wtorek, 31 lipca 2018

STWÓRCA I JEGO STWORZENIA OPIERAJĄ SIĘ NA TYM CO CZUJĄ, A ZŁOCZYŃCA I WYKONUJĄCY WOLĘ ZŁOCZYŃCY NA NARZUCONYCH SŁOWACH

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów ludzie i wszystkie inne stworzenia opierały się na tym co czują. Ludzie którzy chcieli żeby ludzie i inne stworzenia wykonywały ich wolę narzuciły słowa. Mózg zna słowa bo narzucone wykazuje na umyśle złoczyńcy, gdyż złoczyńca wraz z narzuceniem  myślenia nabył odczuwania narzuconego myślenia na jakim wykonuje czynności zła na systemach neurologicznych opartych na słowach złoczyńcy. Złoczyńca ma systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach od momentu narzucenia słów. Złoczyńcy na narzuconych przez niego słowach zmieniło się odczuwanie na psychopatę. Zwierzęta i ludzie oparci na energii Stwórcy czują złoczyńcę bo złoczyńca ma złą energię. Albert Einstein mówi o złej energii, że jest pewny co do głupoty ludzi na których myśleniu zła energia jest oparta, a ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację ponieważ złoczyńca jest oparty na umyśle opartym na braku rozumu. Stworzenia Boga rozumieją, a ludzie na energii opartej na słowach złoczyńcy nie rozumieją. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc  ludzi w ich sporach z organami skarbowymi, że mówili, że dlatego przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ci ludzie wskazywali mi na przepis prawa za jakiego nie wykonywanie ich oskarżyli, że oni nie rozumieją tego przepisu prawa a za jego nie wykonywanie ich oskarżyli i zabrali im pieniądze. Ja też nie rozumiem języka prawniczego ale wiem, że on powoduje, że pieniądze ludzi przechodzą do ludzi którzy ustanowili prawem to nierozumiane myślenie. Ludzie często przez całe życie skarżą się od sądu do sądu i często umierają z nierozwiązanymi sprawami, jakie mózg wykazuje, że to problemy. Mózg też wykazuje autora problemu, że to narzucający słowa. Mózg wykazuje autora problemu i wykonującego jego słowa, że ma problemy na tych samych systemach neurologicznych. Zawsze ze mną w sądach występował po drugiej stronie Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej, czyli Pełnomocnik oparty na narzuconych słowach. Ten Pełnomocnik oparty na narzuconych słowach był zdziwiony, że ktoś z nim wygrywa bo dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" pokazują, że w kraju ponad 99,5% ludzi przegrywa sprawy w sądach. Odkryłam, że ludzie przegrywają ze złodziejami którzy nazwali ich słowa prawem. Ja nie wiedziałam dlaczego ja wygrywam i to wszystkie sprawy w NSA, a jak zobaczyłam, że wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy to uznałam, że muszę powiedzieć Sędziom, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich ja nigdy nie pomyliłam się ze wskazaniem na słowa złodzieje i bandyty. Wtedy okazało się, że są też Sędziowie oparci na słowach złodziei i bandytów bo NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Prawdą jest, że ja na moim myśleniu odebrałabym złodziejom wszystkie pieniądze jakie ukradli przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Oczywiście sama bym nie dała rady bo złodziei i bandytów jest przerażająca ilość. Bandyta ma złe emocje bo okrada przy pomocy zadawania  cierpienia, a psychika jest oparta na dobrych emocjach. Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i jak długo nie wygrywałam im sprawy to widziałam, że leczą swoją psychikę lub ciało na onkologii. Skoro mieli chorą psychikę i chore ciało to znaczy, że wykonywali słowa złoczyńców. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego współautor książki "Leki wpływające na czynności  mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei z organów skarbowych też ma na swoim oddziele. Te leki na czynności mózgu nie są na czynności mózgu, a na czynności wykonywane na narzuconych słowach które są z nabycia w mózgu od ludzi. Wskazuję dla Neurobiologa Erica Kandela i ludzi którzy przyznali mu Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, że to wykonywane czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności narzucający słowa i wykonujący narzucone słowa. W podziękowaniu Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na systemach neurologicznych przekazuję moje odkrycie, że ludzie narzucający słowa i wykonujący narzucone słowa wykonują czynności na zmienionej energii jaka zadaje im cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ci ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała na systemach neurologicznych na jakich czynności wykonuje narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa. Dla dr Deepaka Chopry w podziękowaniu za jego odkrycie, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci przekazuję, że nie ma tego leku na systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa. Zmora pamięci to narzucone słowa przez człowieka. Wskazuję, że narzucający słowa i wykonujący narzucone słowa mają w sobie z nabycia systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności zła. Odkryłam, że pomóc mogłam ludziom którzy nie chcą wykonywać czynności zła i że tym ludziom mogą też pomóc lekarze, gdyż ludziom opartym na woli czynienia zła nie można pomóc bo zła energia na to nie pozwoli. Choroba psychiczna i choroba ciała jest oparta na złej energii, a zła energia na narzuconych słowach przez człowieka kłamcę. Kłamca po to narzuca słowa żeby wykorzystać, a daje się wykorzystać człowiek który wykonuje słowa kłamcy. Kłamcy często nawzajem siebie wykorzystują. Ludzie władzy to kłamcy oszukujący, że mają w naturze do czegoś jakieś prawa. Natura wykonująca słowa jej Stwórcy ich odrzuciła na umysł kłamcy oparty na złej energii opartej na słowach złoczyńcy.  Ci kłamcy modlą się w kościołach wypowiadając modlitwy, że wierzą w Boga. Nie ma Boga na wierze w Boga. Bóg jest oparty na Jego słowach. Człowiek prawdomówny wypowiada słowa Boga. Wiara w Boga a wypowiadanie słów Boga to inna energia. Odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich tworzą energię.
Człowiek wykonujący czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach ma zmienione odczuwanie na psychopatę i ofiarę. Człowiek wykonujący słowa psychopaty jest ofiarą ponieważ psychopata to oszust który go okradł. 
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz