sobota, 21 lipca 2018

PROF. ZBIGNIEW WŁODARCZYK MÓWI, ŻE MÓZG UMIERA A JA MÓWIĘ, ŻE MÓZG NIE ZNA ŚMIERCI

To nie tylko prof. Zbigniew Włodarczyk mówi, że mózg umiera, a ja wskazuję, że na mózgu jest tylko energia życia. W systemach neurologicznych opartych na mózgu jest tylko energia życia. Wskazuję, że to słowa na jakich oparty jest mózg dają życie, a śmierć dają słowa oszustów jakie mózg odrzucił na umysł oszusta. Wskazuję, że energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na drugim umyśle w mózgu jaki jest umysłem opartym na woli człowieka i że wola człowieka to mordowanie życia. Nikt nie widział jeszcze mózgu opartego na woli człowieka i nigdy nie zobaczy. Nikt nie widział energii życia na słowach człowieka i nigdy nie zobaczy. Wola człowieka to wola zadawania cierpienia i śmierci i dlatego mózg odrzucił oszusta na zmienioną anatomię na mordercę. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci opartej na woli człowieka na jaką odrzucił mózg słowa mordercy. Systemy neurologiczne oparte na woli człowieka to nie jest anatomia. Anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii życia oparte na mózgu.
Pozdrawiam prof. Anatomii Człowieka Jamesa Tomaz-Morais który przysłał mi powiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy i serdecznie pozdrawiam prof. Medycyny Genetycznej, profesora wielu specjalności medycyny który niezmiennie jest Obserwatorem u mnie na Twitterze John Belmont i Genomics Top News. Pozdrawiam też wspaniałych ludzi jakich wymazali oszuści u mnie z Twittera i wielu wspaniałych ludzi których miałam możliwość poznania u mnie na Facebooku i dziękuję za serduszka naklejane na moje zdjęcie przez ludzi z wielu krajów świata.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz