środa, 15 stycznia 2014

CZŁOWIEK JEST ZDROWY NA WYKONYWANIU WOLI STWÓRCY

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Bardzo szybko przywróciłam się na prawidłowe funkcjonowanie jak zrozumiałam, że chodzi o wykonywanie woli Stwórcy. Moja anatomia jakby czekała na wypowiedzenie słów, że wykonuję tylko wolę Stwórcy. Ciągle o tym piszę, że powinniśmy posługiwać się myśleniem Stwórcy, ale trzeba było zrozumieć, że chodzi o wykonywanie woli Stwórcy. Neurobiolog Eric Kandel pokazuje nam, że anatomii chodzi o to jakimi są wykonywane przez nas czynności.
Czynności wykonujemy w oparciu o wykonywanie naszej woli. Wykonujemy to co my postanowimy. Naturalnie wykonujemy wolę Stwórcy i ażeby wykonywać swoją wolę, albo innego człowieka, to trzeba było podjąć decyzję o przejściu z wykonywania czynności na woli Stwórcy na wykonywanie czynności na woli człowieka. Bez wątpienia taka była przyczyna przyjścia na ziemię Jezusa, gdyż przyszedł powiedzieć, że to jest Jego świat i należy wykonywać Jego wolę. Stojący na czele władz Herod, Piłat i Kajfasz zamordowali swojego Stwórcę i Stwórcę wszystkich stworzeń i całego wszechświata. Warto by sprawdzić od kiedy znana jest modlitwa "Ojcze nasz", gdyż w niej mówi się "Bądź wola Twoja". W modlitwie jest mowa " i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom", a więc trzeba by też sprawdzić od kiedy jest spowiedź. Na słowa " i nie wódź nas na pokuszenie" zwracam swoją uwagę nie raz pisząc, że na myśleniu Stwórcy nie ma możliwości wodzenia na pokuszenie i że wodzenie na pokuszenie jest zgodne z prawem ustanowionym przez ludzi, a więc oparte jest na woli ludzi. Kościół namawia do wybierania władzy, a więc chce ażeby była wykonywana wola ludzi, a nie Boga. W modlitwie wypowiada się "Bądź wola Twoja", a namawia się do wykonywania woli ludzi. Władze stoją razem z ludźmi kościoła i odwrotnie, gdyż w Watykanie widać ludzi władzy u Papieży. Przywódców Państw widać u jednego z najbardziej lubionych przez ludzi Jana Pawła II. W modlitwie "Ojcze nasz" są też słowa "Przyjdź Królestwo Twoje". Pytam dlaczego "Przyjdź", skoro żyjemy w Królestwie Boga. Słowa "Bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi" świadczą o tym, że na ziemi nie ma wykonywania tej woli Boga". Kościół powinien mieć zapis w modlitwie, że wykonujemy Twoją wolę Panie.
Odkrycie przerażające, gdyż to co najtrudniejsze to znaleźć człowieka opierającego się na woli Boga, a najbardziej to jak silne przekonania mają ludzie oparte na swojej woli. Wola człowieka oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie, a więc dla ludzi oszukiwanie jest normalnym. Myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem wymyślonym przez człowieka i to myślenie jest tak normalnym dla ludzi, że prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Podświadomość to nasza natura i ona podporządkowuje się myśleniu Tego Kto ją stworzył. Nie da się nie stwierdzić, że ludzie są oszustami i to tak wielkimi, że dla nich prawem jest myślenie do oszukiwania. Zapewne to było przyczyną, że Piłat tego nie wytrzymał i popełnił samobójstwo. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które pokazuje, że myślenie wymyślone przez człowieka w mózgu jest i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Myśleniem tym zajmują się też systemy neurologiczne, a zatem wykonują myślenie oparte na kłamstwie jakie człowiek ma w mózgu. Stąd wszystkie choroby, gdyż myślenie oparte na kłamstwie nie jest normalnym dla naszej anatomii. Teraz Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne wykonują wolę człowieka. To nie są systemy neurologiczne oparte na myśleniu Stwórcy, gdyż są to systemy neurologiczne zaburzające funkcjonowanie człowieka. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu systemy neurologiczne wykonują wolę Stwórcy. Przerażającym jest jak bardzo ludzie są nieuczciwymi. Sądy robią sprzeciw na myślenie naturalne dla mózgu, władze robią sprzeciw na myślenie naturalne dla mózgu, kościół robi sprzeciw na myślenie naturalne dla mózgu. Czy należy się dziwić, że ludzie nie wiedzą o co chodzi i że coraz więcej ludzi wariuje. Zwariowany człowiek to człowiek, który zwariował z powodu myśli. Ten człowiek zachorował psychicznie, gdyż jego psychika nie wytrzymała nie zgadzających się ze sobą myśli. Młodzi ludzie często chorują na schizofrenię, a jest to skutkiem wprowadzania do mózgu nauki opartej na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie powstaje nieuczciwy człowiek. Złoczyńcami są ludzie, którzy opracowują czynienie zła. Ustanowione prawo to opracowane przez ludzi czynienie zła. Dzieci w szkołach uczą się opracowanych sposobów myślenia. Wielki ukłon składam w stronę Alberta Einsteina za to, że on wie, że zagłada wszechświata grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Albert Einstein bez sposobów myślenia ma rozum. Każdy człowiek, który nie ma w mózgu sposobów myślenia ma rozum. Ja napisałam tysiące stron i to nie jest moja wiedza zdobyta od ludzi tylko jest to moja naturalna wiedza, a ja tylko ją poznawałam czytając to co piszą ludzie, którzy mają rozum. Nikt nie powie, że ja opieram się na wiedzy jakiegoś człowieka, gdyż ja piszę, że mnie się zgadza to co mówi Maria Szulc, Zygmunt Freud, Karol Jung, Albert Einstein, Włodzimierz Sedlak i wielu innych ludzi, których nazwiska wymieniam w tym co piszę. Słowa Alberta Einsteina, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe są dowodem na to, że Albert Einstein posługiwał się myśleniem rozumianym, czyli myśleniem jakie mamy w naturze mózgu. Bez wątpienia myśleniem opartym na rozumie posługują się ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon od których mam setki podziękowań. Myślenie oparte na rozumie zgadza się ludziom, którzy mają rozum. Jesteśmy przysłowiowymi rodzynkami, gdyż prawie wszyscy ludzie wołają, że im się zgadza myślenie oparte na braku rozumu, a jakim jest myślenie oparte na woli człowieka. Nie mam wątpliwości co do tego, że gdyby Albert Einstein poznał tak jak ja prawo ustanowione przez ludzi to wiedziałby dlaczego istnieje to co jest niezrozumiałe. Ustanowione prawo to mowa ludzi opierających się na woli człowieka i to ci ludzie mówią niezrozumiałym językiem. Ja mówię, że niezrozumiałą mową mówi oszust.  Niezrozumiałym językiem mówi człowiek, który ma w mózgu opracowane sposoby myślenia. Te opracowane sposoby myślenia to myślenie do oszukiwania ludzi i innych stworzeń. Zły człowiek we wszechświecie to człowiek z opracowanymi sposobami myślenia w mózgu. To ten zły człowiek morduje nawet swojego Stwórcę i przez niego zginął raj na ziemi jakim była Atlantyda. To ten zły człowiek wydaje decyzje o przebudowywaniu natury, a co jest przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę jak mówi to Albert Einstein. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słowa, ale ja mówię, że on ma wypowiadać słowa swojego Stwórcy, a nie wymyślać i narzucać swoje. Nieuczciwość ludzi jest przerażająca. Wszechświat ma i tak silne podstawy skoro wola ludzi jest wykonywana od niepamiętnych czasów. Człowiek na myśleniu Stwórcy jest oparty na energii życia i powinien żyć wiecznie, a ludzie cierpią, umierają i wołają, że wykonują opracowaną przez złych ludzi wolę ludzi, którzy stanęli na ziemi jako władza. Twórca "Titanica" James Cameron mówi, że  zawsze jest tak, że władza się ochroni, a inni giną. Ja mówię, że śmierć nie jest oparta na tym czy człowiek jest biedny czy bogaty, gdyż na złej energii jaka w nim jest. Zła energia w człowieku jest na narzuconym przez niego myśleniu. Nie zastanawiałam się nad tym czy gorszym człowiekiem jest człowiek, który opracowuje czynienie zła czy ten kto wykonuje. Wskazuję często na wielkiego mordercę który wagonami wysyłał ludzi na śmierć Adolfa Eichmana, który mówił, że robił to gdyż wykonywał wolę Adolfa Hitlera. Bandyta Adolf Hitler nie zrobiłby żadnego zła gdyby nie miał ludzi, którzy chcieli wykonywać to zło.Ja znalazłam się w pracy w której wykonywało się przychodzące z góry rozporządzenia i ciągle wołałam, że tego nie wolno robić. W mojej pierwszej książce pt. "Nasza Boskość" piszę, że ludzie chcą postępować nieuczciwie i że na pewno kiedyś się to wyda, gdyż ja wierzę w to, że jest sprawiedliwość. Widać, że moje przekonania były silne i doszłam do odkrycia, że ludzie stworzyli na ziemi prawo oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw i że nie jest to bezkarne. Nigdy nie pomyślałabym, że doczekam się od prawie wszystkich ludzi sprzeciwu na to, że mówię, że należy posługiwać się myśleniem naszego Stwórcy. Składam największe wyrazy uznania dla ludzi nauki, gdyż to ich odkrycia oparte na ich myśleniu takim jak myślenie Alberta Einsteina doprowadziło do odkrycia, że na ziemi wprowadzili wykonywanie ich woli świadomi mordercy życia. Jezus wskazał, że to mordercy, a ja wskazuję, że wszystkie cierpiące anatomie to zadane im morderstwo przez ludzi władzy. Anatomia cierpi i umiera na woli narzuconej przez człowieka. Dokąd mieliśmy w mózgu tylko myślenie Stwórcy dotąd wszyscy ludzie byli zdrowi i szczęśliwi. Psychice zadali cierpienie ludzie władzy i nie tylko ludzkiej, ale również innym stworzeniom. Wielu z ludzi w wyniku pomieszania myślenia w mózgu przestała wiedzieć o co chodzi, ale ja wskazywałam do ludzi władzy i do sądów, że wszystkie sprawy rozwiązuję, a sądy występują przeciwko mnie mimo, że nic nie mają mi do zarzucenia. Nie ma ani jednego wobec mnie zarzutu za wyjątkiem tego, że nie opieram się na woli ludzi władzy. Wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu jest oparte na zarzucie, że nie opieram się na woli władzy. Naczelny Sąd Administracyjny zarzuca, że ja nie znam skargi kasacyjnej, a skarga kasacyjna jest opracowana przez ludzi władzy i sądy najwyższe i wszystkie inne sądy są oparte na  wykonywaniu woli ludzi władzy. Jak zatem może istnieć wszechświat skoro wola ludzi władzy oparta jest na energii zadającej cierpienie i śmierć życiu. Brak słów na zło jakie ludzie mają w sobie. Przecież innym myśleniem zadają cierpienie psychice. Psychika jest oparta na woli Stwórcy, a wola ludzi zadaje tej psychice cierpienie i śmierć. Nie da się nie stwierdzić, że stworzenia Boga zamieniły się w złoczyńców. Na woli Boga jesteśmy dobroczyńcami. Występowanie po stronie ludzi władzy jest występowaniem po stronie złoczyńców. Na decyzjach o wykonywaniu woli złoczyńców spotyka ludzi zło, gdyż od złoczyńcy dostaje się zło. Jak wejdzie się w związek ze złoczyńcą to otrzymuje się od niego zło. Dobro otrzymuje się od dobroczyńców. Jak ludzie wchodzą w związek ze złoczyńcą to w sądach dowiadują się, że jeszcze zła  dołożył im Sąd, gdyż Sądy opierają się na myśleniu złoczyńców. Sądy mają na wstępie ich powołania zapisy, że wykonują wolę ludzi władzy, a ja mówię, że ludzie i cały wszechświat nie należą do ludzi władzy. Rodzic, który nie wykonuje obowiązków wobec chorego psychicznie dziecka zgodnie z prawem  nie musi wykonywać obowiązków jeśli nie odbierze się woli jego dziecku.  Mają ludzie dobytek w swoich mózgach jakim są ich decyzje o wykonywaniu ich woli i woli ludzi władzy, i cierpienie i śmierć są oparte tylko i wyłącznie na wykonywaniu tej woli ludzi swojej zgodnej  z wolą ludzi władzy, którzy do niczego prawa nie mają. To bardzo dobra konstrukcja człowieka, że człowiek doświadcza woli jaką narzucił. Ludzie często mówią, że coś pochodzi z podświadomości, a ja mówię, że to co jest w podświadomości to wola Stwórcy i z nabycia wola człowieka. Człowiek, który wykonuje wolę Stwórcy ma w życiu to co Stwórca dla niego postanowił. W odniesieniu do tego co człowiek ma w podświadomości oparte na jego woli, to to co otrzymuje w życiu oparte na jego woli. Podświadomość nigdy się nie myli i nie ma możliwości nie otrzymywania w życiu woli jaka jest w podświadomości. Dokąd człowiek ma w podświadomości narzuconą przez siebie wolę dotąd ma zapewnione realizowanie się w życiu jego woli. W sprawach w których człowiek nie narzucił woli realizuje się dla człowieka wola Stwórcy jaką każdy z nas ma w swoim mózgu.

                                                      Ogromnie się cieszę, że Państwo są.
                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz