czwartek, 5 listopada 2015

JEŚLI CZŁOWIEK NIE ZAWRACA Z NARZUCONEGO MYŚLENIA TO GINIE

Życie i śmierć są oparte na myśleniu. Jesteśmy energią opartą na myśleniu. W stanie mózgu który nie zna słów jesteśmy energią opartą na myśleniu opartym na prawdzie. W stanie mózgu który zna wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jesteśmy energią opartą na myśleniu opartym na kłamstwie. Te energie oparte na różnym myśleniu są różnymi energiami, gdyż energia życia jest oparta na prawdzie, a energia śmierci jest oparta na kłamstwie. Przekazy o ludziach, którzy żyli po ponad dziewięćset lat to przekazy z okresu kiedy ludzie opierali się w dużym stopniu na prawdzie. Na prawdzie jest tylko energia życia. Energia śmierci jest od momentu wypowiadania przez człowieka kłamstwa. Pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to systemy neurologiczne oparte na energii śmierci. Energia śmierci zadaje psychice i ciału cierpienie i z czasem człowiek umiera. Nie wiadomo od kiedy jest na ziemi władza ale bez wątpienia od czasu kiedy ludzie mieli już przekonania oparte na kłamstwie i na nich zaczęli ustanawiać inne prawo jak prawo Stwórcy, gdyż oparte na kłamstwie. Odkryłam, że wykonywanie tego prawa zadaje ludziom cierpienie i prowadzi na śmierć. Odkryłam, że nabywanie przez człowieka cierpienia odbywa się poprzez nabywanie w ciele różnych tworów opartych na kłamstwie które uśmiercają życie. Odkryłam, że stan człowieka zmienił się od czasu pojawienia się w mózgu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu i na nich złej energii na jakiej ludzie chorują psychicznie i chorują ich ciała. Odkryłam, że na myśleniu opartym na kłamstwie powstali inni ludzie jak są w stanie natury i są to ludzie źli. Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słów, ale mózg i energia reagują na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i tworzą ludzi złych. Opieram się na odkryciach naukowych, ale dokąd ich dobrze nie poznałam piszę wiele lat temu, że mówię do Boga, że nie mam dokąd pójść ponieważ ludzie o wszystkim co jest Stwórcy mówią, że jest ich i albo pracuje się dla nich, albo zanosi im podatki od tego co się zarobiło. Nie wiedziałam, że ludzi na słowach Boga łączy miłość i pamiętam słowa jednego z psychiatrów jak mówił do chorego, że trzeba założyć rodzinę, a po mnie przeszły ciarki i pomyślałam ażeby ten psychiatra zakochał się i żył sobie w założonej przez siebie rodzinie. Byłam już po tych doświadczeniach i po doświadczeniach znalezienia się w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem. Nic mi się w tym prawie nie zgadzało. Widziałam, że ludzie cierpieli od wykonywania tego prawa, a ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła i bardzo wielu innych ludzi to nie obchodziło. Nie wiedziałam, że ludzie narzucający słowa stali się ludźmi złymi, których nie obchodzi cierpienie ludzi i jeszcze chcą zadawać cierpienie. Ludzie opierający się na prawdzie są, gdyż bez opierania się na prawdzie nie ma życia, ale ludzie są opierającymi się na prawdzie w różnym stopniu. To ludziom opierającym się na prawdzie zawdzięczam moją wiedzę, ale ja ją chciałam wybierać. Pamiętam, że wiele lat temu w największym pokoju miałam porozkładane książki różnych mądrych ludzi i widziałam te same zdania przez nich napisane. Widziałam wypowiadane przez tych ludzi te same słowa. W ustanowionym przez ludzi prawie widziałam, że tam nigdzie nie ma tych samych słów. Kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to napisałam do ludzi nauki, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że to rozbieżne cele. Wtedy źli ludzie spowodowali, że z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Źli ludzie spowodowali, że przestały do mnie przychodzić pisma od dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którym zgadzało się, że nasze zdrowie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jakie odkryłam. Pisałam dalej do Ministerstwa Zdrowia i Departamentu Zdrowia w Polsce i do ludzi nauki, że ludzie chorują i umierają na wykonywaniu czynności na myśleniu władzy, a doczekałam się odpowiedzi do spamu, że to niechciana wiadomość. Pisałam do ludzi władz kościoła i do programów religia i programu katolickiego, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w  naturze mózgu i że ludzie na nich cierpią i umierają, ale nigdy nikt na to nie zareagował oprócz odsyłania mi moich odkryć, że ich nie chcą. Pisałam do wymiaru sprawiedliwości zajmującego się sporami i oni też nie reagują. Kiedy się przyznałam, że wygrywam wszystkie sprawy na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jest to dowód na to, że żyjemy wiecznie, gdyż w ciągu jednego życia ludzie nie stali się ludźmi z przekonaniami opartymi na kłamstwie na jakich wykonuje się czynności zła. Nawet przyznanie Nagrody Nobla Neurobiologowi Ericowi Kandelowi za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia nic nie pomaga. Nawet odkrycie Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę nic nie pomaga. Nie pomaga, że ja pokazuję, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie funkcjonują na systemach neurologicznych jakie ich uśmiercają. Nie pomaga, że pokazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia stała i w człowieku i we wszechświecie. To zatem wielka katastrofa stanu myślenia ludzi przebudowanych na kłamców. Naukowcy odkryli, że mózg przyjmuje myśli, a ja pokazuję, że to myśli oparte na kłamstwie, gdyż na prawdzie jesteśmy dawno zbudowani, i to też nic nie pomaga. Pokazuję, że ciało się zmienia na tych myślach przyjmowanych przez mózg i że te zmiany są oparte na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie i to nic nie pomaga. My nie jesteśmy stworzeni kłamcami. Myślenie jakie Albert Einstein widzi, że na nich jest energia śmierci to myślenie jakiego natura nie zna. W naturze nie ma myślenia ludzi. Natura przyjmuje to myślenie wymyślone przez ludzi, ale z katastrofalnym skutkiem dla człowieka jakim jest cierpienie i śmierć i stan nabytej głupoty. Ludzie są jakąś niezwykłą ciemnotą skoro wiedzą, że ludzie władzy zadają im cierpienie, a wierzą ludziom kościoła, że cierpienie zadaje Bóg. Ludzie w domach znęcają się nad ludźmi, a ludzie kościoła mówią, że do Boga mają się modlić jak nie chcą cierpieć, zamiast powiedzieć łobuzowi znęcającemu się nad ludźmi i innymi stworzeniami, że jest bandytą. Nie ma się co dziwić, że Karol Jung uważał, że naturalnym dla ludzi jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Brak rozumu jest w mózgu z nabycia na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu.
Człowiek w stanie myślenia opartego na prawdzie jest oparty na zrównoważonej energii, a teraz na kłamstwie ludzie stoją w kolejkach na operacje stawów biodrowych bo rozwalili zrównoważoną energię. Ludzie stoją w kolejkach po bajpasy na serce które przeszło na kłamstwo, stoją w kolejkach po przeszczepy różnych organów, a przyczyna leży w mózgu w myśleniu opartym na kłamstwie. Nie ma leku na myślenie oparte na kłamstwie. Energia oparta na kłamstwie ma oparcie w myśleniu, a dokąd jest w mózgu myślenie oparte na kłamstwie dotąd w człowieku jest energia śmierci. Dobrze widzi to dr Deepak Chopra jak energia o której mówi, że medycyna na nią nie ma leku przechodzi z jednego miejsca w ciele w drugie miejsce i pisze, że wyleczenie nowotworu nic nie daje, gdyż jeden wyleczy się, a drugi powstaje w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Nie ma takich cudów ażeby było w mózgu myślenie bez energii w ciele. Każde myślenie jest oparte na energii.
Należy zauważyć jak dużo jest bardzo złych ludzi na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie potwory o jakich mówią Naukowcy w programie "Album nazistów" to ludzie którzy mają w mózgu tyle myślenia do czynienia zła, że stali się potworami. Ludzie którzy gwałcą ludzi to też ludzie potwory. Ludzie którzy okradają ludzi to też ludzie potwory. Stwórca stworzył nas uczciwymi, dobrymi ludźmi. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest nasza psychika i ciało. Te emocje na jakich oparta jest nasza psychika i nasze ciało to emocje miłości do ludzi i do innych stworzeń. O tych emocjach dla nas naturalnych opisuję w moim artykule o Uczestnikach Konkursu Chopinowskiego. Te emocje odczuwamy na koncertach ludzi którzy mają w sobie te emocje na naturalnym dla nas myśleniu. Najwyższy stan emocji miłości mają w sobie ludzie z dużym staniem energii podświadomości. To od tych ludzi pochodzą doskonałe rzeźby, malowidła, architektura, na które jak patrzymy, a mamy w sobie też emocje miłości to jesteśmy szczęśliwi. Tym ludziom trudno jest żyć w świecie opanowanym przez ludzi złoczyńców którzy swoje myślenie do czynienia zła nazwali prawem na ziemi. Wskazuję, że jest skutek myślenia jakim posługuje się człowiek w jego stanie kim on jest. William Szekspir widzi to doskonale tego zmienionego na myśleniu do czynienia zła człowieka i zadaje pytanie "Kim jesteś". Aktorzy chcą grać role Hamleta, ale ja nie mogę znaleźć aktora ani reżysera który chciałby opierać się na myśleniu opartym na prawdzie na jakim jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Reżyserzy i Aktorzy odgrywają role dobrych i złych ludzi, a biorą pieniądze od ludzi zabierających pieniądze innym ludziom. Zabieranie ludziom pieniędzy to zadawanie im cierpienia. Fiodor Dostojewski widać, że jest oparty na prawdzie, gdyż widzi, że nie ma możliwości ukrycia uczynionego przez człowieka zła, gdyż sam się wydaje. Człowiek wydaje się wypowiadanymi słowami przy pomocy których dokonał zbrodni i swoimi zmienionymi zachowaniami. Człowiek który ma rozum wie, że ludzie władzy nie mają do niczego prawa, a tylko myślenie do oszukiwania nazwali prawem. Na ludzi kościoła brak słów ażeby mówić, że człowiek ma służyć. Bóg nas nie stworzył służącymi innych ludzi. To u ludzi kłamców człowiek jest służącym kłamcy. Na myśleniu Boga ludzie są wolnymi ludźmi. Zło jakiego ludzie narobili, to uzależnienie od naruszonej energii. Myślenie oparte na kłamstwie naruszyło zrównoważoną energię, a to spowodowało, że człowiek przeszedł pod uzależnienie od energii. Choroba jest oparta na uzależnieniu od narzuconego myślenia. Choroba ma połączenie z mózgiem, ale opartym na narzuconym myśleniu. Człowiek jest psychicznie chory na uzależnieniu od myślenia. Na rozumie w mózgu który nie zna słów psychika jest zdrowa i szczęśliwa. To ludzie kłamcy mówią o świecie w jakim mieliśmy możliwość urodzenia się, że jest ich. To uważanie, że jest się w swoim świecie jest oparte na uzależnieniu od energii opartej na kłamstwie. Człowiek nie wyjdzie z uzależnienia od energii jeśli nie wyjdzie z kłamstwa. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, że to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami. Ja mówię, że ta wyparta psychika to psychika oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów i że wyparł ją człowiek kłamca, a podświadomość wzięła go w uzależnienie od energii jaką naruszył. Wypowiadanie innych słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, to myślenie na jakim człowiek jest pod władzą energii.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz