środa, 25 lipca 2018

MÓZG I OPARTA NA NIM ENERGIA ŻYCIA

Moją pasją jest poznawanie mózgu. Dla tej pasji siedziałam w książkach mądrych ludzi dużo ponad dwadzieścia lat i najczęściej po kilkanaście godzin dziennie. Przez wiele lat miałam rozłożone książki po całym pokoju i z czasem zauważyłam, że mądrzy ludzie wypowiadają te same słowa. Słowa niemądrych ludzi naturalnie odrzucałam. Poznałam, że robi tak też mózg, że inne słowa jak słowa na jakich jest stworzony odrzuca. Nie wiedziałam dlaczego w sądach wygrywałam wszystkie sprawy, ale kiedy zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi przegrywa sprawy w sądach to zaczęłam pisać do sądów, że chodzi o słowa. Kiedy na jednej z narad Sędzia NSA powiedział, że jak wygrywa wybory nowa partia to niektóre z przepisów poprzedniej władzy usuwa, a wprowadza swoje to pomyślałam, że te zmiany myślenia tworzą głupich ludzi którzy przestają wiedzieć o co chodzi. Z czasem odkryłam, że ludzie wymyślają słowa i że na nich wierzą w to co wymyślili. Odkryłam, że wszystkie religie mówiąc, że wierzą w Boga mówią, że wierzą w Boga jakiego wymyślili. Wiara w Boga to inne słowa jak wypowiadanie słów Boga i te słowa na jakich się wierzy w Boga trzeba było wymyślić. Wymyślone słowa odkryłam, że są wymyślone w zamierzonym celu jakim jest oszukiwanie.  Na tych słowach do oszukiwania zgadzają się ze sobą ludzie władzy i religii i dzielą się pieniędzmi uzyskanymi z oszukiwania ludzi. Odkryłam, że na zapisach jakie są w naturze mózgu mamy wiedzę i mamy ją wprowadzać na ziemi. Odkryć naukowych poznałam dużo, ale wspaniałym odkryciem jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności przez organizm, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Jasnym dla mnie było, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na systemach neurologicznych zajmujących się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami. Za jakiś czas napisałam, że te wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zobaczyłam, że ja tak samo jak mózg występuję przeciwko słowom na jakich oparte jest prawo ludzi i występowałam w obronie ludzi którzy mieli problemy i wskazywali mi na przyczynę ich problemów, że to wskazywany przez nich przepis prawa. Moi klienci byli okradzeni przy pomocy przepisu prawa. Tak, że odkryłam, że zmieniona budowa człowieka na narzuconym myśleniu jest na złodzieja i bandytę znęcającego się na odczuwaniu i że zmienioną budowę na cierpiące odczuwanie mają ludzie zgadzający się wykonywać wymyślone słowa. Odkryłam, że na narzuconych słowach i ich wykonywaniu zmieniło się odczuwanie. Na problemach ludzie cierpią, a jak wygrywałam dla nich sprawy to się cieszyli, a to inne emocje. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to odczuwanie i Zygmunt Freud nazwał je psychiką. Moim wielkim odkryciem jest, że emocje to energia. W naturze wszechświata jest tylko energia a ja wskazuję, że nasza psychika jest tą energią, czyli emocje jakie nie istnieją bez rozumu to energia jaka nie istnieje bez rozumu. My jesteśmy tą energią jaka nie istnieje bez rozumu.
Odkryłam, że energia w nas się zmieniła jak wyszliśmy z myślenia na jakim oparty jest mózg. Odkryłam, że to słowa wytwarzają energię i wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu spowodowało że człowiek znalazł się funkcjonującym na energii opartej na narzuconych przez niego słowach. Bez wątpienia to tą energię zmienioną odkrył Neurobiolog Eric Kandel że od niej zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na zmienionych słowach jakich mózg nie przyjął, a odrzucił. Odkryłam, że życie to energia oparta na mózgu i że jak człowiek wyszedł z myślenia jakie jest w naturze mózgu to wyszedł z energii życia i wszedł w energię śmierci. Wskazuję na mędrca Alberta Einsteina, że mówi on, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację bo mózg oparty jest na rozumie, a inne słowa wykazuje na braku rozumu. Na rozumie człowiek jest mądry, a na braku rozumu jest głupi. Zatem mózg zna słowa i my też od czasu nas stworzenia bo jesteśmy stworzeni na słowach, ale ich nie wypowiadaliśmy. Musieliśmy nauczyć się wypowiadania słów. W naturze wszyscy tak samo wiemy, że góry to góry, że rzeka to rzeka, że krzesło to krzesło, itd. Zatem nie jest prawdą, że mózg nie zna słów bo inne jak słowa na jakich jest oparty wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Odrzucanie przez mózg narzuconych słów przez człowieka jest wykazywaniem, że te słowa mózgowi się nie zgadzają. Naukowcy nazywają umysł oparty na braku rozumu ludzkim i mają rację bo jest oparty na słowach pochodzących od ludzi.
Odkryłam, że żyjemy jeśli wypowiadamy słowa jakie są w naturze mózgu bo na nich oparte jest życie. Prof. Jan Talar mówi, że nigdy nie orzekł śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Jan Talar ma w zupełności rację bo mózg jest wiecznie żyjący. Wskazuję, że to człowiek siebie uśmiercił wypowiadanymi słowami jakie nie mają oparcia w mózgu, a bez mózgu nie ma energii życia.
Wyjście przez ludzi ze słów jakie są w naturze mózgu spowodowało, że zmieniły się u ludzi emocje. Ta przyczyna zmienionych emocji to zmieniona energia wypowiedzianymi przez człowieka słowami innymi jak słowa na jakich są emocje natury. Emocje natury to emocje miłości. Ludzie na narzuconych słowach mają zmienione emocje a co znaczy, że zmienioną psychikę. Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością, gdyż ludzie nazwali naturę podświadomością. Ja odkryłam, że natura jest świadoma. Psychika oparta na rozumie jest świadoma. Odkryłam, że zmienioną psychikę mają ludzie na narzuconych słowach i na nich jest to psychika psychopaty i ofiary wykonującej narzucone słowa i ta psychika oparta na wymyślonych słowach jest nieświadoma. Wskazuję, że to słowa zmieniły psychikę i stała się ona złą bo opartą na złej energii. Ludzie ustanowili narzucone przez nich słowa prawem i źli ludzie którzy są psychopatami postanowili wymierzać naturze kary za nie wykonywanie ich słów. Natura nie pozwala narzucać sobie słów bo wprowadziła narzucającego słowa i wykonującego narzucone słowa na umysł ludzki i opartą na umyśle ludzkim energię jaka jest przekładem słów narzuconych na złą energię. Wskazuję, że cierpią ludzie jeśli zgodzą się wykonywać narzucone słowa i że narzucający słowa ma zmienioną budowę na złoczyńcę. Złą energię ma w sobie złoczyńca bo ją wytworzył narzuconymi słowami. Dobroczyńca jest zbudowany z energii zawartej w słowach Stwórcy. Stwórca jest zbudowany z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i tą energią jaką ma w sobie zbudował swoje stworzenia. Wskazuję na słowa Biologa prof. Piotra Słonimskiego, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń, a co wskazuję, że znaczy, że Stwórca jest jeden. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne że na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach zbudowany jest źle zachowujący się człowiek. Wskazuję, że złe zachowania to energia jaka jest przekładem narzuconych słów na zmienioną budowę człowieka. Wskazuję jak ci źle zachowujący się ludzie mówią, że wszystko co jest w naturze jest ich i że ich słowa są prawem dla natury. Wskazuję, że ci źle zachowujący się  ludzie nie mają mózgu i nie mają energii życia i że w ogóle ich nie ma bez mózgu Stwórcy i opartej na mózgu energii życia.
                                                                                                        Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz