wtorek, 10 lipca 2018

ENERGIĘ WYTWARZAJĄ WYPOWIEDZIANE SŁOWA

Słowa są pierwiastkami i układ słów wytwarza energię. Układ słów jakie są w naturze mózgu wytworzył energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ta energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to emocje miłości. Odkryłam, że emocje to energia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że rozum nie istnieje bez emocji miłości. Odkryłam też, że umysł oparty na braku rozumu w jakim są słowa odrzucone przez mózg oparty jest na złej energii i że zła energia to złe emocje jakie nie istnieją bez słów jakie są w umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam zatem, że wypowiedzenie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu powoduje wytworzenie złej energii na jakiej znalazła się psychika oparta na narzuconych słowach. Odkryłam zatem, że psychiczna choroba jest oparta na emocjach nienawiści wytworzonych słowami kłamcy. Odkryłam, że słowa kłamcy są  oparte na innych układach słów jak są w naturze mózgu a co tworzy złą energię wytworzoną tymi układami słów. Odkryłam, że układy słów Stwórcy tworzą rozum i równocześnie emocje miłości i najwyższą formę miłości jaką jest kochanie. Na przykładzie oszukiwanej w Polsce Posłanki z partii PO przez Posła z partii PIS widzieliśmy zadane cierpienie Posłance oszukiwaniem jej przez Posła z konkurencyjnej partii, że ją kocha. Jeśli mówimy prawdę to naturalnie czujemy emocje miłości i kochania. Posłanka mówiła, że Poseł przez ponad rok ją oszukiwał, że kocha zanim ona zgodziła się na seks z oszustem. Seks jest oparty na emocjach kochania zawartych w słowach jakie są w naturze mózgu. Im więcej mamy z nabycia w mózgu słów opartych na kłamstwie tym bardziej nie wiemy kogo kochamy i kto nas kocha. Wskazuję, że te emocje kochania niszczą słowa kłamcy w których nie ma emocji kochania. Prostytutki przyjmują mężczyznę i za chwilę drugiego i trzeciego bo nie łączą ich emocje kochania. Prostytucja jest oparta na kłamstwie i mocno ją widać u mężczyzn w kościołach. Księża uprawiają też pedofilię i nie tylko oni a co jest dokonywaniem gwałtu na psychice. Tak jest w każdym przedmiocie sprawy i tym co ludzi rozdzieliło to słowa oparte na kłamstwie na jakich nabyli złych emocji i na nich cierpienia. Wielka katastrofa dla psychiki to nazwanie słów kłamców prawem i wiarą w Boga. Sądy oparte są na słowach kłamców można było zobaczyć w Polsce w programie "Świat się kręci" w którym zgwałcona kobieta powiedziała, że jeszcze raz została  zgwałcona w sądzie. Ten gwałt dokonany przez sąd jest słowami kłamcy na jakich psychika cierpi i pewnego dnia umiera. To samo widziałam w sporach ludzi w sprawie okradania ich z pieniędzy przy pomocy nazwania słów kłamców prawem. Ludzie są okradani przez kłamców, a oparty na słowach kłamców sąd dokłada cierpienia okradzionemu wydaniem wyroku, że zgodnie z prawem rację ma kłamca, czyli złodziej.
Ludzie na słowach opartych na kłamstwie nabyli cierpiącej psychiki i również ludzie zgadzający się na wykonywanie słów kłamcy. Ludzie odwołują się od sądu do sądu a wszystkie sądy są oparte na słowach kłamców. Człowiek prawdomówny nie ustanowi w nie jego świecie i dla nie stworzonych przez niego ludzi swoich słów prawem. Wygrywałam wiele spraw a zatem moje słowa były połączone taką samą energią jak składu sądu, a na pewno przede wszystkim  przewodniczącego. Jeśli połączenie taką samą energią to takimi samymi słowami jakimi zgadzaliśmy się ze sobą. Myślę, że tak wygrywałabym dalej wszystkie sprawy gdybym nie przyznała się, że wygrywam na naturalnych słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Wtedy okazało się, że są Sędziowie którzy mają dwa umysły i bardziej chcieli tego drugiego na myśleniu władzy jakie mózg odrzuca na umysł kłamcy. NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja odpisałam, że dobrze, że nie przybili mnie do krzyża, tak jak Stwórcy za to, że stworzył nas na prawdzie. Napisałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności i ja nie chcę mieć zmienionej anatomii i nie przejdę na wykonywanie czynności na oparte na słowach kłamców ludzi władzy. Napisałam też że słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi nie mają mózgu i że psychika jest głupia bez oparcia w mózgu. Tak dużo napisałam i ponad 6300 artykułów do Komitetu Neurobiologii PAN. Stowarzyszenia Psychiatrii, Instytutu Fizyki, do Sądów i bardzo wielu innych ludzi. Fizyk Albert Einstein wie, że człowiek jest głupi na energii śmierci, a inni ludzie jakby nie wiedzą, ale ja widzę, że wiedzą bo wymazali ponad trzy tysiące moich artykułów z Google i tak samo wymazują na moim Blogu i Twitterze. Na Facebooku zobaczyłam bardzo szybko ponad dwa tysiące ludzi pod moim zdjęciem z serduszkami, pięknymi ukłonami, a nawet pięknymi koronami i tronami. Ludzie z wielu krajów świata pokazywali piękne nakładki na moje zdjęcie z pięknymi słowami, serduszkami, gwiazdeczkami, a sportowcy np. napis Polska Gola. Dobre słowa to nasza natura, ale wskazuję jak dużo jest złych ludzi okradających ludzi przy pomocy nazwania ich słów prawem i też wiarą w Boga, a co powoduje, że jeśli dajemy kłamcom pieniądze to wchodzimy w energię opartą na kłamstwie jaka zadaje nam cierpienie i prowadzi na śmierć. Stwórca którego znamy jako Jezusa na pewno dlatego przeszedł na ziemię i zdecydował się żeby bandyci przybili Go do krzyża bo chciał pokazać, że wypowiadanie innych słów jak Jego wprowadza w energię śmierci. Wskazuję na słowa Naukowców w programie o Atlantydzie, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję, że to zatonięcie było oparte na złej energii jaką wytworzyli ludzie którzy zginęli. Wskazuję na Naukowców w programie "Album nazistów" którzy mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Oni mają twarze potworów zbudowane z energii zawartej w ich słowach kłamców na jakich mają przebudowaną psychikę na psychopatów bandytów znęcających się na psychice ludzi i zwierząt. Wskazuję, że dla ludzi przyznających Nagrodę Nobla dla Iwana Pawłowa normalnym było zadawanie psychice psa cierpienia, a np. Sąd potrafił wydać wyrok, że wygrałam z Ministrem Finansów. Wszystko zależy od tego jakim jesteśmy człowiekiem, gdyż kłamca jest zmieniony na człowieka złego. Kłamca zrobił siebie złym na wypowiedzianych przez niego słowach jakimi postanowił czynić zło. Kiedy zobaczyłam program o Neurobiologu Ericu Kandelu, że otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności to napisałam i do niego i do ludzi przyznających Nagrody Nobla, że to czynności zła. Milczą źli ludzie a Albert Einstein już dawano pisze, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Stwórca wpuścił do swojego świata jaki był rajem na ziemi ludzi opartych na Jego energii którzy byli dobrymi ludźmi. Dobrze, że Stwórca reaguje na wypowiadanie innych słów wprowadzaniem kłamcy w energię wytworzoną słowami kłamcy jaka kłamcy robi to co on innym. Wielu ludzi mówi o pułapce myślenia, a ja wskazuję, że w tą pułapkę myślenia wszedł kłamca i nie ma wyjścia z energii śmierci. Sam się kłamca wprowadził w pułapkę myślenia ale postanowił czynić zło. Ludzie na całym świecie wybudowali niezliczoną ilość kościołów i modlą się tam do Boga ażeby nie cierpieć, a ja wskazuję, że energia zadająca cierpienie jest w słowach kłamcy. Złoczyńcy pomylili adres, a wielu jest tak bezczelnych, że pokazują ludziom, że wierzą w Boga ażeby ludzie nie zauważyli, że są złoczyńcami.   
Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka. Odkryłam Genialnego Stwórcę na którego słowach też jesteśmy Geniuszami. To niezwykła doskonałość tak ułożyć pierwiastki żeby był i rozum i emocje miłości.
                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz