niedziela, 22 lipca 2018

KOMITET NEUROBIOLOGII PAN MÓWI, ŻE MÓZG NIE JEST PROSTY, A NIE MÓWI SKĄD ZNA SŁOWA JAKIMI OCENIA MÓZG

Zmarły w ubiegłym roku prof. Jerzy Vetulani stojący na czele Komitetu Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk mówił, że gdyby mózg był prosty to można by go zrozumieć. a nie mówi skąd zna inne słowa jak słowa na jakich oparty jest mózg. Ja nie oceniam mózgu, a wypowiadam słowa jakie są w naturze mózgu na jakich wszystko rozumiem. Oszuści w internecie ogłaszają ich słowa i mówią zaznacz, że rozumiesz. Ja mówię, że słowa oszustów są nierozumiane i że mózg nierozumiane słowa wprowadza na umysł oszusta na jakich oszust ma zmienioną budowę na systemy neurologiczne oparte na słowach oszusta. Ażeby oceniać mózg to trzeba było wyjść ze słów na jakich jest oparty. Mózg zna słowa bo słowa oszusta wprowadza na umysł oszusta i energię opartą na słowach oszusta o jakiej Albert Einstein dobrze widzi, że to energia śmierci. Energia życia jest oparta na rozumie. Oszust nie ma mózgu a ma umysłową chorobę i psychiczną chorobę opartą na systemach neurologicznych opartych na słowach oszusta. Wskazuję Naukowcom którzy mają rozum jak oszuści wiedzą ażeby nie wpisywać tytułów moich artykułów w Google. To ci oszuści mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że ludzie cierpią genetycznie. Komitet Neurobiologii powinien wiedzieć, że genetyka oparta jest na mózgu i że nie ma mózgu ten kto ocenia mózg. Wskazuję, że tego kto ocenia mózg Mózg wprowadził na umysł oszusta oparty na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparty jest mózg. Ja nie oceniam mózgu bo nie znam słów na jakich można oceniać mózg. Nie śmiałabym oceniać Tego Kto dał mi życie i Jego rozum.
Ja na słowach jakie są w naturze mózgu nigdy się nie pomyliłam w moim występowaniu przed sądami ze wskazaniem na słowa złodzieja i bandyty. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA i WSA a kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa sprawy w sądach to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na słowach jakie są w naturze mózgu bo na nich się widzi złodzieja i bandytę i zaczęłam o tym pisać, a wtedy okazało się, że są Sędziowie którzy mają w mózgu drugi umysł oparty na wypowiadaniu innych słów przy pomocy których okrada się ludzi i ich zabija na organizowanych przez złodziei i bandytów wojnach. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii powinni powiedzieć Neurobiologom, że to systemy neurologiczne oparte na słowach oszusta. Bardzo dobrze widziałam, że moi klienci przychodzili do mnie z cierpiącą psychiką i wskazywali mi na przepis prawa oparty na słowach oszustów jaki zadał im cierpienie bo ich okradli. Oszust to złodziej. Mózg wie, że oszust to złodziej i dlatego zmienił oszustowi budowę na opartą na słowach złodzieja i bandyty.
Zmieniona anatomia to złodziej i bandyta który nie ma mózgu a ma umysłową i psychiczną chorobę.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz