środa, 1 stycznia 2014

NARZUCONE MYŚLENIE:WŁADZA, ZADAJE CIERPIENIE I ŚMIERĆ

Człowiek jest stworzony na sile grawitacyjnej na jakiej oparte jest życie i ta siła życia oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Od tego człowieka wymuszają wykonywania ich woli ludzie władzy. JEST TO NAPAD.
Bez wątpienia było to przyczyną wystąpienia Jezusa przeciwko organom władzy: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i ustanowionemu na ich myśleniu prawu. Bez wątpienia Jezus wskazał na las wiszących na krzyżach ludzi i swoją śmiercią, że to narzucanie i wykonywanie narzucanego myślenia zadaje cierpienie i śmierć.
Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie mówi od wykonywania jakich czynności. Ja wskazuję, że anatomia człowieka to siła grawitacyjna jaką jest siła życia i na tej anatomii człowiek wykonuje czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Przedstawiam dowód na to, że cierpienie i śmierć zadają ludzie władzy i że robią to świadomie, gdyż dowodem na to jest już od roku 2004 odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu jest narzucone myślenie i że na nim są systemy neurologiczne, czyli systemy neurologiczne są na myśleniu władzy prowadzącym  na śmierć. O świadomym zadawaniu ludziom cierpienia i śmierci świadczy pojawienie się od kilku miesięcy na moim blogu niezgodnych ze sobą danych o wchodzących na mojego bloga ludzi, jak również przysyłanie mi np. dziewięciu zawiadomień, że nie można było dostarczyć mojej wiadomości do ludzi do których nic nie napisałam. Ci ludzie zauważyli, że swoje odkrycia wysyłam do wielu ludzi. Są jednak przypadki, że wysyłam odkrycia tylko do Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i wtedy natychmiast otrzymuję zawiadomienia, że do wielu ludzi moja poczta nie mogła być dostarczona. Ja pisałam do ludzi władzy od dawna, że ustanowione prawo zadaje ludziom cierpienie. Zamiast reakcji na to, to postanowiono ażebym nie widziała ile ludzi i z jakich krajów wchodzi na mojego bloga. O świadomym działaniu świadczą również dwa pisma z Departamentu Zdrowia Ministerstwa Zdrowia w Polsce w których Departament Zdrowia pisze, że to co piszę o systemach neurologicznych jest sprzeczne z rozporządzeniami Rady Ministrów, a więc sprzeczne z myśleniem jakie zadaje cierpienie i śmierć. Systemy neurologiczne utrzymują życie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. W roku 2011 Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za przedstawiane przeze mnie myślenie prowadzące do zdrowia psychicznego. W roku 2013 nie są to już podpisy tych Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia. Dowodem na to, że władze kościoła też wiedzą co mówił Jezus świadczą napisy na obrazach z Jezusem, że Bóg jest miłością, a nie mówią, że miłość jest oparta na myśleniu Stwórcy. Jest tych dowodów znacznie więcej świadczących o świadomym zadawaniu ludziom cierpienia i śmierci. Na myśleniu ludzi władzy człowiek nie jest stworzony, ale myśleniem narzuconym zadaje cierpienie i śmierć. Życie jest oparte na sile grawitacyjnej jaka jest siłą życia i ta siła życia utrzymuje życie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Albert Einstein mówi, że jeśli ludzie nie zmienią swoich sposobów myślenia, a szczególnie w rządach to grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ostrzega przed tym samym bardzo wielu Naukowców przez wiele lat. Albert Einstein pisze, że trzeba nie przestawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy, a szkoda, że nie można mu powiedzieć, że to świadomi mordercy życia. Tacy sami mordercy świadomie zamordowali swojego Stwórcę i postanowili dalej zadawać ludziom cierpienie i śmierć.

                                                      Polska-Elbląg, dnia 01 stycznia 2014 r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz