piątek, 20 lipca 2018

CZY DOSTANĘ NAGRODĘ NOBLA ZA ODKRYCIE, ŻE ZMIENIONA ANATOMIA TO OSZUST I SŁUŻĄCY OSZUSTA

Nie zależy mi na Nagrodzie Nobla, ale przekazuję moje odkrycia dla Komitetu Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk bo wiem, że wielu ludzi cierpi i nie wie, że cierpi na wykonywaniu słów oszustów i że nabywa cierpienia na nauce słów oszustów. Przekazuję moje odkrycia a oszuści bardzo często nie przekazują ode mnie poczty. Dostałam Postanowienie z jednego z Sądów które mnie nie dotyczy, a innej osoby. Przez trzy dni piszę do Sądu, że to pomyłka i trzeba wysłać Postanowienie pod właściwy adres i trzeci dzień piszę do Sądu o wiadomość, że otrzymał ode mnie to pismo i nie otrzymuję. Nie sądzę ażeby Sąd nie zareagowałby na wiadomość, że pomyłkowo do mnie wysłał Postanowienie dotyczące kogoś innego. Ludzie są tak wielkimi oszustami, że brak słów. Oszuści wymazują z Google tytuły moich artykułów i wymazali ich ponad trzy tysiące, wymazują ludzi z mojego Bloga, z Twittera przez kilka lat wymazali tylu Obserwatorów, że kiedyś pisali, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Od ponad miesiąca oszuści z Unii Europejskiej nie wpuszczają mnie na Twittera bez zgody na przejście na wykonywanie ich słów oszustów. W mojej pocznie od dawna nie wpisują adresów i oszuści piszą, że chronią przed oszustami jakimi są. Oszuści modlą się do Boga ażeby wybawił ich z cierpienia i śmierci. Sami oszuści muszą się wybawić.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz