sobota, 28 lipca 2018

NIKCZEMNI LUDZIE PRACUJĄCY W GOOGLE

Nikczemni ludzie pracujący w Google stawiają znaki zapytania przy moich słowach, że w naturze jest tylko energia życia, a nie mówią dlaczego wymazali ponad trzy tysiące tytułów moich artykułów, nie publikują moich artykułów mimo, że naciskam słowo opublikuj. Słowo aktualizacja u mnie natychmiast zamienia się w opublikuj  i nic z tego bo nie opublikowali. Nikczemni ludzie komentują moje słowa i pod nimi niektóre artykuły wprowadzają. Nikczemni ludzie na ponad 6400 moich artykułów pokazują na moim Blogu, że czyta kilku ludzi, a dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam pokazywali ludzi z około dwustu krajów świata. Wskazuję przyzwoitym ludziom, że to wykonywane czynności przez ludzi którzy chcą śmierci ludzi. Nikczemni ludzie pracujący w Google nie mówią dlaczego wymazali z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais o którym wcześniej przysłali mi powiadomienie, że wpisał mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to nazwisko profesora wymazali. Nikczemni ludzie pracujący w Google nie mówią, że dokąd ich nie odkryłam zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu na Twitterze. Nikczemni ludzie pracujący w Facebooku  udają zgorszenie obrazami Rubensa, a wprowadzają ludzi pokazujących obrzydliwy seks i nie chcą ich wymazać. Nikczemni ludzie pracujący w Facebooku wprowadzali na moją stronę  podłych ludzi z Jezus Daily i Koranu którzy pokazują obrazy dzieci imbecyli, że niby przyszły od Boga i że umysł mordercy w mózgu to umysł Boga. Nikczemni ludzie piszący, że najlepsza darmowa poczta nie mówią dlaczego całe sznury adresatów do których wysyłam moje odkrycia pokazują bezczelnie, że nie wysłali. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii nie ogłosili, że to człowiek kanalia.   

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz