niedziela, 1 listopada 2015

POŁĄCZENIE CIAŁA Z MÓZGIEM ROZDZIELIŁO WYPOWIADANIE INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Mózg wykazuje wypowiadane słowa jakie rozdzieliły ciało z mózgiem, że są do rozbieżnych celów. W stanie mózgu, który nie zna słów ludzie są grawitacyjnymi siłami życia, tak samo jak wszystkie inne stworzenia. W naturalną dla nas grawitacyjną siłę życia weszła grawitacyjna siła śmierci oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Kiedy odkryłam, że narzucone zachowania i problemy wykazywane przez mózg, że to rozbieżne cele, to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, to ludzie mordercy przyczynili się do tego ażeby biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania, a w Polsce zwolnili Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Na ziemi zapanowali mordercy życia ludzie władzy i kościoła przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Zamordowali swojego Stwórcę, a ludziom powiedzieli, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi.
Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań, a od czasu napisania przeze mnie, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to podziękowania przestały przychodzić, a od czasu kiedy napisałam, że podatki płaci się na energii śmierci to już w ogóle Uniwersytet Carnegie Mellon nie przyjmuje ode mnie pism. Moje odkrycia też przestał przyjmować Uniwersytet Moskiewski im. Łomonosowa. Ja wiem, że ludziom są potrzebne pieniądze, ale ludziom którzy je zarabiają też są potrzebne. Władza i kościół wzięły się na ziemi w wyniku postanowienia okradania ludzi z zarabianych przez ludzi pieniędzy. Ci źli ludzie napisali ludziom, że wypowiadanie ich słów jest dla nich prawem. Na tych ich innych słowach na których wypowiada się kłamstwo zmieniły się ludzkie mózgi, psychika i ciała. Ci źli ludzie znęcają się nad psychiką ludzi wymuszając od nich pieniędzy, a jak za mało przynoszą to budują obozy śmierci, albo organizują wojny w celu wymordowania ludzi. Dobrze zauważył były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Ludzie władzy i dziennikarze zaczęli od tego momentu mówić złe słowa na Rosję. Na Ukrainie na Majdanie zaczęło się zabijanie ludzi którzy nie chcieli wstąpienia do Unii Europejskiej. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że od wypowiadania innych słów na jakich wykonuje się wolę ludzi i są to czynności zła. Na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu ludzie zachorowali umysłowo i psychicznie i wszystkie ciała jęczą z bólu na niezliczonych wybudowanych szpitalach na całej ziemi. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wyparło podświadomość. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości ciało ludzi zaczęło funkcjonować inaczej i że to inaczej to w sposób wytwarzający choroby. Dr Deepak Chopra pisze od dawna, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a na twitterze cytują niby jego słowa tak brzydkie, że w żadnym przypadku nie uwierzyłam, że to słowa Deepka Chopry. Słowa Deepaka Chopry można poznać w jego książkach, że to słowa wspaniałego, mądrego i przyzwoitego człowieka. Tak samo u mnie na twitterze wymazują Obserwatorów opartych na rozumie. Zanim nie zobaczyli, że odkryłam, że ludzie władzy uśmiercają  życie ludzi to pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w kolejnych tygodniach, a jak długo nie pisałam to pisali "Barbara pisz, prosimy pisz". Na moim blogu pokazują maleńką ilość ludzi wchodzących na mojego bloga, a kiedyś pokazywali, że są ludzie z około stu krajów świata. Takimi złoczyńcami są ludzie na narzuconym myśleniu. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali nikczemni ludzie. Ci nikczemni ludzie opowiadają o dobru, a czynią zło. Ludzie bandyci mówią, że świat w którym mieli możliwość urodzenia się jest ich. Pokazują, że jest tyko od 5 do 10%  ludzi którzy mają naturalny dla nas rozum na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. To co ludzie mają na narzuconym myśleniu widać w szpitalach psychiatrycznych które rosną jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Ludzie przeszli na wykonywanie słów narzuconych przez złych ludzi którzy świadomie ich uśmiercają. Kpią sobie z życia ludzi mordercy ludzi i innych stworzeń w które wprowadzili myślenie zbrodniarzy. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów, a mordercy postanowili powiedzieć ludziom, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi. Uwierzyli w to ludzie którzy mają już w mózgu kłamstwo. Na wypowiadaniu słów narzuconych przez ludzi ma się w mózgu kłamstwo na jakim nie wie się o co chodzi i nie wie dokąd się idzie. Pełno ludzi chodzi po ulicach z karteczkami przylepionymi na ręce z adresem gdzie mieszkają. Pełno ludzi choruje na Alzheimera po wykonywaniu narzuconych słów przez ludzi władzy  i wymuszających od nich wykonywania ich woli współmałżonkach czy partnerach. Ludzie na narzuconych słowach nabyli  trujących słów jakimi zabijają psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta trucizna w słowach to energia na słowach złoczyńców. Wysyłam moje odkrycia do ludzi prowadzących programy jak np. "Świat się kręci", a oni zapraszają ludzi jakich wiedzą, że ludzie lubią jak Teresa Lipowska czy Olaf Lubaszenko i wiedzą, że trzeba zaprosić prof. onkologa Cezarego Szczylika, który mówi, że to ludzie władzy mają wydawać postanowienia w sprawie nowotworów. Tak samo wiedzą jakich ludzi lubią ludzie w programie  "Szkło kontaktowe". Dziennikarze wiedzą o czym piszę. Widać ich było u mnie na twitterze czytających o moim odkryciu opartym na odkryciach naukowych, że człowiek ma zmieniony mózg, psychikę i ciało na wypowiadaniu słów narzuconych przez ludzi władzy i kościoła. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. Pan Tomasz Lis szukający niby dobra też czytał o tym co piszę, a o czym nie chce słyszeć, a przecież mamy do czynienia z życiem. To co piszę na twitterze czytali Papież, Prezydent Obama. Biuro Parlamentu Europejskiego. Pan Donald Tusk, Radosław Sikorski. Ryszard Kalisz, Andrzej Duda, Pan Petru. Janusz Palikot. Czytali mój artykuł o zmienionych ciałach ludzi na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
 Ludzie przeszli na wykonywanie narzuconych słów przez ludzi władzy i nikt nie reaguje, że to słowa oparte na kłamstwie. Te narzucone słowa oparte na kłamstwie są w mózgu, a na nich pełno wstrętnych ludzi oszukujących innych ludzi których okradają i mówią, że to zgodnie z prawem. Nie reagują na moje odkrycia, a w kościołach na całej ziemi miliardy ludzi opowiadających, że wierzą w Boga. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wypowiadają słowa Boga, a nie opowiadają, że wierzą w Boga. Jakimi mordercami są ludzie narzucający słowa świadczy świadome prowadzenie ludzi na śmierć. Albert Einstein już kilkadziesiąt lat temu pisze, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Albert Einstein wskazuje, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach a ja wskazuję na mózg, że w nim są z nabycia sposoby myślenia ludzi na jakich przeszli na funkcjonowanie na grawitacyjnej sile śmierci. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu ludzie nabyli w sobie grawitacyjnej siły śmierci, która zabija ich psychikę i ciało oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu nabyli umysłowej choroby, gdyż umysł natury jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Mordercy ludzi nie ogłaszają mojego odkrycia, a ludzie budują pomniki tym którzy za zabierane im pieniądze mordują życie ludzi i całego świata. Jedyny Uniwersytet Cambridge reaguje przysyłaniem mi podziękowań. Ile jest ludzi dobrze zachowujących się wobec Stwórcy który dał im życie widać po tym, że ludzie mówią, że dla nich są prawem słowa wypowiadane przez ludzi kłamców. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że oni udzielają im rozgrzeszenia z innych słów jak słowa Boga.
Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie słów które uśmiercają ciało.

                                                                                                Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz