poniedziałek, 10 listopada 2014

STWÓRCA CZŁOWIEKA ODDZIELA W MÓZGU MYŚLENIE OPARTE NA ZŁYCH EMOCJACH

Odkryłam przyczynę cierpienia człowieka jaką są złe emocje oparte na kłamstwie. Odkryłam, że cierpienie zadaje sobie człowiek wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje myślenie oparte na kłamstwie. W człowieku jest inne funkcjonowanie na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem przez człowieka. Koniecznie dodaję, że to myślenie narzucone przez człowieka oparte jest na złych emocjach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że jest inne funkcjonowanie człowieka i odbywa się ono na systemach neurologicznych wykonujących narzucone przez człowieka myślenie oparte na kłamstwie. Stwórca robi sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie na jakim człowiek wyraża złe emocje. Mamy w mózgu dwa rodzaje myślenia, a w odczuwaniu dwa rodzaje emocji. Dwa rodzaje myślenia w mózgu są oparte na dwóch umysłach, a dwa rodzaje emocji są oparte na dwóch rodzajach systemów neurologicznych. Naturalny umysł jest oparty na myśleniu Stwórcy i jest to umysł świadomy oparty na myśleniu opartym na prawdzie, a drugi umysł jest oparty na narzuconym myśleniu przez człowieka i jest to umysł nieświadomy oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Na umyśle świadomym oparty jest rozum, a na umyśle nieświadomym oparty jest brak rozumu. Rozum ma swoje emocje i Naukowcy to potwierdzają swoim odkryciem, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji.  Ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji, ale bez złych emocji. Na rozumie człowiek ma dobre emocje. O tym mówił Jezus mówiąc o miłości, że emocje miłości są oparte na myśleniu opartym na prawdzie na jakim nas stworzył. Myślenie oparte na prawdzie to rozumiane myślenie. Myślenie oparte na kłamstwie to nierozumiane myślenie. Człowiek z natury mówi zrozumiałą mową. Małe dzieci wszyscy rozumiemy. Tymi małymi dziećmi szybko zajmują się ludzie mówiący niezrozumiałą mową i uczą ich myślenia opartego na kłamstwie ze złymi emocjami. Ludzie narzucający myślenie wprowadzają w ludzi złe emocje oparte na myśleniu nierozumianym. Nierozumianą mową mówi człowiek, który kłamie. Człowiek który kłamie kłamie w określonym celu jakim jest zdobycie tego w sprawie czego kłamie. Ludzie kłamcy przejęli władzę nad stworzeniami Boga wypowiadającymi prawdę, ale ludzie którzy przeszli na myślenie kłamców zgodzili się na to przejście. Mówienie, że postępuje się zgodnie z prawem jest mówieniem, że wypowiada się słowa kłamcy. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie nic innego nie użyli w przejęciu władzy nad mieniem Boga poza kłamstwem. W ustanowionym przez ludzi prawie zapisane jest kłamstwo i ludzie mówią, że postępują zgodnie z kłamstwem. W stanie natury ludzie wypowiadają słowa oparte na prawdzie.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że człowiek na myśleniu przez siebie narzuconym wykonuje to myślenie na systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne są oparte na odczuwaniu i nasz Stwórca oddziela funkcjonowanie na złych emocjach na innych systemach neurologicznych. Człowiek na wyrażanych przez siebie złych emocjach cierpi. Medycyna wymyśliła leki na cierpienie oparte na złych emocjach, ale leki nie usuwają złych emocji. Dlatego ludzie mówią, że muszą brać leki do końca życia. Jest tak dlatego, że jak człowiek nie weźmie leków to wracają złe emocje i na nich cierpi. Bez wątpienia Stwórca pozwala pomagać ludziom, ale ludzie muszą naprawić uczynione zło myśleniem opartym na kłamstwie. Wykonywanie czynności na myśleniu ludzi władzy to czynienie ludziom zła. Popatrzmy ile zła narobili ludzie we wszechświecie myśleniem opartym na kłamstwie. Wprowadzili w stworzenia swoje złe emocje oparte na kłamstwie czym wprowadzili w stworzenia funkcjonowanie na cierpieniu. Ci źli ludzie mówią, że stworzą człowieka przyszłości opartego na protezach. Ten ich człowiek na protezach to człowiek bez rozumu w mózgu i bez żadnych uczuć,
Przez ponad dwadzieścia lat wiem, że nie mam żadnej przeszkadzającej mi myśli w mózgu. Bez wątpienia dlatego bardzo szybko wskazuję na przyczynę problemu. W moim występowaniu przed sądami w sporach ludzi z organami skarbowymi zawsze bezbłędnie wskazywałam na przepis prawa oparty na myśleniu władzy przy pomocy którego okradziono mojego klienta. Na swoim myśleniu odebrałabym ludziom władzy wszystkie pieniądze jakie ukradli ludziom przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Nie wiedziałam, że ludzie władzy świadomie kradną i mówiłam w sądach, że rozwiążemy wszystkie problemy jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Sądy wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego innego myślenia jak myślenie ludzi władzy. Wskazuję zatem ludziom posługującym się innym myśleniem, że mózg je wykazuje w innym miejscu jak myślenie oparte na rozumie i myśleniem tym zajmują się systemy neurologiczne. Na tych systemach neurologicznych są złe emocje ludzi posługujących się narzuconym myśleniem. Ci ludzie nienawidzą ludzi skoro ich okradają. Ci ludzie nienawidzą ludzi skoro uczą młodych chłopców zabijania ludzi. Wojny są oparte na myśleniu jakim ludzie wyrażają złe emocje do innych ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy ludzie żyją ze sobą w zgodzie. Ludzie na myśleniu opartym na prawdzie mają w sobie dobre emocje. Ludzie, którzy mają w sobie dobre emocje wiedzą, że jak się spotykamy to dobrze się czujemy.
Pracowałam w zawodzie opartym na myśleniu narzuconym przez ludzi. Widziałam, że nigdzie nie ma terenu na ziemi o którym ludzie władzy nie mówiliby, że to ich. Są jeszcze plemiona ludzi żyjących na naturalnym myśleniu, ale oni nie chcą ludzi o których mówią, że są cywilizowani. Źli ludzie o wszystkim co jest na ziemi mówią, że to ich i każą sobie płacić podatki od czynności wykonujących przez ludzi na umiejętnościach otrzymanych przez ludzi od Boga. Ci źli ludzie mają zatrudnionych pełno ludzi, którzy zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy. Jak ludzie dobrowolnie nie dają pieniędzy to przysyłają komorników z policją i ślusarzem i wyłamują drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń. Wymiar "sprawiedliwości" wydaje komornikom nakazy nachodzenia na ludzkie mienie.
Ludzie opierający się na narzuconym myśleniu to źli ludzie. Zły człowiek to człowiek, który ma złe emocje. Złe emocje są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie jakim posługuje się zły człowiek. Wejście w wykonywanie czynności na myśleniu człowieka opierającego się na złych emocjach powoduje nabywanie kłamstwa w mózgu i złych emocji w odczuwaniu. Ja robiłam sprzeciwy przez całe swoje życie na myślenie władzy i pisałam do nich, że ludzie cierpią na ich myśleniu. Wiele czynności jednak wykonywałam i wydawałam polecenia pracownikom. W swoim życiu byłam zawsze zdrowa. Pamiętam, że czasem zazdrościłam koleżankom i kolegom, że zachorowali np.na grypę i mogli nie przyjść do szkoły. Teraz patrzę na programy w których mówi się, że dzieci mówią, że chodzą do szkoły bo muszą. Ja skończyłam wyższe studia, ale wiedzę jaką mam zdobyłam sama poznając to co chcę poznać. Poznałam wiedzę mądrych ludzi których nazwiska często wymieniam. Wiele lat temu jeden z nauczycieli akademickich na stanowisku Rektora powiedział do mnie, że dla mnie zdobycie doktoratu to na każdy temat i muszę tylko napisać to co mam w swojej głowie. On zatem dobrze widział co ja mam w swojej głowie. Gdyby mnie zależało na tytułach naukowych  jakie nadają ludzie ludziom to bym je napisała, ale mnie na tym nie zależy. Każde z moich pism to praca naukowa, gdyż każde jest na jakiś temat. Na moim blogu jest ich około półtora tysiąca, a jeszcze mam ich napisanych bardzo wiele jak np. w moich wystąpieniach do ludzi posługujących się innym myśleniem jak ja. Wszyscy w naturze mózgu mamy takie same myślenie. Natura nie zna myślenia opartego na kłamstwie i dlatego wykazuje je w innym miejscu w mózgu i na nim człowiek funkcjonuje źle.
Zdarzyło się, że musiałam pójść do lekarza, gdyż okazało się, że mam wysokie ciśnienie. Lekarz do którego poszłam był Neurologiem i powiedział, że choroba jest od zawodu jaki wykonywałam. Zatem nabyłam na myśleniu ludzi władzy choroby. Otrzymałam leki, ale zauważyłam, że bez względu na to czy je biorę czy nie to stan choroby jest niezmienny. Zrozumiałam, że leki naprawiają emocje i myślenie na jakim oparte są złe emocje, a ja nie miałam w mózgu myślenia na jakim oparte są złe emocje. Sama zatem postanowiłam nie brać leków. Ludzie psychicznie chorzy jak biorą leki to naprawia się ich psychika i umysł. Oni muszą brać leki bo mają chory umysł i chorą psychikę. Ja miałam złe emocje, a nie miałam myślenia na jakim utrzymują się złe emocje. Ja usunęłam ze swojego mózgu myślenie narzucone zrobieniem na nie sprzeciwu. Przywróciłam swój mózg do stanu naturalnego opartego na rozumie. Zwróciłam uwagę na słowa lekarza, który powiedział, że mam wysokie ciśnienie, ale ono nie jest takie złe. Ja zrozumiałam, że to moje wysokie ciśnienie nie może się zwiększyć, gdyż ja nie mam w mózgu myślenia na jakim utrzymują się złe emocje. Zrozumiałam, że muszę szukać jak pozbyć się złych emocji nabytych na wykonywaniu czynności opartych na myśleniu władzy. Piszę dawno, że energia mnie słucha. Zrozumiałam jak usunąć złe emocje, ale napiszę o tym dopiero jak ludzie nauki ogłoszą moje odkrycie, że człowiek źle funkcjonuje na złych emocjach opartych na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka i że na myśleniu opartym na kłamstwie oparta jest władza. Ja nie chcę żadnych nagród, a chcę ogłoszenia, że ludzie na myśleniu narzuconym są złoczyńcami przez których ludzie wykonujący ich myślenie są ofiarami. Ofiarami są również zwierzęta od jakich źli ludzie wymuszają wykonywania ich woli. Ludzie są tak złymi, że nie chcą ogłosić, że ludzie cierpią na wykonywaniu myślenia ludzi władzy. Ludzie narzucający myślenie zamordowali Stwórcę i oni dalej chcą wymuszać wykonywania ich woli.  Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele jest świadomie nie ogłaszane. Narzuca się zachowania przy pomocy myślenia. Czy ludzie nauki nie wiedzą, że człowiek posługuje się myśleniem? Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Zatem pytam ludzi nauki przy pomocy czego wykonuje się czynności? Ludzie wykonujący wolę władzy wykonują myślenie ludzi władzy. Od pierwszego dnia w którym dowiedziałam się o odkryciu, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności pisałam, że to odkrycie jest niedokończone, gdyż nie podaje od jakich czynności zmienia się anatomia. To zapewne ludzie władzy nie pozwalają ogłosić, że anatomia zmienia się na cierpiącą na wykonywaniu czynności na myśleniu władzy. Ludzie władzy świadomie uśmiercają ludzi. Myślenie na jakim ustanowiona jest władza jest tym samym myśleniem jakie widzimy w większości domów, szkołach, zakładach pracy, gdzie jeden człowiek wymusza wykonywania jego woli, a drugi tą narzuconą wolę wykonuje. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że narzucone zachowania oparte są na myśleniu do wymuszania, a problemy są oparte na wykonywaniu myślenia do wymuszania. Na ziemi władza jest w rękach ludzi przemocy, którzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludzie mają nakaz wykonywania ich myślenia i że za nie wykonywanie ich myślenia są karani przez sądy. Ludźmi przemocy są również ludzie kościoła, którzy tak samo jak ludzie władzy wymuszają wykonywania ich woli. Dowód widzimy na przykładzie księdza Wojciecha Lemańskiego któremu nie Bóg zabrał prawo bycia księdzem, a ludzie władzy kościoła. Ludzie władzy kościoła modlą się z ludźmi do Boga ażeby ludzie nie cierpieli. Ja wskazuję na dowód na cierpienie, że jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka, a nie przez Boga.
Nikt nie znajdzie człowieka ażeby cierpiał na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz