wtorek, 7 stycznia 2014

PRAWDA TO WIEDZA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Świadomość oparta jest na wiedzy. Nieświadomość oparta jest na niewiedzy. Naszą naturą jest świadomość. Nazwę podświadomość wprowadził Zygmunt Freud i pisze, że to psychika z ukrytymi w niej treściami. Ja mówię, że te treści to wiedza oparta na prawdzie i dlatego naturalnym dla człowieka jest wypowiadanie prawdy. Naturalnym dla człowieka jest wypowiadanie prawdy i potwierdza to odkrycie naukowe. W wyniku wymyślenia przez ludzi myślenia pojawił się w podświadomości umysł nieświadomy z zawartą w nim wiedzą opartą na kłamstwie. Ta wiedza oparta na kłamstwie spowodowała, że człowiek mówi, że wierzy. Wiara oparta jest na niewiedzy, a niewiedza to kłamstwo. Ja nie mówię, że wierzę w Boga, gdyż ja mówię, że wiem, że On jest. Ja opieram się na wiedzy, która powoduje, że wiem, że On jest. Opieranie się na prawdzie powoduje, że wiemy. Wprowadzenie przez ludzi myślenia narzuconego spowodowało, że człowiek stał się niewiedzącym. Na myśleniu opartym na niewiedzy człowiek mówi, że w coś wierzy. Jezus wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu ponieważ wiedział, że to wielka katastrofa dla ludzkich mózgów i dla człowieka, który przestał wiedzieć. Ja na pewno naturalnie odrzucałam prawo ustanowione przez ludzi ponieważ ono z niczym mi się nie zgadzało, a do tego przychodzący do mnie po pomoc ludzie w ich sporach z ustanowionym prawem mówili, że cierpią. Mówili też, że przyszli do mnie ponieważ nie rozumieją ustanowionego prawa. Zatem jest to dowodem na to, że ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na niewiedzy i czego skutkiem jest to, że człowiek nie wie o co chodzi. Popatrzmy na to co mówi Karol Jung, że ludzie z umysłem nieświadomym mówią, że nie wiedzą o co chodzi i nie wiedzą co ich czeka. Karol Jung mówi, że ludzie z umysłem nieświadomym nie wiedzą co ich czeka, gdyż są uzależnieni od myśli. Ja mówię, że to uzależnienie od myśli to domaganie się przez  naturę wyjaśnienia sprawy. Ja wygrywałam wszystkie sprawy ponieważ doprowadzam je do wyjaśniania. Wyjaśnienie sprawy powoduje rozumienie. Zygmunt Freud dobrze widzi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię, że psychoanaliza ma na celu wyjaśnienie sprawy. Narzucenie przez człowieka myślenia, to powodowanie powstanie w mózgu niewyjaśnionej sprawy. Niewyjaśniona sprawa to problem w mózgu. Te problemy w mózgu odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Melln, że w nim są. Ja mówię, że w naturze mózgu nie ma problemów i że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu my wiemy o co chodzi. Problem w mózgu spowodował, że człowiek nie wie. Tego co człowiek nie wie jest pod względem sprawy w jakiej ma problem. Skutkiem ustanowionego prawa są problemy, a więc człowiek na tym prawie nabył niewiedzy. Ta niewiedza zabrała psychice człowieka spokój. Ja nie raz pisałam do Sądów, że oni najszybciej mogliby przyczynić się do przywrócenia porządku w mózgu rozwiązywaniem uczciwym spraw, ale oni nie chcą i jeszcze wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Wskazuję, że to myślenie władzy to nabytek w mózgu narzuconego myślenia którego skutkiem jest problem. Stąd zapewne wystąpienie Jezusa przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, który rozstrzyga sprawy w oparciu o myślenie narzucone przez człowieka. Myślę, że zrozumiał to Piłat i było to przyczyną jego samobójstwa. Samobójstwo nikomu w niczym nie pomoże, a wręcz odwrotnie, gdyż człowiek z bałaganem w mózgu odchodzi ze świata i z tym samym bałaganem przychodzi powtórnie na świat i nie wie o co chodzi. Wtedy jest jeszcze gorzej, gdyż musi szukać ludzi takich jak Zygmunt Freud ażeby poszukali w nim przyczyny cierpienia jego psychiki.
Nie mam najmniejszych wątpliwości co do wspaniałej wiedzy opartej na rozumie ludzi z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, którzy przysyłają mi podziękowania za to co piszę. Nam się zgadza wiedza oparta na rozumie. My wiemy. To czy my wiemy czy nie wiemy jest zależne od myślenia jakie mamy w mózgu. To myślenie w mózgu oparte jest na decyzjach. Nasze decyzje oparte na wiedzy systemy neurologiczne kwalifikują pod umysł świadomy, a decyzje oparte na niewiedzy systemy neurologiczne kwalifikują pod umysł nieświadomy. Potwierdzeniem na to jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Chcę zwrócić uwagę na to, że one zajmują się naszym myśleniem. One wiedzą czy nasze myślenie zakwalifikować pod umysł świadomy czy nieświadomy. W naturze podświadomości mamy tylko umysł świadomy. Umysł nieświadomy jest w mózgu z nabycia od człowieka. Na umyśle nieświadomym człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. To ten człowiek nie wie dokąd idzie, gdyż jest uzależniony od myśli. Jak ten człowiek uporządkuje myślenie to będzie wiedział dokąd idzie i co robi. Ludzie z umysłem nieświadomym niszczą rzeczy, wyrzucają, gdyż nie wiedzą co robią. To, że nie wiedzą co robią jest zagrożeniem dla ich życia i życia innych ludzi. To na ich narzuconych decyzjach nie wiedzą co robią. Dla nich wszystkich przydałby się Zygmunt Freud, a prawdą jest, że prawie dla wszystkich ludzi przydałby się Zygmunt Freud. Rzecz jednak w tym, że zgodnie z prawem człowiek nabywa nierozumienia, a później szuka wyleczenia. Cóż z tego, że lekarze wyleczą chorego umysłowo człowieka jak on wraca do stanu świata w którym władza każe mu wykonywać ich wolę której skutkiem jest znowu nabycie nierozumienia, a na nim choroby umysłowej i równocześnie psychicznej.
Skutkiem stanu człowieka są wydawane przez niego decyzje. Na myśleniu naturalnym dla mózgu my wiemy. Jeśli my w swoim życiu poznajemy wiedzę jaką mamy w naturze swojego mózgu to jesteśmy genialnymi. Proszę popatrzeć na genialnego Leonardo da Winci, który swoją wiedzę zdobył sam. Moja wiedza jest w ogromnej mierze wiedzą zdobytą przeze mnie taką jak ja chciałam. Ja ukończyłam studia, ale zawsze odrzucałam to czego nie rozumiałam. Kiedy moje dzieci poszły już na studia to ja miałam więcej czasu i wtedy zaczęłam robić to co lubię i przez wiele lat siedziałam wśród rozłożonych po całym jednym z pokoi książek napisanych przez ludzi których ja wybrałam. Wiedza tych ludzi zaczęła mi się zgadzać. Zaglądałam od książki do książki i odnajdywałam takie same słowa. To niezmiernie ważne to czego się uczymy, gdyż nauczenie się kłamstwa powoduje, że przestajemy wiedzieć o co chodzi.
Proszę ażeby zwrócili Państwo swoją mądrą uwagę na to, że w naturze mózgu jest tylko umysł świadomy, a z nabycia jest umysł nieświadomy. Bardzo dobrze pokazują to odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, a za co jestem pełna ogromnego zachwytu dla tych Naukowców. Ludzie władzy zrobili z ludzi nienormalnych ludzi, gdyż opartych na umyśle nieświadomym, ale ludzie zgodzili się wykonywać ich wolę.
Naukowcy odkryli, że w naturze wszechświata jest jedna najważniejsza siła życia jaką jest siła grawitacyjna. Ja wskazuję, że ta siła jest oparta na myśleniu Stwórcy tej siły. Wszystkie stworzenia utrzymują życie jeśli posługują się myśleniem jakie mają w naturze mózgu. Cała natura jest jednym organizmem, którego części oddziaływają na siebie. Człowiek opierający się na myśleniu swojego Stwórcy jest tą siłą życia i jest tą siłą życia każde stworzenie natury.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz