niedziela, 23 listopada 2014

NATURA SAMA DOKONUJE PRZESUNIĘĆ SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH NA PRAWIDŁOWĄ ŚCIEŻKĘ

W naturze człowieka jest tylko jedna ścieżka na jakiej systemy neurologiczne utrzymują zdrowie na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. W wyniku narzucenia przez człowieka myślenia mamy do czynienia z systemami neurologicznymi funkcjonującymi na innej ścieżce i jest to ścieżka na jakiej ciało i psychika cierpi. Cierpiąca psychika i ciało domagają się powrotu na myślenie oparte na prawdzie. Człowiek zboczył z myślenia na jakim jego ciało funkcjonowało dobrze, gdyż narzucił myślenie. Ludzie narzucają myślenie świadomie opracowując myślenie w celu podporządkowania sobie człowieka, czy jak w przypadku ludzi władzy podporządkowania sobie ludzi. Przejście człowieka na wykonywanie myślenia narzuconego powoduje przejście w człowieku systemów neurologicznych na funkcjonowanie na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie wykonują myślenie władzy na systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne na wykonywaniu narzuconego myślenia przez człowieka przechodzą na inne ścieżki funkcjonowania. Na myśleniu opartym na prawdzie jest tylko jedna ścieżka na jakiej funkcjonują systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Na myśleniu opartym na kłamstwie jest wiele ścieżek na jakie przeszły systemy neurologiczne, gdyż kłamstwo jest różne. Myślenie oparte na prawdzie jest tylko jedno. Są tylko jedne decyzje oparte na prawdzie w każdym przedmiocie sprawy. Jesteśmy stworzeni na decyzjach opartych na prawdzie.
Człowiek przeszedł też na funkcjonowanie oparte na kłamstwie ucząc się myślenia opartego na kłamstwie. My naturalnie odrzucamy kłamstwo, gdyż ono jest sprzeczne z naszym odczuwaniem. Dzieci często wkuwają na pamięć to czego nie rozumieją. Natura naszego mózgu jest rozumiejąca. Uczenie się tego czego człowiek nie rozumie powoduje zbieranie się myślenia nierozumianego w umyśle nieświadomym na jakim człowiek staje się umysłowo i psychicznie chory. Nie powinniśmy uczyć się tego czego nie rozumiemy i nie czytać tego czego nie rozumiemy. Czytanie książek opartych na wymyślaniu jest szkodliwe dla człowieka. Wymyślanie jest szkodliwe dla autora książek. My jesteśmy stworzeni na stanie rzeczywistym, a nie wymyślonym. Na wymyślaniu człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Mam dowód na to w swojej rodzinie. Mój syn tak samo jak ja bardzo lubi zdobywać wiedzę. Syn jest bardzo dobrze wykształcony, zna kilka języków obcych, ale zauważyłam, że książki jakie on czytał ja odrzucałam. Namawiałam syna ażeby czytał książki pisane przez ludzi nauki, ale on moje odrzucał. Widziałam, że jesteśmy na innej ścieżce myślenia. Klika lat temu w Polsce otwarto Instytut Programowania Neurolingwistycznego na jaki bardzo chciał iść mój syn. Byłam temu przeciwna i prosiłam ażeby nie poszedł na te nauki, no ale on już był dorosły, miał już skończone dwie uczelnie. Mój syn otrzymał tytuł mistrza NLP numer jeden w Polsce. Pierwszy otrzymał ten tytuł. Po ponad roku mój syn zachorował na schizofrenię. Medycyna mówi, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i ja się z tym zgadzam, gdyż mój syn miał przekonania do czytania akurat książek opartych na wymyślaniu przez autorów tych książek. Ja znalazłam się w pracy opartej na myśleniu władzy i moje przekonania były takie, że przez wszystkie lata wołałam, że myślenie władzy to źle, źle i źle. Widziałam, że jestem bardzo osamotniona w tych moich silnych przekonaniach na jakich robiłam stanowczy sprzeciw na myślenie władzy. Zatem można powiedzieć, że ja przyszłam na świat z silnymi  przekonaniami opartymi na prawdzie, a mój syn był gdzieś pośrodku. Teraz widzę, że przekonania syna mocno przywróciły się na myślenie oparte na prawdzie, ale ja i on przeszliśmy piekło oparte na narzuconym myśleniu pod jakiego władzę przeszedł mój syn. Ja i mój syn jesteśmy wdzięczni wielu wspaniałym lekarzom psychiatrom, których mieliśmy możliwość poznania, a mój syn skorzystania z ich leczenia. Oczywiście spotkaliśmy też lekarzy z małą wiedzą i opartymi na złych przekonaniach, a na złych przekonaniach psychika jest chora. Niektórzy z lekarzy namawiali mnie na odebranie synowi woli. Mówili, że dla niego nie ma ratunku i trzeba go zamknąć w zakładzie psychiatrycznym na stałe. Byłam osamotniona w moim stanowczym postanowieniu, że w żadnym przypadku nie odbiorę woli mojemu synowi. Występowałam przeciwko ludziom uważającym, że ludzie mają prawo do odbierania woli ludziom. Mój syn dzisiaj normalnie rozmawia, pracuje i sam sobie radzi. Mówię mu od czasu do czasu, ażeby pamiętał, że nasz mózg jest oparty na rozumieniu i że jak człowiek czegoś nie rozumie to robi się umysłowo chory.
Piszę o tym ażeby zwrócić uwagę na to, że przejście na myślenie oparte na kłamstwie powoduje zmianę naszych przekonań i jest jakiś moment od którego człowiek chce opierać się na kłamstwie. U ludzi władzy widzimy silne przekonania oparte na kłamstwie. Człowiek opierający się na kłamstwie czyni zło i on ma przekonania na których chce czynić zło. Chcę zwrócić uwagę na to, że ci ludzie wiedzą, że czynią zło, gdyż jak chcą ażeby ich wybrać jako władzę to opowiadają jakimi to oni są dobrymi ludźmi i że dają tylko dobro. Oni dobro zabierają, gdyż żyją z zabieranego ludziom dobra i jeszcze kupują broń do zabijania ludzi i uczą zabijania ludzi.
Wskazuję teraz na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że nimi zajmują się systemy neurologiczne, a zatem człowiek funkcjonuje na narzuconym przez siebie myśleniu. Narzucone przez człowieka myślenie, to myślenie nierozumiane i na nim człowiek nie rozumie. W naturze mózgu jest myślenie rozumiane i na nim człowiek rozumie. Jesteśmy takimi jak myślenie w naszym mózgu.
Wykonywaniem czynności w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem narobiłam sobie szkód, gdyż moje systemy neurologiczne na tym co wykonywałam na myśleniu władzy przeszły na uszkadzanie mojego ciała i powodowania złego samopoczucia. Podjęłam jeszcze inne decyzje oparte na kłamstwie, gdyż ciągle mamy do czynienia z ludźmi, a prof. Maria Szulc ma rację mówiąc, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Człowiek podejmuje decyzje, a one jak nie są oparte na prawdzie to przechodzimy na funkcjonowanie jakie nam szkodzi.  Narzucone myślenie uszkadza odczuwanie. Kiedy zobaczyłam, że nikt z ludzi nie reaguje na szkody wyrządzane człowiekowi wykonywaniem czynności na myśleniu władzy to napisałam do moich klientów, że bardzo im dziękuję za zaufanie do mnie i za pieniądze jakie od nich zarobiłam, ale z powodu mojego odkrycia, że myślenie władzy uszkadza anatomię ja rezygnuję z dalszego prowadzenia mojej działalności.
Wrócę teraz do przedmiotu sprawy, gdyż doświadczyłam już drugi raz, że natura sama dokonuje przesunięcia systemów neurologicznych na funkcjonowanie na właściwą ścieżkę. Jest to lekkie pchnięcie systemów neurologicznych na prawidłową ścieżkę. Na pewno odkryłam odpowiedź na pytanie dlaczego niektórzy z ludzi stwierdzają, że naraz wyzdrowieli, a dr Deepk Chopra pisze,że umysł wpływa na ciało, ukierunkowując je albo ku zdrowiu, albo ku chorobie. Bardzo polecam książki tego niezwykle mądrego człowieka i lekarza.
Deepak Chopra widzi, że umysł ukierunkowuje ciało albo ku zdrowiu, albo ku chorobie, a ja wskazuję na ten umysł, że oparty na prawdzie ukierunkowuje ku zdrowiu, a oparty na kłamstwie ukierunkowuje ku chorobie. Deepak Chopra widzi, że umysł wpływa na zdrowie lub chorobę, a ja wskazuję, że ten umysł jest różny i należy go rozdzielić. On w  mózgu jest rozdzielony i pokazuje nam to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Neurobiolog Eric Kandel widzi, że człowiek od wykonywania czynności ma zmienioną anatomię, a ja wskazuję, że tą zmienioną anatomię ma człowiek na systemach neurologicznych na jakich wykonuje narzucone przez siebie myślenie oparte na kłamstwie. Deepak Chopra też to widzi skoro widzi, że umysł ma wpływ na zdrowie i chorobę. Dla dr Deepaka Chopry i innych ludzi wskazuję, że w mózgu jest umysł oparty na kłamstwie na jakim oparte są choroby.
To ludzie postanowili wykonywać narzuconą przez siebie wolę na systemach neurologicznych skonstruowanych przez ich Stwórcę. To nieuczciwość ludzi i ludzie ponoszą skutki tej swojej nieuczciwości, gdyż funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich cierpią psychicznie i choruje ich ciało.
Uważam, że dochodzi do reakcji ciała na przesunięcie systemów neurologicznych na prawidłowe funkcjonowanie jeśli człowiek ma przekonania takie same jak są na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Nic innego nie tłumaczy takiej reakcji ciała. Zachęcam zatem dalej ludzi do powrotu na myślenie oparte na prawdzie, a natura sama zareaguje jak będziemy z nią w zgodzie.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz