środa, 26 listopada 2014

ZGODNOŚĆ MYŚLENIA Z CIAŁEM, TO ZGODNOŚĆ MYŚLENIA Z ENERGIĄ

Energia jest oparta na systemach neurologicznych i zgodność myślenia z ciałem to stan zajmowania się przez systemy neurologiczne myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Stan naturalny człowieka to stan w którym systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie jest w naturze mózgu.
Do niezgodności myślenia z ciałem doszło w wyniku narzucenia myślenia przez człowieka. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że zastała zaburzona łączność myślenia z ciałem i że zaburzona została myśleniem narzuconym przez człowieka jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Naukowcy Ci odkryli, że myśleniem jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele zajmują się systemy neurologiczne, a zatem narzucone myślenie i zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne są przyczyną utraty połączenia myślenia z ciałem. Pomiędzy połączenie myślenia z ciałem weszło narzucone myślenie i zajmujące się narzuconym myśleniu systemy neurologiczne. Zaburzenia człowieka, które są przyczyną utraty połączenia myślenia z ciałem trzeba usunąć i powróci łączność myślenia z ciałem. Przyczyną utraty połączenia myślenia z ciałem jest narzucone myślenie przez człowieka. Narzucone myślenie przez człowieka to myślenie oparte na kłamstwie. Łączność myślenia z ciałem jest na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ciało w naturze jest oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i ta energia jest połączona  z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Myślenie jakie jest w naturze mózgu zaburzyło myślenie oparte na kłamstwie i myślenie oparte na kłamstwie jest przyczyną utraty połączenia myślenia z ciałem.
Energia na myśleniu opartym na kłamstwie nie jest zgodna z myśleniem, gdyż uzależnia myślenie.
Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu systemy neurologiczne współpracują ze sobą, a na myśleniu opartym na kłamstwie systemy neurologiczne są ze sobą w sprzeczności.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz