środa, 25 lipca 2018

ENERGIA ŚMIERCI JEST ŻYJĄCA DOPÓKI NIE WYKONA WOLI UŚMIERCENIA

Wiele mądrych słów pisze dr Psychiatra i Psychoterapeutka Maja Herman, gdyż widzi to co ja, że odłącza się ludzi którzy mają rozum z Facebooka, ja też dodaję, że z Twittera, a jeszcze pokazują w mojej poczcie cały sznur ludzi do których zawiadamiają mnie, że nie wysłali poczty i pokazują, że nawet do sądów nie wysyłają. To są zachowania głupich ludzi i to samo widzimy u ludzi władzy którzy mówią nie bo nie  i często wprowadzają czołgi, albo głupich strzelających do ludzi. Dr Maja Herman zadaje pytanie co się stanie np. za 100 lat z miłością, rodziną, psychiką. Ja wskazuję, że nie ma wpływu złoczyńca na człowieka który nie godzi się wykonywać słów złoczyńcy. Nie utracimy emocji miłości jeśli nie wypowiemy innych słów jak słowa na jakich oparta jest miłość. Z utratą rodziny mamy do czynienia jeśli ten z kim weszliśmy w związek wydaje decyzje o oszukiwaniu. Wskazuję, że to nasze decyzje zmieniają emocje i że narzucone decyzje mózg odrzucił. Dr Maja Herman cytuje słowa Stanisława Lema piszącego o człowieku przyszłości podłączonym do fantomatycznego generatora który niby może wszystko. Ja wskazuję, że do mózgu nie można się podłączyć a tylko na nim oparta jest energia życia. Podkreślam mocno słowa Jezusa ażeby nie wykonywać narzuconych słów bo ten człowiek ma w sobie energię śmierci. Wskazuję, że to każdy z nas decyduje o tym czy wykona słowa oszusta bo wtedy wejdzie w energię śmierci. Wskazuję, że ludzie złoczyńcy nazwali ich słowa prawem i wiarą  w Boga a jeśli sąd jest oparty na słowach złoczyńcy to też wydaje wyrok skazujący na śmierć bo wykonywanie słów mordercy. Są Sędziowie oparci na rozumie, czyli na mózgu, a Sędziowie wypowiadający inne słowa nie mają mózgu, a mają umysł oparty na braku rozumu na jakim jest oparta energia śmierci. Wskazuję, że energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka a człowiek który ma rozum powinien wiedzieć, że człowiek jego psychiki nie stworzył. Ja bardzo często pisałam i piszę do sądów, że proszę o prawo do mnie tego kto mi każe wykonywać jego wolę, gdyż jeśli nie przedstawiają tego prawa to znaczy, że jest to napad na człowieka. Wskazuję, że mózg tego napadającego na psychikę odrzucił na umysłową chorobę na jakiej wykonuje czynności uśmiercania życia na innych systemach neurologicznych. Wskazuję, że wykonywanie woli człowieka jest wykonywaniem woli umysłowo chorego człowieka. Wskazuję, że to na wykonywaniu woli umysłowo chorego człowieka odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel, ale tego ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili i może za hojne dotacje od ludzi złodziei którzy mają pieniądze zdobyte przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Stwórca nie pozwala siebie oszukiwać bo oszusta wprowadza na umysłową chorobę i systemy neurologiczne na jakich ma odczuwanie swoich słów jakimi okradł. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy, a ja mówię, że to narzucone słowa na odczuwanie tych słów na systemach neurologicznych uśmiercających życie. O odkryciu tym widać, że Lekarze nie zostali powiadomieni, a co jest dowodem woli uśmiercania życia. Przeczytałam o tym odkryciu w roku 2004.
W artykule dr Mai Herman jest pytanie czy Polacy sobie radzą z oddzieleniem świata realnego od wirtualnego. Ja wskazuję na czym oparty jest świat realny i wirtualny, że to słowa, ale inne i na tym wirtualnym psychika jest oparta na umysłowej chorobie. Trzeba mówić prawdę i żyje się na energii opartej na świecie jaki rzeczywiście jest. W świecie wymyślonym żyją ludzie na ich słowach lub słowach innych ludzi. Świat wirtualny oparty jest na energii nierzeczywistej na jakiej psychika jest głupia oparta na wymyślonych słowach. Stwórca nie był naiwnym bo konstrukcja człowieka pokazuje, że wiedział, że ludzie mogą oszukiwać. Świat wirtualny to psychika oparta na wymyślonych słowach na jakich chory na schizofrenię mówi, że ma objawienia a co bardzo często ma miejsce u ludzi kościoła. Wszystkie religie są oparte na wymyślonym myśleniu i tak samo prawo ludzi i na tych słowach psychika jest chora na schizofrenię. Schizofrenia to inna energia jak psychika w naturze. Wskazuję na odkrycia medycyny która pisze, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i że w chorobie psychicznej jaką jest schizofrenia jest to najczęściej wiek od 25 do 30 lat. Wskazuję, że ci przychodzący na świat ludzie chorzy na schizofrenię mają w mózgu z nabycia słowa na jakich oparta jest choroba psychiczna, a co jest dowodem na to, że oni już byli na ziemi. Wskazuję, że schizofrenia i wszystkie inne choroby są oparte na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmienia się anatomia od wykonywanych czynności. Wskazuję, że zmieniona anatomia to zmieniona psychika na opartą na umysłowej chorobie i to ci umysłowo chorzy ludzie wykonują czynności zamykania dostępu na Facebooka, na Twittera, wymazują z Google artykuły dowodzące, że są umysłowo i psychicznie chorzy i u mnie wymazali ich już dużo ponad trzy tysiące. Ja to mam obawy, że tych ludzi nie będzie miał kto leczyć jak Lekarze zrozumieją, że oni są chorzy na ich słowach do oszukiwania. Pomóc trzeba ludziom, ale na których ludzie bandyci stosują przemoc wymuszaniem nauczania słów narzuconych. Pomóc trzeba zwierzętom na których ludzie przemocy jak Iwan Pawłow zastosowali przemoc głodzeniem i zabieraniem wolności. Wskazuję jak dużo niewinnych ludzi jest zamykanych do więzienia i że w Stanach Zjednoczonych kilka lat temu przeczytałam, że był okres w którym około 25% ludzi otrzymało niewinnie karę śmierci. Wskazuję, że ci wymierzający kary przyznali sobie prawo do psychiki ale ludzie im na to pozwolili zgodzeniem się na nazwanie ich słów prawem i wiarą w Boga. Stwórca nam wskazał ażeby nie wykonywać czynności na słowach ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości opartego na słowach ludzi złodziei i bandytów. Każdy sam musi chronić swojej psychiki. My czujemy kto jest dobroczyńcą a kto złoczyńcą bo energia jest odczuwaniem. Byłam zaskoczona jak na ciężkim oddziele schizofrenii stała grupa chorych i zapytali mnie czego jestem profesorem. Wymieniali różne specjalności na jakich uważali, że jestem profesorem, a jeden z obok stojących chorych powiedział, że proszę panią to widać, że pani jest profesorem i on uważa, że matematyki. Za chwilę podszedł do mnie chodzący po korytarzu chory otworzył usta i powiedział pani ordynator proszę powiedzieć czy mam w gardle nowotwór. Odpowiedziałam, że nie jestem ordynatorem, ale on nie dawał mi spokoju aż powiedziałam, że nie ma nowotworu. Ciekawe kto by odpowiedział na pytanie skąd ci chorzy psychicznie wiedzą, że ja mam wiedzę. Jeden z Rektorów Uczelni był zdrowy psychicznie, a powiedział do mnie, że wie, że ja mogę napisać pracę naukową na każdy temat, a tylko muszę usiąść i napisać to co mam w swojej głowie. Ja wskazuję, że Zygmunt Freud odkrył psychikę z zawartymi w niej treściami, a ja wskazuję, że na tych treściach oparty jest rozum.
Zatytułowałam ten artykuł, że energia śmierci jest żyjąca dopóki nie wykona woli uśmiercenia. Odkryłam, że nowotwór jest skutkiem wprowadzenia w ciało energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka i że on rozwija się w miarę  powtarzania wykonywania czynności na narzuconych słowach aż jakaś decyzja dokona już uśmiercenia. Jest to nabywanie energii śmierci. Dr Deepak Chopra w jego mądrych książkach o zdrowiu pisze, że nowotwór powstaje w wyniku pomylenia się komórki która zamiast utrzymywać życie zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję, że to inna komórka zawarta w systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka. Wskazuję, że komórki życia są w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Dr Deepak Chopra dalej widać, że wie, że to zmora pamięci jest przyczyną śmierci i pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję na tą zmorę pamięci że to odrzucone przez mózg słowa na inne systemy neurologiczne w których komórki zajmują się uśmiercaniem życia. Oszuści chcieli wygrać z doskonałym Stwórcą opartym na rozumie i zachorowali umysłowo i psychicznie i dobrze ich widzi piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison mówiąc, że świat zamienia się w szambo imbecyli. Wskazuję, że imbecyl jest oparty na swoich słowach na jakich jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na swoich słowach. Wypowiadający słowa imbecyla ma psychikę i ciało imbecyla. Imbecyl ma ciało powykręcane w różne możliwe strony a co jest energią opartą na słowach imbecyla. Imbecyl ma jedno oko stojące pośrodku.
Dr Maja Herman pyta co z miłością. Miłość to emocje na jakich oparta jest psychika oparta na rozumie. Stwórca nas połączył emocjami kochania i dokąd nie wypowiadaliśmy słów na pewno energia nas połączyła. Tym co rozdzieliło kochających się ludzi to słowa narzucone na jakich oszust uprawia seks z tym kogo sam wybrał lub z wieloma. Jeśli jesteśmy osobą otrzymującą się na rozumie to mimo, że kochamy nie chcemy żyć ze źle zachowującym się człowiekiem.
Odkryłam doskonale skonstruowanego człowieka na emocjach miłości opartych na mózgu i że mózg odrzuca słowa oszusta na umysłową i psychiczną chorobę. Do niczego się kłamca nie podłączy bo energia życia jest tylko oparta na mózgu, a mózg oszusta odrzucił na energię w której nie ma życia. Wskazuję, że ta energia w której nie ma życia jest przekładem słów oszusta na energię. Energia zadająca cierpienie i śmierć to wola człowieka wyrażona jego słowami. Na wykonywaniu czynności na słowach nazwanych prawem ludzi robi się psychice zło. Tak samo jak odkryli odkrywcy kodu genetycznego, że to przekład zapisów na czynności wykonywane przez organizm. Moje słowa nie są słowami opartymi na woli człowieka chociaż też weszłam, bo chyba nikomu nie udało się utrzymywać ciągle energii życia na rozumie w mózgu. Nie wiemy od kiedy żyjemy. Wielu z ludzi uważa, że to tylko zapłacenie podatku, a ja wskazuję, że jest to wykonywaniem woli oszustów, a na woli oszustów wchodzi się w energię śmierci. To płacenie podatków powoduje, że mordercy mają pieniądze na wielkie mordowanie na wojnach. Na słowach Stwórcy płaci się za otrzymane dobro i za to co chce się kupić, a nie płaci za słowa oszusta. Na pewno trzeba pomóc ludziom chorym ale po Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy widać, że ludzie chcą pomagać. Pieniądze trzeba zanieść do ludzi którzy faktycznie pomagają. Trzeba wiedzieć na co dało się pieniądze ażeby wiedzieć, że nie dało się na czynienie zła.        
                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz