środa, 11 lipca 2018

TO NIE ZŁE UCZYNKI, A ŹLI LUDZIE ZAMKNĘLI DO WIĘZIENIA AUTORA "PSA" BO WIEDZĄ, ŻE O NICH PISZE

Aktorzy którzy chcą dobra solidaryzują się z zamkniętym do więzienia Ukraińskim Autorem utworu PIES Olehem Sencowem. Ci Aktorzy to Daniel Olbrychski, Andrzej Seweryn, Aleksandra Popławska i wkrótce mają dojść Joanna Kulig i Edyta Olszówka.
Oleh Sencow w jego utworze PIES mówi, że niby nie ma złych ludzi, a są złe uczynki, a ja mówię, że złe uczynki wykonuje człowiek i jest to człowiek zły. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zły człowiek. Nie ogłosili, że to zły człowiek źli ludzie. Nagrodę Nobla za znęcanie się na psie otrzymał Iwan Pawłow bo gdyby ludzie przyznający Nagrody Nobla byli dobrymi ludźmi to ogłosiliby, że człowiek który głodzi psa i zabiera mu wolność to złoczyńca. Złoczyńca za czynienie zła dostał Nagrodę Nobla. Ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii powinni wiedzieć, że zmieniona anatomia to zła energia wykonująca słowa złoczyńcy. Ludzie przyznający Nagrody Nobla powinni znać Biologię i wiedzieć, że odrzucane przez mózg słowa to nie jest Biologia. Dobry człowiek nie znęca się na psie, a kocha go tak jak Oleh Sencow. Pies kocha człowieka który też go kocha. Miłość to nasza natura. Złoczyńca wyszedł z natury. Złoczyńca ma inną energię jak natura. Źli ludzie zabrali wolność Olehowi Sencowowi tak samo jak Iwan Pawłow psu. Źli ludzie nazwali na ziemi ich słowa prawem i znęcają się na psychice stworzonej słowami jakie są w naturze mózgu. Mózg odrzuca słowa złoczyńcy na zmienioną budowę wykonaną z systemów neurologicznych wykonanych z energii zawartej w słowach złoczyńców.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich dobrych ludzi, a szczególnie Reżyserów i Aktorów znacząco pokazujących czynione zło przez złych ludzi. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko złym ludziom. Naukowcy dobrze widzą mówiąc, że odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć. Jezus wiedział, że narzucający słowa to bandyta. To bandyci nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i dlatego Stwórca przeciwko utworzonym na słowach bandytów organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła wystąpił i ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów bandytów. Słowa są energią. Jesteśmy stworzeni z energii zawartej w słowach Stwórcy. Tak mówi kod genetyczny, że to przekład zapisów na wykonywane czynności. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i na innych systemach neurologicznych jak w naturze wykonuje się słowa złoczyńcy. Bandyci nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i znęcają się na nie stworzonej przez nich psychice wymuszaniem od psychiki wykonywania słów bandytów. Bandyci stoją z ich słowami nazwanymi RODO nie wpuszczając mnie na Twittera i wymazując z Google moje odkrycia, że są bandytami. Bandyci piszą, że psychika nie przez nich stworzona ma obowiązki wobec bandytów. Psychika nie ma żadnych obowiązków wobec Tego Kto ją stworzył a narzucił jej słowa bandyta który mówi, że jego słowa są prawem dla psychiki. To Stwórca psychiki wprowadza złoczyńcę na umysł kłamcy na jakim psychika kłamcy jest uzależniona od energii zawartej w słowach kłamcy. To mądre słowa Oleha Sencowa w jego utworze PIES. Oleh Sencow zwraca uwagę na uczucia, a ja wskazuję, że kłamca wypowiada inne słowa i że w nich nie ma uczuć. Nie ma uczuć psychopata. Ludzie i zwierzęta wykonujący słowa psychopatów cierpią i umierają. William Szekspir w jego utworze Hamlet widzi, że złoczyńca się uśmiecha i pokazuje, że daje dobro, a z tyłu trzyma nóż. Fiodor Dostojewski dobrze widzi w jego utworze Zbrodnia i kara że morderca sam się pokazuje wypowiadaniem jego słów i zachowaniami. Stanisław Wyspiański w jego utworze Wesele wie, że narzucający słowa to cham i wie, że cham dostał złoty róg, a został mu się jeno sznur. Tak wielu mądrych i dobrych ludzi wie, że złoczyńca to kłamca. Złoczyńcy z partii PO usunęli ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jest energia śmierci. To mordercy usunęli ludzi którzy chcieli żeby ludzie żyli.
To bandyci występują przeciwko Reżyserom pokazującym, że są bandytami. Od Reżysera Pawła Pawlikowskiego czuć emocje miłości mimo, że go nigdy osobiście nie widziałam, a od ludzi bandytów czuć energię nienawiści. Wiele lat temu piszę że w oglądanym przeze mnie filmie zobaczyłam Aktorkę od której poczułam tak wspaniałe emocje miłości, że przestałam zwracać uwagę na treść filmu, a szukałam jej oczami ażeby czuć zawartą w niej wielką miłość. Mam wielu wspaniałych przyjaciół z emocjami miłości. Kiedy czytam książki dr Deepaka Chopry chciałabym się do niego przytulić. Przytulanie to natura. Bandyci się poklepują.
Jesteśmy stworzeni na słowach i pies o jakim pisze Oleh Sencow jest stworzony na takich samych słowach jak my z zawartymi w nich emocjami miłości.
Mój pies kiedy umierał patrzył na mnie oczami w których widziałam, że prosi żeby mu pomóc. Przyroda sama dba o pokarm, a ludzie bandyci wprowadzili w nią złą energię jaka uśmierca życie. To złoczyńcy zrobili ze zwierząt złych nauczeniem ich czynienia zła, tak samo jak nauczyli ludzi. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Stwórca zna słowa bo inne jak Jego mózg wykazuje na umyśle złoczyńcy. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais wie, że nasz mózg jest Mózgiem Dobroczyńcy bo przysłał mi powiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to złoczyńcy wymazali z Twittera nazwisko Profesora. Profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais nigdy mnie nie widział, tak samo jak ja nie widziałam Reżysera Pawła Pawlikowskiego a wiemy kto jest Dobroczyńcą.                                                
                                                                                             Barbara Paul                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz