poniedziałek, 23 lipca 2018

W SUPERSTACJI DZIENNIKARZ PYTA PROFESORA CO TO SĄ SPOSOBY MYŚLENIA

We wczorajszym programie w Superstacji profesor kilka razy użył słowa sposoby myślenia. Prowadzący zapytał co to są sposoby myślenia.
Słów sposoby myślenia używa Albert Einstein pisząc, że na sposobach myślenia oparta jest energia śmierci na jakiej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że jest pewny co do głupoty ludzi opartych na sposobach myślenia. Albert Einstein  to niezwykle mądry człowiek, gdyż ja już znam odkrycia naukowe, że mózg odrzuca narzucone myślenie na wolę człowieka na jakiej człowiek wykonuje czynności uśmiercania życia, a kiedy żył Albert Einstein tych odkryć jeszcze nie było.
O tym, że Albert Einstein ma rację pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon o którym przeczytałam w roku 2004. Odkrycie to mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to są sposoby myślenia jakie mózg wprowadza na wolę człowieka. Odkryłam, że te sposoby myślenia to sposoby oszukiwania i że na nich oparte jest prawo ludzi i że skutkiem wykonywania tych sposobów myślenia na jakim oparte jest prawo jest okradziony człowiek. Naukowcy Ci odkryli również, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że w tych systemach neurologicznych zajmujących się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami  jest energia śmierci. Albert Einstein mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że ta energia śmierci jest w systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię i otrzymał za to odkrycie Nagrodę Nobla. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia to energia śmierci oparta na myśleniu jakie mózg odrzucił na drugi umysł w mózgu nazywany przez naukowców ludzkim. Odkryłam, że na tych sposobach myślenia oparte jest prawo ludzi i jeśli ludzie to prawo wykonują to zostają okradzeni. Przez wiele lat występowałam przed Naczelnym  Sądem Administracyjnym a od roku 2004 przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym, gdyż od roku 2004 zostały powołane WSA. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA, a kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku, że za 11 miesięcy nowo powstałych WSA w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie to uznałam, że muszę pisać do sądów, że trzeba posługiwać się myśleniem jakie jest w naturze mózgu na jakim ja bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty. Wskazuję, że na tym myśleniu złodzieja i bandyty oparte jest prawo ludzi i to są sposoby myślenia wybieranych przez ludzi ludzi. Odkryłam, że te sposoby myślenia oszustów to spowodowanie ażeby psychika wykonywała ich wolę. Tych bandytów nie obchodzi, że psychika umiera na wykonywaniu ich słów. Mordercy wiedzą, że kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności przez organizm na jakich ten organizm żyje. Odkryłam, że na tych sposobach myślenia oparta jest umysłowa choroba i oparta na umysłowej chorobie psychiczna choroba oparta na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Anatomia to psychika oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim ja i ludzie jak William Szekspir, Fiodor Dostojewski i wielu innych ludzi widzi człowieka bandytę. William Szekspir ustami Hamleta mówi, że mordercy potrafią się uśmiechać. Fiodor Dostojewski w jego utworze Zbrodnia i kara widzi, że morderca sam się pokazuje swoimi zachowaniami, a ja wskazuję, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i wskazuję, że ci ludzie wykonują czynności mordowania życia na systemach neurologicznych z energią śmierci zawartą w ich słowach. Wskazuję, że to nie jest kod genetyczny przekład narzuconych słów na wykonywane czynności przez organizm który żyje, a są to wykonywane czynności uśmiercania organizmu. Wskazuję, że morderca to wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że mordercy nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga stoją na czele nie ich mienia bo mienia opartego na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że mózg inne myślenie jak myślenie na jakim jest oparty wykazuje na umyśle opartym na woli człowieka i na systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jaką to wolą człowieka jest zadawanie cierpienia i śmierci. Bardzo dobrze widać, że to zawsze ludzie władzy mają broń do zabijania ludzi i organizują zabijanie ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Widać, że wyświęcającymi morderców przed wyjściem na zabijanie ludzi zajmują się ludzie mówiący, że wierzą w Boga, a nie wypowiadający słów Boga.  Do obozów śmierci widać, że zaprowadzili ludzi ludzie władzy. Wskazuję na inne myślenie ludzi władzy które jak ludzie wykonują to leżą chorzy psychicznie i z chorymi ciałami we wszystkich szpitalach na ziemi i są umysłowo chorzy. Umysłowa choroba jest oparta na ludzkim umyśle na jaki mózg odrzuca myślenie mordercy. Jeśli ludzie wykonują to myślenie mordercy i również zwierzęta to nabywają energii śmierci jaka im zadaje cierpienie i śmierć. Wskazuję na Stwórcę którego znamy jako Jezusa, że wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu i wskazał, że na nim jest cierpienie i śmierć. Stwórca mówił, że stworzył nas na prawdzie i wystąpił przeciwko organom utworzonym na słowach kłamców jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję, że wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a jak się przyznałam, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to NSA w którym miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i oskarżył mnie o brak znajomości skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną i przesłałam jej wzór jako dowód i że dostałam ją na naradzie z Sędzią NSA. Napisałam, że ta skarga kasacyjna jest oparta na nakazie wykonywania słów ludzi władzy jakie to słowa zadają psychice cierpienie i śmierć. Wskazuję, że to świadomi mordercy którzy wymazali już ponad trzy tysiące tytułów moich artykułów z Google ażeby ludzie nie mogli na nie wejść i dowiedzieć się, że myślenie  na jakim wykonuje się wolę ludzi uśmierca ich życie. Wskazuję na świadome mordowanie ludzi jakim jest zwolnienie w roku 2013 Zastępców Dyrektora w Departamencie Zdrowia w  Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Od tego samego dnia w którym to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić  podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odkryłam, że na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu powstali ludzie mordercy i że mają w sobie drugą osobowość na jaką odrzucił ich mózg i energia życia. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to druga osobowość w człowieku jaką jest człowiek bandyta. Anatomia to dobry człowiek i widzi to prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais, który mi przysłał powiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Na słowach jakie są w naturze mózgu  jesteśmy dobrymi ludźmi. Na słowach jakie są w naturze mózgu życie jest wieczne i widzi to prof. Jan Talar który mówi, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że nie istnieje coś takiego jak śmierć mózgu.
Wskazuję, że śmierć jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka jakiego mózg i energia życia odrzuciły na umysłową i psychiczną chorobę. Wskazuję na doskonałą konstrukcję człowieka opartą na mózgu, że jeśli człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu to wchodzi w zmienioną  budowę na energię śmierci opartą na woli oszusta. Wskazuję na dzieło morderców ludzi którzy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga że to ludzie leżący na cmentarzach. Wskazuję, że nikt nie znajdzie zmarłego człowieka na energii na jakiej oparta jest Biologia.
Wskazuję, że Albert Einstein mówi, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia oparta jest energia śmierci, że ma rację bo mózg wprowadza myślenie oparte na woli człowieka na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Wskazuję, że na emocjach oparta jest psychika oparta na rozumie i że tą psychikę natury Zygmunt Freud nazwał podświadomością. Ludzie nazwali naturę podświadomością, a ja mówię, że natura jest świadoma. Wskazuję, że człowiek oparty na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi jest nieświadomy tego dokąd idzie i co robi. Wskazuję, że nieświadomość nie ma mózgu. Wola człowieka nie ma mózgu a ma umysłową chorobę. Wolę człowieka mózg odrzucił na umysłową i psychiczną chorobę. Psychicznie chory wykonuje czynności na umysłowej chorobie. Psychika oparta na umysłowej chorobie to zmieniona anatomia. Ta zmieniona anatomia jest oparta na innej energii. Inna energia zawarta jest w słowach kłamcy bo odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy słów tworzą energię. Wskazuję, że ludzie władzy wiedzą, że wiara w Boga to nie są słowa Boga bo płacą ludziom kościoła za namawianie ludzi na wykonywanie słów oszustów jakie ludziom zadają cierpienie i śmierć. Cierpienie i śmierć to inna energia jak energia na jakiej oparte jest życie. Albert Einstein nazywa tą inną energię złą i mówi, że na niej oparta jest śmierć. Dobrze wie ten Mędrzec oparty na rozumie jaki jest w naturze mózgu i żałuje, że wytworzył dla morderców bombę atomową. Albert Einstein wytworzeniem bomby atomowej wprowadził w siebie energię śmierci. Albert Einstein wytworzył bombę atomową innym myśleniem jak myślenie na jakim oparta jest energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na innym myśleniu jest też oparte oszukiwanie, że się kocha. Albert Einstein po swoich doświadczeniach z kobietami mówi, że tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że mężczyźni też i że te kobiety i mężczyźni są oparci na umyśle opartym na braku rozumu na jakim zaburzają ludziom i zwierzętom psychiczny spokój. Psychika oparta na rozumie jest oparta na psychicznym spokoju. Głupi ma z nabycia w mózgu swoje myślenie jakim innym ludziom i zwierzętom zaburza psychiczny spokój. 

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz