niedziela, 15 lipca 2018

ZNAWCA PRAWA TO ZNAWCA MYŚLENIA DO OSZUKIWANIA

Myślenie do oszukiwania mózg wykazuje na drugim umyśle i widać, że Wie, że myślenie do oszukiwania jest do rozbieżnych celów bo Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Jak napisałam, że te narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to od razu pojawił się u mnie wypowiadający inne słowa Poseł wybrany później Ministrem Sprawiedliwości wymierzający kary za nie wykonywanie słów oszustów. Było to w roku 2013, ale wszyscy ludzie władzy to złodzieje. Ten później wybrany Ministrem Sprawiedliwości wypowiadający słowa na jakich nie ma stworzonych ludzi pytał mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Zwolnili tych Dyrektorów którym się chciało ażeby ludzie żyli i byli umysłowo zdrowi, a z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić podziękowania, a co też dowodzi, że zmienili ludzi. Ci chcący śmierci ludzi ludzie mają zapisane w ustanowionym na ich słowach prawie, że dla nich najważniejsze jest życie. Ludzie którzy zgodzili się na wykonywanie słów kłamców weszli w energię uśmiercającą życie. Stwórca nie pozwala siebie oszukiwać bo słowa oszusta wprowadził na umysł kłamcy i na systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy na jakich kłamca wykonuje swoje myślenie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności na jakich zmienia się budowa człowieka to systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy.
Znawcy prawa to znawcy myślenia do oszukiwania bo prawo ludzi jest oparte na słowach do oszukiwania. Jakie są rozbieżne cele ludzi posługujących się myśleniem do oszukiwania to okradanie. Wiedziałam jaki jest cel przychodzących do mnie ludzi pytających czy umiem wykorzystywać prawo, że to okradanie. Wiedziałam po wygrywanych przeze mnie sprawach w NSA i WSA, że odebrałam od złodziei zabrane ludziom pieniądze jakie im ukradli przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. Widziałam, że złodzieje mają swój z nabycia w mózgu umysł i na nim zmienioną budowę na systemy neurologiczne oparte na słowach złodzieja i bandyty. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce bo ja występowałam tak samo jak mózg przeciwko złodziejom opartym na drugim umyśle w mózgu. Ludzie przychodzący do mnie zapytać czy umiem wykorzystać prawo mówili, że na każdego jest cena a na niektórych wyższa. Odpowiadałam, że jestem bezcenna. Z grzeczności nie mówiłam, że złodziejom się nie sprzedaję.
                                                                                                    Barbara Paul   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz