wtorek, 18 listopada 2014

JEŚLI PRAWDĄ SĄ SŁOWA "OPIERAM SIĘ NA PRAWDZIE" TO SYSTEMY NEUROLOGICZNE PRZYWRACAJĄ SIĘ NA FUNKCJONOWANIE OPARTE NA PRAWDZIE

Systemy neurologiczne funkcjonują albo na myśleniu opartym na prawdzie, albo na myśleniu opartym na kłamstwie. Systemy neurologiczne nie są pod władzą człowieka. Człowiek nie stworzył systemów neurologicznych. Systemy neurologiczne oparte są na energii, a człowiek nie stworzył energii. Człowiek nie ma możliwości wydawania rozporządzeń energii. Systemy neurologiczne wykonują wolę narzuconą przez człowieka, gdyż pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Narzucona wola przez człowieka, to narzucone zachowania i problemy i mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Człowiek narzuca swoją wolę przy pomocy myślenia. Narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to narzucona wola przez ludzi. Ludzie narzucający zachowania to ludzie narzucający swoją wolę, a ludzie którzy mają problemy to ludzie którzy chcą ażeby była wykonywana wola narzucona przez człowieka. Robione przez większość z ludzi sprzeciwy na odkryte przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu, to sprzeciwy ludzi, którzy chcą ażeby to ich wola była wykonywana. Ludzie, którzy wykonują narzuconą wolę chcą ażeby to ludzie narzucający wolę rządzili światem Boga. Ci ludzie narzucający wolę i wykonujący narzucaną wolę są ludźmi, którzy zadają cierpienie stworzeniom Boga. Bóg nas stworzył na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i na Jego myśleniu wszyscy posługujemy się zgodną wolą. Ludzie wymyślili myślenie do wykonywania ich woli i wymuszają od stworzeń Boga wykonywania ich woli. Stworzenia Boga na wymuszaniu cierpią. Ogromna ilość ludzi jest już bandytami wymuszającymi wykonywania ich woli. Ci ludzie bandyci powołali wymiar sprawiedliwości do wymierzania kar ludziom, którzy nie wykonują ich woli. Ludzie którzy przychodzili do mnie po pomoc płakali, mówili, że leczą się psychicznie i że w ich domach zapanowało cierpienie z powodu przysłania im przez ludzi władzy nakazu dania im tylu pieniędzy ile obliczyli. Jak ludzie nie wykonują tego nakazu to sądy wydają nakazy i komornicy przychodzą do ludzkich domów z policją i ślusarzem i włamują się do ludzkich domów i zgodnie z prawem biorą z nich to co chcą. To co zabiorą komornicy to zgodnie z prawem ludzi, którzy do niczego prawa nie mają. Komornicy  to co zabrali wystawiają na licytację i sprzedają za bezcen ludzki dorobek. Komornicy licytują mieszkania ludzi i ludzie idą na ulicę. Komornicy nie patrzą na ludzi, którzy mieszkają w licytowanych domach i nie obchodzi ich gdzie ci ludzie będą mieszkać i nie obchodzi ich jak w mieszkaniu jest chory człowiek np. umysłowo i nie wie dokąd ma pójść. Ludzie władzy mówią, że zgodnie z ich prawem rodzic musi się zaopiekować chorym umysłowo jak się go ubezwłasnowolni. Jak się dziecku takiego rodzica nie odbierze woli, to rodzić zgodnie z prawem ludzi nie musi się nim interesować. Ludzie władzy nic nie mówią o tym, że woli ludziom nie dali. Zabierają wolę, a nie dali. Tą wolę ludzi, którzy wymuszają wykonywania ich woli mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu do rozbieżnych celów dobrze się czuje złoczyńca nie interesujący się tym, że jego dziecko nie może sobie poradzić. Na tym odczuwaniu dobrze czuje się złoczyńca, gdyż nie dobroczyńca. Jak zapytamy dziecko czy lubi rodzica który się nim nie interesuje to mówi, że lubi, a nawet kocha. W sądach można zobaczyć dzieci po stronie rodziców lekceważących swoich bliskich. Ci ludzie nazywają się bliskimi, ale nimi nie są. Człowieka bliskiego obchodzi czy jego bliski sobie radzi czy nie. Zwierzęta nie zostawiają swoich dzieci dokąd nie radzą sobie same. Zwierzęta nie wykorzystują swoich dzieci tak jak nawet matki stoją na ulicach w Tajlandii ze swoimi 12-letnimi córkami i wysyłają je na seks ze złoczyńcami, którzy to robią. To tsunami to nie jest przypadek. Nie jest przypadkiem zatopiona Atlantyda o której Naukowcy mówią, że było tam wielkie moralne zepsucie
Człowiek ma  mózgu myślenie na jakim jest dobrze zachowującym się człowiekiem. Dobrze zachowujący się człowiek postępuje dobrze w każdej pojedynczej sprawie. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na decyzjach opartych na złych zachowaniach i dlatego Naukowcy odkryli, że to narzucane zachowania są rozbieżne. Te narzucone zachowania są rozbieżne z naturalnymi zachowaniami. Ludzie opierający się na naturalnych zachowaniach są dobrzy, gościnni, którzy cieszą się ze spotkania człowieka. Ludzie narzucający zachowania mają wybranych ludzi zachowujących się tak jak oni.
Mam przyjemność odkrycia funkcjonowania człowieka i odkrycia, że na narzuconych przez siebie zachowaniach funkcjonuje źle. Ja też wyszłam z naturalnego funkcjonowania, ale zobaczyłam, że trzeba mocno uważać na ludzi, gdyż to co od nich bardzo często można otrzymać to zło. Powróciłam jak najszybciej do opierania się na naturalnym myśleniu. Mój były mąż czasami mówił, że powinnam mieć męża geniusza, ale nie mówił dlaczego tak uważa, ale mówił, że jestem czarodziejką która wszystko wie. Naukowcy zajmujący się kłamstwem też piszą, że ludzie którzy rozpoznają kłamców to czarodzieje. Ja niczego nie czaruję, gdyż posługuję się naturalnym myśleniem opartym na wiedzy i wiem, że ludzie którzy czarują to oszuści. Naczelny Sąd Administracyjny i Krajowa Izba Doradców Podatkowych nie mówią, że ja jestem czarodziejem który na naturalnym rozumie wskazuje w każdej pojedynczej sprawie, że wie kto jest złoczyńcą. Ludzie władzy przed takimi ludźmi jak ja musieli nazwać swoje myślenie do oszukiwania prawem. Ludzie wykonujący to prawo zgodzili się uznawać myślenie do oszukiwania za prawo. Naturalnym dla naszego mózgu jest uczciwe zachowywanie się i ludziom, którzy posługują się myśleniem opartym na prawdzie oszukiwanie się nie zgadza. W roku 2000 odkryłam, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego zachowywania się. Ucieszona pisałam do ludzi myśląc, że teraz wszyscy będą zachowywali się uczciwie, a okazało się, że nie ma nikogo. Pisałam do ludzi stojących na czele kościoła i im też się nie zgadzało myślenie na jakim stworzył nas Bóg. Po jakimś czasie napisała do mnie kobieta z Polskiej Akademii Nauk, że zgadza się ze mną w zupełności i że byłoby wszystkim ludziom tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Kobieta ta pisze, że moja walka to walka z wiatrakami, gdyż to politycy, prawnicy i mafie zarządzają światem. Ta kobieta ma rację, że zarządzają, ale ja wskazuję, że oni na tym zarządzaniu mają w swoich mózgach narzucone przez nich zachowania którymi zajmują się systemy neurologiczne którymi nie zarządzają. Narzucone zachowania są oparte na złej energii i to na funkcjonowanie na złej energii przeszli narzucający zachowania. Systemy neurologiczne zrobiły też z narzucającego zachowania złoczyńcę. Większość z ludzi mówi, że dla nich prawem jest myślenie złoczyńców i pracuje dla złoczyńców. Zamiast mówić łobuzom, że są złoczyńcami to ludzie wykonują ich wolę. Ja też weszłam w to myślenie, ale mówiłam do Boga że ja nie mam dokąd pójść gdyż ludzie władzy mówią, że wszystko jest ich i za wszystko każą sobie płacić. Pisałam do wybranego przez ludzi Premiera Donalda Tuska ażeby jakieś miejsce opuścili dla ludzi który chcą się posługiwać myśleniem Boga. Nic nie odpisał. Pisałam ażeby nie wymuszali wykonywania ich woli od ludzi, którzy ich nie wybierają. Pisałam o tym do bardzo wielu kolejnych Przywódców. Oni sobie kpią z ludzi którzy ich nie wybierają.
 Kiedy zobaczyłam, że cierpiący ludzie którym pomagałam wygrać sprawy mówią, że trzeba postępować zgodnie z prawem ludzi, to podjęłam stanowczą decyzję o wyjściu z tego piekielnego myślenia, U wielu ludzi widzę jak ich współmałżonkowie sobie z nich kpią, a oni mówią, że ich kochają. Czasami mówią, że nie wiedzą dlaczego podobają się im akurat źle zachowujący się ludzie. Mózg jak widać o tym wie, że ludzie którzy mają problemy są też źle zachowującymi się.
Różne to decyzje w swoim życiu pojęliśmy. Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich funkcjonujemy oparte są na decyzjach. Na decyzjach opartych na prawdzie czujemy się dobrze, a na decyzjach opartych na kłamstwie czujemy się źle. To prawidłowe. Mamy też skutek wydanych przez siebie decyzji, gdyż jak wejdziemy ze złoczyńcą w związek to mamy źle.
Odkryłam, że na wypowiadaniu prawdy czuję jak we mnie wykonują moje słowa systemy neurologiczne. Odkryłam, że wypowiadam słowa, a one wprowadzają to do ciała. Odkryłam zatem, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mają rację, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami, ale zajmowania się tym myśleniem przez systemy neurologiczne nie czuję. Powtarzam sobie słowa którymi zaprzeczam wykonywanie myślenia narzuconego i czuję jak systemy neurologiczne naprawiają moje ciało. Doszłam do odkrycia, że systemy neurologiczne zgadzają się na naprawianie ciała jak wypowiadam słowa, że opieram się na prawdzie. Ponieważ reagują to znaczy, że wiedzą czy opieram się na prawdzie czy nie. Odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie my wiemy, a na myśleniu opartym na kłamstwie nie wiemy. Prof. Karol Jung mówi, że ludzie na umyśle nieświadomym nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą, gdyż są uzależnieni od myśli. Ja odkryłam, że umysł nieświadomy jest oparty na myślach na jakich człowiek nie wie i że są to myśli narzucone przez człowieka. Szkoda, że nie mogę powiedzieć Zygmuntowi Freudowi, że odkrył psychikę na myśleniu na jakim człowiek wie.
Szkoda, że nie mogę powiedzieć Albertowi Einsteinowi, że sposoby myślenia ludzi na jakich widział, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę to myślenie złoczyńców.                                                  
Myślę, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy wiedzą, że to ludzie złoczyńcy postanowili nie przyznać im Nagrody Nobla.
Wśród ludzi wiwatujących na cześć kolejnych Papieży widać miliony ludzi, a ja widzę maleńko ludzi, którzy chcą się opierać na myśleniu Boga.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz