piątek, 31 stycznia 2014

KONSTRUKCJA CZŁOWIEKA OPARTA JEST NA ROZUMIE W MÓZGU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Zanim przejdę do sporządzonej na rozumie konstrukcji człowieka muszę wskazać na ROZUM zaznaczony w ludzkiej twarzy Egipskiego Sfinksa.  Tych opartych na rozumie ludzi prawdopodobnie ponad pięć tysięcy lat temu było dużo, a ja jestem sama, a Państwo ode mnie daleko. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Zatem dziwnym jest, że znaleźli się oni w miejscu ocalenia. Musieli być w Atlantydzie razem, albo to natura sprawiła, że znaleźli się w miejscu w którym utrzymane zostało życie. Tych Egipcjan opartych na rozumie było dużo, gdyż ja sama nie wybuduję Sfinksa z ludzką rozumną twarzą. Ludzie, którzy wybudowali Sfinksa musieli mieć rozum tak samo jak autor Sfinksa, gdyż człowiek, który ma rozum nikogo nie wykorzystuje. To wspaniali ludzie i nie tylko doskonałość Sfinksa jest ich dziełem. Naukowcy dzisiaj mówią, że zagłada jaka teraz czeka ludzkość to prawdopodobnie nie będzie już życia. Fizycy pokazują groźbę zderzenia się ziemi z nie jedną planetą i mówią, że skutek tego to niewyobrażalna katastrofa. To samo pisze Albert Einstein i pisze, że przyczyną tej grożącej katastrofy są sposoby myślenia ludzi. Ja odkryłam, że skutkiem tych sposobów myślenia ludzi jest brak rozumu w ich mózgach. Ludziom się zgadza to co mówią ludzie władzy opierający się na sposobach myślenia. Odkryłam, że sposoby myślenia oparte są na myśleniu do oszukiwania. Inne prawo jak prawo Boga, to prawo oparte na oszukiwaniu. Prawo Boga oparte jest na zrozumiałym myśleniu, a oszust mówi niezrozumiałą mową. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na niezrozumiałej mowie. Naturalnym dla ludzkich mózgów jest wypowiadanie prawdy, a człowiek, który mówi prawdę jest człowiekiem uczciwym. Na ziemi funkcjonuje powołana przez ludzi władza, która oparta jest na myśleniu do oszukiwania. To myślenie ludzi opierających się na oszukiwaniu jest przyczyną grożącej katastrofy. Fizycy mówią, że tworzą różne zapobiegające zagładzie rakiety i wysyłają je  w kosmos, a ja mówię, że na przyciąganie energii śmierci nie ma sposobu jeśli jest taka ilość energii śmierci, że dzieje się tak jak z człowiekiem, że umiera. Śmierć jest oparta na energii śmierci, a energia śmierci na sposobach myślenia, czyli na myśleniu do oszukiwania. Ludzie, którym się zgadza myślenie władzy mają w mózgu myślenie do oszukiwania. Ludziom, którym się zgadza myślenie oparte na prawdzie mają w mózgu myślenie do uczciwego załatwiania spraw. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu życie jest wieczne, gdyż oparte na energii życia.  Ja piszę do wielu sądów, urzędów i bardzo wielu ludzi, że na myśleniu narzuconym są na energii śmierci i że jest to myślenie do oszukiwania, a tych ludzi to nic nie obchodzi. Na pewno chętnie by mnie ukrzyżowali tak jak zrobili to tak samo myślący ludzie swojemu Stwórcy, którego znamy jako Jezusa. Napisałam tysiące stron, a ludzie władzy zamiast przejść na posługiwanie się myśleniem naturalnym dla mózgu to przysłali do mnie jednego z czołowych przywódców "Platformy Obywatelskiej", który powiedział do mnie, że jest zainteresowany moją wiedzą, a jak powiedziałam, że odkryte przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu zgadzało się Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia to za dwa dni otrzymałam z Ministerstwa Zdrowia pismo, że Ministerstwo Zdrowia nie opiera się na funkcjonowaniu systemów neurologicznych, a na rozporządzeniach ludzi władzy. Przyznam, że dziwi mnie stan medycyny, która przez tyle wieków nie poszukała na czym opierają swoje funkcjonowanie systemy neurologiczne. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazują, że systemy neurologiczne funkcjonują na myśleniu, ale pokazują, że to myślenie narzucone przez człowieka. Tyle tylko, że ja odkryłam, że na tym myśleniu narzuconym przez człowieka systemy neurologiczne prowadzą człowieka na śmierć. To wspaniała konstrukcja człowieka, że na myśleniu Stwórcy systemy neurologiczne utrzymują życie człowieka, a na myśleniu narzuconym przez człowieka prowadzą na śmierć. Naukowcy nie pokazują ażeby widzieli jakiegoś człowieka, którego systemy neurologiczne nie prowadziłyby go na śmierć. Wszyscy jakby ludzie funkcjonują na sposobach myślenia prowadzących ich na śmierć.
Przejdę teraz do konstrukcji człowieka o której odkryłam, że oparta jest na rozumie w mózgu. Ten rozum w naszych mózgach to oczywiście rozum naszego Stwórcy. Ludzie jakby wszyscy funkcjonują na swoich sposobach myślenia, a nie na rozumie swojego Stwórcy. Nasze funkcjonowanie oparte jest na systemach neurologicznych i te systemy neurologiczne funkcjonują albo na rozumie Stwórcy, albo na braku rozumu człowieka. Ten brak rozumu człowieka to umysł pochodzący od człowieka na jakim nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Jest też uzależniony od myśli, gdyż naruszył wolną energię na jakiej stworzony jest człowiek.
Nasz Stwórca nas stworzył i myśli na jakich nas stworzył wprowadził do mózgu. Dokąd człowiek opiera się na myśleniu jakie ma w naturze mózgu, dotąd ma rozum i jest psychicznie zdrowy, a jego ciało funkcjonuje prawidłowo. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków utrzymuje się na rozumie w mózgu. To, że ludziom zgadza się myślenie ludzi władzy jest dowodem na to, że nie mają rozumu. Można to sprawdzić i doskonale mówią o tym odkrycia naukowe. Zatem przyczyną każdej katastrofy jest brak rozumu w mózgu u człowieka, a bardziej szczegółowo, że to myślenie do oszukiwania jest przyczyną katastrofy i każdej śmierci. W naturze nie ma stworzeń bez rozumu i Naukowcy to wiedzą, gdyż wiedzą, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Ja mówię, że to co jest zrozumiałe oparte jest na rozumie. Dopóki nie przyznałam się, że opieram się na rozumie, to wszystkim Sędziom w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie zgadzało się moje myślenie, gdyż wszystkie sprawy mam tam wygrane. Kiedy przyznałam się, że opieram się na rozumie to wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu do oszukiwania jakim posługują się ludzie władzy, a na jakim człowiek nie ma rozumu. Ludzie władzy myślenie do oszukiwania nazwali prawem na ziemi Boga. Sama jedna jestem w tym moim opieraniu się na rozumie. Muszę zatem mieć silne przekonania oparte na rozumie. Paru oszustów mnie oszukało, ale rozpoznałam ich, że są oszustami.  Nie wiedziałam, że ludzie potrafią świadomie oszukiwać.
Sędziowie nie mają niczego do zarzucenia w moich pismach i niczego nie zarzucają, ale odsyłają do mnie z powrotem moje pisma pisząc tak jak Ministerstwo Zdrowia, że to co piszę jest niezgodne z tym co ustanowili ludzie władzy. Ja się z tym zgadzam, że oszukiwanie jest niezgodne z uczciwym załatwianiem spraw. Zatem przekazuję do ludzi nauki, którzy mają rozum ażeby przekazali Naukowcom zastanawiającym się jak Albert Einstein, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe, że to ludzie, którzy mają w mózgu myślenie do oszukiwania mówią niezrozumiałym językiem. Mogę Państwu przedstawić pełno moich pism odesłanych mi przez Sądy w których ja wszystko piszę w sposób zrozumiały, a Sądy to odsyłają i piszą, że to co zrozumiałe jest niezgodne z myśleniem ludzi władzy. Lekarzom psychiatrom, którzy mają rozum przekazuję, że mają do leczenia z braku rozumu prawie wszystkich ludzi i że ci ludzie są do leczenia z oszukiwania. Myślenie jakie słyszy się w kościołach tego nikt nie zrozumie. Ludzie jak osły opierają się na tym czego nie rozumieją. Znaleźć lekarza psychiatrę, który ma rozum jest też niezmiernie trudno. Dr psychiatra Zygmunt Freud jest jakby jedynym któremu zgadzał się odkryty przez niego rozum. Zygmunt Freud nie wiedział, że odkrył rozum, gdyż nazywa się go odkrywcą podświadomości, a ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Ja mówię, że to mózg podświadomości nie zna słów i że to w tym mózgu podświadomości, który nie zna słów jest rozum. Słowa zna ten kto je wypowiada i te wypowiadane przez ludzi słowa odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. Ja na szczęście nie opieram się na myśleniu do oszukiwania i jestem dowodem dla ludzi, że na myśleniu Stwórcy ma się rozum. Ludzie oszuści przeciwko którym wystąpił Jezus ukrzyżowali Go, a do mnie piszą, że na opieraniu się na rozumie nie mam prawa na ziemi opartej na rozumie wykonywać czynności. Gdyby nie Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon to nikt nie zareagowałby na moje oparte na rozumie myślenie. Kiedy oglądam 39-odcinkowy program telewizyjny pt. "Bliżej prawdy" to zgadza mi się prawie wszystko to co mówią w tym programie Naukowcy z których większość to Laureaci Nagrody Nobla, a zatem wynika z tego, że jak ktoś ma rozum to otrzymuje Nagrodę Nobla. Niestety rozum nie jest regułą w przyznawaniu Nagrody Nobla, ale ja odróżniam ludzi pod względem rozumu i braku rozumu. Ażeby przyznać Nagrodę Nobla człowiekowi, który nie ma rozumu to ten lub ci, którzy Nagrodę przyznają muszą nie mieć rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu zgadza się człowiekowi, który nie ma rozumu. Dodaję koniecznie, że człowiek, który nie ma rozumu ma w mózgu myślenie do oszukiwania.

Rozum w naturze mózgu oparty jest na rozumianym myśleniu. To oparcie rozumianego myślenia jest w energii jaka jest  układzie genetycznym pierwiastków. Moc słowom nadaje zawarta w nich energia. Na tej energii zawartej w myśleniu rozumianym oparta jest psychika. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zatem dobry stan psychiczny i oparte na nim ciało mają ludzie, którzy mają w mózgu rozum. Życie ludziom, którzy mają rozum zaburzają ludzie, którzy nie mają rozumu. Albert Einstein stwierdza, że kobiety tylko przeszkadzają w życiu. Ja też mówię, że jestem najszczęśliwsza na ziemi odkąd jestem sama, ale wiem, że ludziom którzy mają rozum przeszkadzają ludzie, którzy nie mają rozumu. Ja rozumu za seks nie oddaję. Ludziom nie przeszkadza, że człowiek z którym uprawiają seks nie ma rozumu, a nie przeszkadza dlatego bo sami nie mają rozumu. Za seks żyć z głupim to straszne. Ludzie władzy opracowali 19 pytań o seksie i lekarze mówią do ludzi, że seks to zdrowie, a ja mówię, że z głupim traci się zdrowie, gdyż głupi zaburza spokój.
Ludzi bez rozumu jest tak dużo, że na braku rozumu ustanowili na ziemi władzę. Władza wynagradza z pieniędzy zabranych ludziom ludzi, którzy leczą ciało, a więc ludzie są leczeni na myśleniu ludzi władzy opartym na braku rozumu. Ciało jest oparte na rozumie, a Ministerstwo Zdrowia mówi, że ciało ma być leczone na myśleniu ludzi, którzy nie mają rozumu. Są lekarze, którym bardziej zgadza się myślenie oparte na braku rozumu, gdyż przeszli z leczenia ciała opartego na rozumie na wydawanie rozporządzeń, że ciało ma funkcjonować na myśleniu ludzi, czyli na braku rozumu.
Na pewno Naukowcy, którzy mają rozum widzą, że stan ludzi to wielka katastrofa i że mają z nabycia w mózgu tyle głupoty ile wykazuje w nich nabyta na braku rozumu energia śmierci. Brak rozumu u ludzi wyrażony jest w energii śmierci jaką w sobie mają. Życia w naturze wszechświata pozostało mało, gdyż tylko jedna czwarta energii opartej na rozumie. To do głupich ludzi nie można przemówić, gdyż Albert Einstein i ludzie z rozumem tak jak on rozumieją. W naturze mózgu wszyscy mamy rozum jak Albert Einstein, ale ludzie bez rozumu wyparli i stłumili swoją naturalną psychikę opartą na rozumie jaką odkrył Zygmunt Freud. Na ziemi ludzie bez rozumu wynagradzają ludzi pieniędzmi zabranymi ludziom przy pomocy sposobów myślenia, czyli oszukiwania. Jeden z rozumem Stwórca, a Jego stworzenia jakimi są ludzie nie mają rozumu. Mądry ksiądz prof. Włodzimierz Sedlak mówi "stu idiotów podpisało się przeciwko Albertowi Einsteinowi, a ilu jeszcze się nie podpisało". Gdyby żył Włodzimierz Sedlak to powiedziałabym mu, że ci idioci sięgają ponad 99% ludzi. Powiedziałabym mu, że ci ludzie idioci podpisują się, że im się zgadza myślenie idiotów, którzy na ziemi ustanowili prawem myślenie oparte na braku rozumu. Ażeby ustanowić prawo oparte na braku rozumu, to trzeba rozumu nie mieć. Dowody na to, że ludzie nie mają rozumu są w ich mózgach. Przywódcę człowieka wybiera tylko człowiek, który nie ma rozumu, gdyż ja opieram się na myśleniu mojego Stwórcy, który ma rozum. Na opieranie się na myśleniu człowieka przeszedł człowiek, który od oszukiwania utracił rozum, gdyż człowiek, który ma rozum opiera się na myśleniu swojego Stwórcy. To w mózgu Stwórcy jest rozum. Nigdy nikt nie znajdzie człowieka, który mówi, że jest przywódcą ażeby w jego mózgu był rozum. Nigdy nikt nie znajdzie człowieka, który mówi, że opiera się na myśleniu człowieka ażeby miał rozum. Jak ci ludzie władzy budują świat świadczy grożąca zagłada.

Systemy neurologiczne, które zajmują się narzuconym przez człowieka myśleniem zajmują się myśleniem człowieka, który nie ma rozumu. Systemy neurologiczne, które zajmują się myśleniem jakie jest w naturze mózgu zajmują się myśleniem Stwórcy, który ma rozum.

                                                                             Z poważaniem
                                                                             Barbara Paul

2 komentarze:

  1. Witam Pani Barbaro zamieściłem dziś sporo ogłoszeń na internecie i oczywiście jestem też bardzo zainteresowany Pani opinią w tym temacie... otóż chodzi o to w jaki sposób należy myśleć i jakie pomysły serwować aby wygrać np główną pulę w multi multi.... ogłoszenie jest następującej treści:

    "Witam, od kilku lat interesuje się zarówno psychologią rozwoju jak i totalizatorem sportowym. Poszukuję rozwiązań mających na celu wykluczenie wszelkich wątpliwości, których celem jest osiągnięcie 100% skuteczności w typowanych liczbach. Szukam osób, które podobnie jak ja uważają, że jest to kwestia ludzkich możliwości. Szukam co najmniej dwóch osób, z którymi wspólnymi siłami wytupujemy 10 liczb, które padną w wybranym przez nas losowaniu multi multi. Nie musimy się śpieszyć z tym aby to było na już na teraz. W celu osiągnięcia celu chciałbym się z tymi osobami wdać w dyskusję w której będziemy poruszać powody dla których chcielibyśmy wygrać, będziemy porównywać różne sposoby zarabiania pieniędzy i wszelkie inne aspekty, które pozwolą nam zbudować solidną bazę myśli i przekonań sprzyjającym wygranej. Szukam osób o otwartych umysłach. Kupon proponuje wysłać w momencie kiedy będziemy czuli, że szanse na wygraną i wiara w obraną metodę będzie będzie na tyle wielka, że z uśmiechem na ostach i błyskiem w oku szaleńca udamy się do kolektury. Z wysyłaniem kuponu proponuje poczekać trochę czasu, możemy się tym zajmować tydzień a nawet i miesiąc bądź dłużej. Każda jedna myśl związana z tym przedsięwzięciem, każda informacja będzie oczywiście mile widziana i proponuję aby ją traktować jako zbliżanie się do celu. Dlaczego dwóch osób? Cóż kiedyś usłyszałem, że gdzie są trzy osoby tam też jest Bóg. W moim zamierzeniu ma to poniekąd przypominać biznesplan... czyli chciałbym abyśmy podeszli do tego poważanie. Jeżeli ktoś jest chętny to zachęcam do rozwijania tematu i oczywiście zgłaszania się w tym wątku. Przydatne mogą być różnego rodzaju cytaty bądź też przemyślenia, które gdzieś przeczytaliśmy, których sami jesteśmy autorami i wszelkie inne rozwijające dyskusję informacje. Do każdej zamieszczonej myśli możemy zadawać szeregi pytań, odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy istnieje masa publikacji. która nie wyklucza takich możliwości a wręcz przeciwnie głosi, że od sposobu w jaki myślimy o różnego rodzaju sprawach zależy to w jaki sposób żyjemy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek ma żyć z pieniędzy wypracowanych za wykonywanie przez siebie czynności dobra. Nie żyje się za pieniądze czyjeś tylko swoje. W taki sposób na myśleniu Stwórcy jest porządek.
    Barbara Paul

    OdpowiedzUsuń