niedziela, 16 listopada 2014

HIPOKRATES NIE MA RACJI MÓWIĄC, ŻE ALBO TY ZWYCIĘŻYSZ ALBO TWOJE CIAŁO

W stanie natury nie ma zwycięzcy ciała, ani zwycięzcy człowieka, gdyż ciało jest w zgodzie z człowiekiem. To jest nasze ciało i jest ono oparte na naturalnym myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na energii. Jesteśmy energią. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest zgodność myślenia z ciałem. Ta zgodność myślenia z ciałem jest oparta na wolnej energii jaka jest w naturze człowieka. Do niezgodności człowieka z ciałem doszło w wyniku naruszenia przez człowieka myślenia. Naruszenie myślenia naruszyło energię, a energia spowodowała rozdzielenie człowieka z ciałem. My sobie możemy nie wiadomo ile walczyć z ciałem i nic nam to nie pomoże. Walka z ciałem jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek jest w zgodzie z ciałem. Zgoda z ciałem to zgoda z energią.
Kod genetyczny to przekład myślenia na czynności organizmu, a czynności organizmu wykonujemy przy pomocy energii. Przekład myślenia opartego na prawdzie na energię to  zgoda energii z ciałem. Ciało jest oparte na energii, a energia jaka jest w naturze ciała jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. W przypadku przekładu myślenia opartego na kłamstwie na energię mamy sprzeczność energii z myśleniem, gdyż dla energii myślenie oparte na prawdzie jest normalnym. Tak, że słowa Hipokratesa, że albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało mówią o posługiwaniu się przez człowieka kłamstwem. Na kłamstwie człowiek zawsze jest przegrany z ciałem, gdyż energia oparta na kłamstwie zniszczy ciało. Trzeba naprawić zło jakie się uczyniło przy pomocy kłamstwa, a to przywróci decyzję na opartą na prawdzie, a wtedy przekład decyzji opartej na prawdzie na energię przywróci zdrowe ciało.
Kłamca nigdy nie jest zwycięzcą, gdyż zawsze przegranym. Nie ma wyleczenia ciała z kłamstwa, gdyż złej energii nie ma możliwości wycięcia jeśli w mózgu jest kłamstwo. Nie ma myślenia bez energii.

                                                                                                 Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz