piątek, 10 stycznia 2014

WSZECHŚWIAT I CZŁOWIEK FUNKCJONUJĄ NA SILE GRAWITACYJNEJ

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Siła grawitacyjna jest dlatego najważniejszą siłą we wszechświecie ponieważ na niej funkcjonuje wszechświat. Dla człowieka również najważniejszą siłą jest siła grawitacyjna ponieważ na niej funkcjonuje człowiek. Dla wszechświata i człowieka najważniejszą jest siła grawitacyjna ponieważ na nie oparte jest życie.
Siła grawitacyjna stworzona jest myśleniem jej Stwórcy. Utrzymywanie przez siłę grawitacyjną życia zależne jest od tego czy w mózgach stworzeń jest myślenie Stwórcy. Inne myślenie jak myślenie Stwórcy może wprowadzić tylko człowiek i to zrobił. Ludzie na ziemi wprowadzili funkcjonowanie jej na myśleniu narzuconym przez ludzi. Na myśleniu narzuconym przez ludzi życia nie ma i dlatego siła grawitacyjna zamieniła się w energię śmierci. Poznanie przeze mnie podświadomości pozwoliło mi poznać siłę na jakiej utrzymuje się życie człowieka. Pomogły mi w tym odkrycia naukowe ludzi opierających się na rozumie, gdyż opieranie się na rozumie jest opieraniem się na myśleniu Stwórcy. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Wielkimi Ludźmi opierającymi się na rozumie są Państwo. Ja pisałam, a Państwu to wszystko się zgadzało. Poznanie podświadomości to poznanie siły na jakiej ona działa i jest to siła grawitacyjna. Na tej sile grawitacyjnej oparte są systemy neurologiczne na jakich funkcjonuje człowiek. Kiedy otrzymywałam wyroki sądów i postanowienia ludzi władzy, to pisałam, że ludzie my funkcjonujemy na systemach neurologicznych, a wy ich nie stworzyliście. Do nikogo to nie docierało, a wręcz odwrotnie ludzie władzy i oparte na ich myśleniu sądy występowały przeciwko mnie. Ludzie uznający władze nabyli przekonań opartych na narzuconym przez nich myśleniu jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie Stwórcy oparte jest na prawdzie. W naturze mózgów wszystkich stworzeń jest tylko myślenie oparte na prawdzie, a z nabycia w mózgach ludzi jest myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie władzy tak lekceważą Stwórcę, że nawet zlekceważyli odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w ludzkich mózgach są narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne oparte są na sile grawitacyjnej, a więc oparte są na sile życia. Znalezienie się systemów neurologicznych na myśleniu narzuconym przez człowieka jest znalezieniem się życia na energii śmierci. Ja piszę o tym od dawna ale ludzi narzucających wolę to nic nie obchodzi. Tych ludzi nie obchodzi wołanie Wielkiego znawcy energii Alberta Einsteina ażeby zmienić sposoby myślenia gdyż grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. To jest dzieło ludzi, którzy odważyli się w nie swoim świecie narzucać wolę i do tego stopnia, że ustanowili na swoim opartym na kłamstwie myśleniu prawo w świecie Stwórcy. Stwórca na to zareagował ponad 2000 lat temu, to Go stworzeni przez Niego ludzie przybili do krzyża, żeby umarł, a przedtem dobrze cierpiał. Ludzie na narzuconym przez nich myśleniu stali się złodziejami i bandytami. Ludzie na narzuconym przez nich myśleniu wybierają sobie przywódców opierających się na takim myśleniu jak oni. Oni zastąpili Boga człowiekiem. Dla tych przywódców normalnym jest zabieranie ludziom pieniędzy, luksusowe ich za to życie i w pierwszej kolejności pieniądze na broń. Alfred Nobel zrozumiał zło jakie jest skutkiem używania broni i postanowił przekazać swoje duże pieniądze dla ludzi przyczyniających się do pokoju. Doszło do tego, że ludzie przyznający Nagrody Nobla przyznali je Przywódcy Stanów Zjednoczonych Panu Barackowi Obamie, który ma bardzo dużo broni. Władze Polski zaprosiły do siebie Przedstawiciela Stanów Zjednoczonych mówiąc do niego, że mają na broń 130 miliardów złotych. Zła sytuacja w Polsce jest nie tylko teraz, ale nie pamiętam i nie tylko ja ażeby kiedykolwiek była dobra. Minister Finansów w Polsce kilka miesięcy temu powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz, to za pięć lat była wojna. Władze w Polsce mówią do ludzi, że dla nich pieniędzy nie mają, ale zabrane im pieniądze mają na broń.
Władza ma zawsze broń i armię, a ja mówię, że narzędzia do zabijania mają bandyci. Większości z ludzi podoba się myślenie ludzi czyniących zło i jak bardzo można zobaczyć na filmach i fotografiach jak wiwatują na cześć jednego z większych morderców w dziejach ludzkości Adolfa Hitlera. Już na procesie Jezusa widać jak ludzie wołają ażeby uśmiercić Tego Kto nie zrobił nic złego Jezusa, zamiast bandyty Barabasza. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat mówi do Jezusa ażeby zobaczył, że wolą ludu jest ocalić złoczyńcę Barabasza, a uśmiercić Jezusa. Nikt z ludzi nie ma pojęcia o myśleniu na jakim zostali stworzeni, gdyż wszyscy mówią, że słuchali o jakim to stworzeniu człowieka opowiada Jezus. Ja doczekałam się, że przeciwko mojemu myśleniu wystąpił Naczelny Sąd Administracyjny, ale nie tylko ten Sąd. Nie walczyłam o utrzymanie mi prawa wykonywania zawodu ponieważ zdecydowanie nie chcę opierać się na myśleniu jakim posługują się złoczyńcy. Napisałam do Sądu i Krajowej Izby Doradców Podatkowych, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepiej, gdyż Jezusa za to samo ukrzyżowali. Nikogo nie było po mojej stronie mimo, że pokazywałam dowody na to, że mam najwięcej wygranych spraw w  kraju. To moje wygrywanie spraw dla ludzi było nie na rękę ludziom władzy, gdyż oni przecież przy pomocy ich innego myślenia chcą zabierać pieniądze, a nie dawać. Zupełnie się tym nie przejmowałam, a zapewne dlatego, że ja w przeciwieństwie do ludzi władzy mam przekonania oparte na naturalnym dla mózgu myśleniu. Książka prof. Marii Szulc z jej ważnymi odkryciami o podświadomości wpadła w prawidłowe ręce moje, gdyż lubię naukę i znam ustanowione na narzuconym przez ludzi myśleniu prawo. Jestem niezmiernie wdzięczna za wiedzę Marii Szulc i zdążyłam jej za nią podziękować. Odkryciem Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne jestem zachwycona. Gdybym miała dużo pieniędzy to bym dała tym Naukowcom i to jak najwięcej, ale wiem, że największym darem dla człowieka od Stwórcy jest rozum, a Ci ludzie mają rozum. Im nie przyznali Nagrody Nobla, a ja ogłaszam, że to jedno z największych odkryć naukowych.
Odkrycie tych Naukowców pozwoliło mi zauważyć, że w mózgu jest myślenie naturalne dla mózgu i jest myślenie narzucone przez ludzi. Skoro widziałam, że systemy neurologiczne w naturze były na myśleniu Stwórcy, a teraz są na myśleniu ludzi władzy, to zrozumiałam, że na myśleniu Stwórcy były na energii życia, a teraz prowadzą ludzi na śmierć. Wszystkim ludziom Stwórca na swoim myśleniu dał życie, a oni wprowadzili na ziemi śmierć. Miliony lat istnieje wszechświat, a oni narzuconym przez nich myśleniem uśmiercili ogromną ilość ludzi i doprowadzili do grożącej katastrofy cały wszechświat. Swoje uśmiercające myślenie wprowadzili prawie we wszystkie stworzenia. Oni uśmiercają życie, a oskarżają Boga, że to On nie umiał stworzyć człowieka żeby nie cierpiał i ażeby nie zabijali go w obozach śmierci. Wskazuję zatem na dowód na tego kto uśmierca życie, gdyż ten jest uśmiercającym życie na kogo myślenie przeszły systemy neurologiczne. Cierpienie jest skutkiem wprowadzenia do mózgu narzuconego myślenia. To nie Bóg prowadził ludzi do obozów śmierci tylko uwielbiany przez ludzi Adolf Hitler i ludzie tacy jak on. To, to myślenie narzucone przez ludzi zostało narzucone na ciało, które funkcjonowało na energii życia. Systemy neurologiczne utrzymują życie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a narzucone myślenie spowodowało, że systemy neurologiczne przeszły na zadawanie życiu cierpienia. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki, a ja wskazuję na zmieniony stan miejsca systemów neurologicznych na myśleniu narzuconym przez człowieka i że to zmienione miejsce zadaje cierpienie psychice. Ja o tym piszę nie raz, a skoro życie nie obchodzi ludzi to znaczy, że są bandytami. Ten kto uśmierca życie jest bandytą. Ludzie bandyci uśmiercili swojego Stwórcę, ale nie zauważyli, że życie jest oparte na Jego myśleniu. Nie chcą słuchać o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które jest dowodem na to, że w mózgu każdy ma narzucone przez niego myślenie, a ja mówię, że nie ma możliwości nie ponoszenia skutków narzuconego myślenia, gdyż systemy neurologiczne wprowadziły je w anatomię, a to jest zmienionym stanem energetycznym człowieka. Na tym zmienionym stanie energetycznym spotyka człowieka to co ma w mózgu. Nasze odczuwanie oparte jest na energii, a narzucone myślenie zmieniło tą energię, a więc zmieniło odczuwanie. Ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu nabyli odczuwania złoczyńców, a ludzie wykonujący ich myślenie nabyli odczuwania ofiar. To te dwa rodzaje myślenia odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że zajmujące się tym myśleniem systemy neurologiczne zmieniły odczuwanie tych ludzi, gdyż odczuwanie na myśleniu Stwórcy to tak jak widzą to władze Kościoła to odczuwanie miłości.
Zmiana odczuwania jest skutkiem zmiany stanu energii na jakiej oparta jest siła grawitacyjna. Ta sama siła utrzymuje na myśleniu Stwórcy wolność i ta sama siła uzależnia na myśleniu narzuconym przez człowieka. Uzależnienie jest od myśli narzuconych jakie są w mózgu, gdyż na nie przeszły systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne to siła utrzymująca życie na myśleniu Stwórcy i siła uzależniająca od myśli narzuconych przez człowieka. Systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem narzuconym przez człowieka to systemy neurologiczne trzymające w uzależnieniu myślenie narzucone. Wolność jest tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Narzucenie myślenia spowodowało odebranie człowiekowi wolności, gdyż mózg został zaburzony nie rozwiązanymi sprawami. Na myśleniu opartym na kłamstwie sprawy są nierozwiązane i te nie rozwiązane sprawy są w mózgu. Ja rozwiązywałam wszystkie sprawy, ale Sądy nie chciały, a zatem mają ludzie z nabycia od siebie nierozwiązane sprawy w mózgu. To na tych nie rozwiązanych sprawach są systemy neurologiczne i trzymają człowieka w uzależnieniu, gdyż dla naszego mózgu rozwiązywanie spraw jest normalnym. W naturze mózgu jest porządek, gdyż w naturze mózgu sprawy są rozwiązane. Naturalnym dla człowieka jest rozwiązywać sprawy, a zgodnie z prawem ludzi władzy skutkiem sprawy jest problem. Te problemy w mózgu są z nabycia od człowieka. Wszyscy ludzie zapewniają, że są uczciwymi, a najbardziej politycy, a prawo przez nich ustanowione oparte jest na nieuczciwym załatwianiu spraw. Sądy odsyłają mi moje pisma i nie piszą, że ja w czymś nie rozwiązuję sprawy, gdyż ja jasno przedstawiam, a oni odpisują, że to co ja piszę narusza myślenie władzy. Ja mówię, że to władza narusza myślenie Stwórcy, gdyż przy pomocy narzuconego myślenia okradła Stwórcę i okrada ludzi. Ponieważ wiele lat prowadziłam przedsiębiorstwa, a później firmy ludzi, a więc miałam możliwość zauważenia, że prędzej czy później przedsiębiorstwa i firmy upadły z powodu okradzenia ich przy pomocy myślenia władzy. Pieniądze ludzi przeszły do władzy, a ludzie zostali bez środków do życia.  Kłamca używa myślenia do okradania. Ten kto służy kłamcy zostaje okradziony.  Takie jest oto inne myślenie ludzi jak ich Stwórcy.
Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słowa i co ludzie narobili na ziemi to przechodzi wszelkie pojęcie. Człowiek jest przygotowany do wypowiadania słowa, ale funkcjonuje na sile grawitacyjnej, która zmienia swój stan w przypadku narzucenia słowa. Na zmienionym stanie siły grawitacyjnej człowiek umiera i na zmienionym stanie siły grawitacyjnej wszechświat umiera. Odkryłam, że siła grawitacyjna przylepia się do narzuconego myślenia i to powoduje uzależnienie odczuwania od narzuconego myślenia. Myślę, że ludzie medycyny to zauważają. To przyklejenie się siły grawitacyjnej do narzuconego myślenia  powoduje, że ciało cierpi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ciało jest wolne. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wolne jest myślenie i wolne jest ciało. Wolna jest też psychika. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki, a ja odkryłam, że na rozumie psychika jest wolna. Na rozumie sprawy się rozwiązuje, a to powoduje, że psychika jest wolna. Wolna psychika to szczęśliwa psychika.
Wprowadzenie do mózgu narzuconego myślenia powoduje, że psychika zostaje uzależniona, a co bardzo dobrze widzi prof. Karol Jung. Widzi to też prof. Zygmunt Freud i słusznie zauważa, że tych ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że ludzi trzeba leczyć z czynienia zła. Myślenie oparte na kłamstwie służy do czynienia zła.
Chcę zwrócić uwagę na mądrość Polskich Fizyków, gdyż przyjmują oni to co piszę. To Centrum Fizyki Teoretycznej, Fizycy w Polskiej Akademii Nauk, prof. Lewandowski, Aleksander Wolszczan, Planetarium w Toruniu. Ludzie ci nie przysyłają mi podziękowań jak robi to Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon, ale nie robią sprzeciwu na to co piszę. Ponieważ widzę przyczynę istniejącego zła dlatego staram się wysyłać moje odkrycia ażeby ludzie zaczęli przyczyniać się do zmiany świata, ale nie chcą. Podkreśliłam nie raz, że otrzymywałam podziękowania od Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, a więc ci ludzie chcieli dobra. W roku 2013 otrzymałam już sprzeciwy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, a co pokazuje jak ważnym jest spotkanie w życiu dobrego lekarza. Ludzi łączą energie i siła grawitacyjna wie komu można pomóc, a komu nie. Siła grawitacyjna zna nasze myślenie, a zna dlatego, gdyż ona ma w sobie energie oparte na naszym myśleniu.
W jednym z programów naukowych usłyszałam jak występująca w nim profesor mówi, że " nie wiemy co powoduje, że żyję, a za chwilę, że  nie żyję". Zatem wskazuję, że to żyję lub nie żyję zależy od stanu w jakim jest w nas siła grawitacyjna. To my uśmiercamy siebie narzuconym przez nas myśleniem, gdyż na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu siła grawitacyjna utrzymuje w nas życie.
Spotkała mnie niezwykła nagroda od siły grawitacyjnej, gdyż odkryłam, że mnie słucha i naprawia to co uszkodziłam narzuconym przez siebie myśleniem. Przekazuję o tym ludziom, że jeśli są swoim myśleniem w zgodzie z siłą grawitacyjną to mogą do niej mówić, gdyż ona oparta jest na doskonałej wiedzy i rozumie jej Stwórcy.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz