryli, że nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest nasza psychika i ciało, a emocje nie istnieją bez prawdomównego mózgu. Prawdomówny mózg to mózg, który nie zna słów. Ludzie znają słowa i słowa jakie znają mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu do rozbieżnych celów psychika i ciało są chore. Mózg która zna słowa inne jak oparte na prawdzie nie istnieje bez chorej psychiki i chorego ciała.
Ludzie są uzależnieni od myślenia opartego na kłamstwie. Choroby utrzymują się na myśleniu opartym na kłamstwie. W prawdomównym mózgu nie ma myślenia opartego na kłamstwie na jakim człowiek mógłby być chory psychicznie i mieć chore ciało.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz