sobota, 21 lipca 2018

MÓZG ZNA SŁOWA BO SŁOWA NA JAKICH WYKONUJE SIĘ WOLĘ CZŁOWIEKA WYKAZUJE NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE

Oszuści pracujący w internecie wykazują po moim artykule Sprawiedliwość zawarta jest w myśleniu, że czyta jedna osoba i chyba tym chcą pokazać, że oszustką nie jestem tylko ja.
Naukowcy wiedzą, że w mózgu jest nazywany przez nich ludzki umysł a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg odrzucił słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi, a zatem wola ludzi nie ma mózgu. Bardzo dobrze widać twarze oszustów, że nie mają mózgu bo są głupie. Głupi myśli, że ukryje się ze swoją głupotą, a ją doskonale widać. Tylko dla głupiego normalną jest twarz głupiego. Oszuści nie pokazują jak siebie zbudowali. Wskazuję, że oszusta zbudowała energia zawarta w jego słowach na jakich nie ma mózgu. Oszuści nie zbudowali sobie mózgu i energii życia i umierają na ich słowach oszustów. Oszuści  nie mówią dlaczego się ukrywają. Dobrzy ludzie opiekują się ludźmi wykonanymi z energii zawartej w ich słowach na jakich mają ciała oparte na twarzach debili. Wskazuję, że można zbadać u każdego pochodzenie energii na jakiej jest debilem, że jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii nie ogłosili, że to zbudowany z energii opartej na woli człowieka imbecyl. Ludzie nazywający siebie Neurobiologiami, Psychiatrami, Fizykami, niby znawcami genetyki milczą na moje około 6400 artykułów. Pozdrawiam Genetyków i Fizyków opartych na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie, a ja wskazuję, że ci źli ludzie nie mają mózgu a człowiek bez mózgu jest głupi. Wskazuję, że Albert Einstein wie, że energia prowadząca do katastrofy na niewyobrażalną skalę jest oparta na myśleniu ludzi co do których jest pewny ich głupoty. Ja wskazuję, że wola ludzi nie ma mózgu bo mózg ich słowa oszustów odrzucił na umysł głupiego. Głupi modlą się do Boga w niezliczonych ilościach wybudowanych kościołów a Autorzy Google wykazują jedną osobę opartą na rozumie. Autorzy Google nazywają siebie geniuszami, a ja mówię, że geniusz ma mózg, a oni wykazują, że tylko ja mam mózg bo tylko jedną osobę na moim Blogu. 
Głupi ludzie bez mózgu mówią, że znajdą leki na energię opartą na słowach głupiego, a nie mają mózgu, a bez mózgu nie ma człowieka.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz